V
Vieras
Vieras
Tapasin yhden miehen, joka piiritti minua kaksi päivää lomamatkalla. En kuvitellut olevani valmis edes tapailusuhteeseen, mutta nyt siitä on aikaa kuukausi enkä vieläkään ole unohtanut häntä. Joo ja molemmat ovat vapaita, kun joku kuitenkin kysyy 
Hän antoi korttinsa ja pyysi minun soittamaan. Laitoin lyhyehkön sähköpostin viikko takaperin, mutta nyt minulle selvisikin sattumalta, että tämä sähköpostiosoite saattoi olla vanha... Kaivoin tietoa hänen yrityksestään netistä ja löysin tiedon sitä kautta. Yhteisiä ystäviä meillä ei ole.
Mies ei siis ole vastannut, mutta en ole tosiaan varma saiko hän edes viestin.
Hän oli todella kiinnostunut minusta, mutta en tiedä sitten.
Kehtaanko vielä soittaa hänelle vai vaikuttaako se epätoivoiselta?
Hän antoi korttinsa ja pyysi minun soittamaan. Laitoin lyhyehkön sähköpostin viikko takaperin, mutta nyt minulle selvisikin sattumalta, että tämä sähköpostiosoite saattoi olla vanha... Kaivoin tietoa hänen yrityksestään netistä ja löysin tiedon sitä kautta. Yhteisiä ystäviä meillä ei ole.
Mies ei siis ole vastannut, mutta en ole tosiaan varma saiko hän edes viestin.
Hän oli todella kiinnostunut minusta, mutta en tiedä sitten.
Kehtaanko vielä soittaa hänelle vai vaikuttaako se epätoivoiselta?