Pulmallinen tilanne (ihmissuhdeasioita)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tapasin yhden miehen, joka piiritti minua kaksi päivää lomamatkalla. En kuvitellut olevani valmis edes tapailusuhteeseen, mutta nyt siitä on aikaa kuukausi enkä vieläkään ole unohtanut häntä. Joo ja molemmat ovat vapaita, kun joku kuitenkin kysyy :)

Hän antoi korttinsa ja pyysi minun soittamaan. Laitoin lyhyehkön sähköpostin viikko takaperin, mutta nyt minulle selvisikin sattumalta, että tämä sähköpostiosoite saattoi olla vanha... Kaivoin tietoa hänen yrityksestään netistä ja löysin tiedon sitä kautta. Yhteisiä ystäviä meillä ei ole.

Mies ei siis ole vastannut, mutta en ole tosiaan varma saiko hän edes viestin.
Hän oli todella kiinnostunut minusta, mutta en tiedä sitten.

Kehtaanko vielä soittaa hänelle vai vaikuttaako se epätoivoiselta?
 
Hämmentää vaan niin pirusti, kun mies oli tosiaan se paljon aktiivisempi osapuoli. Tietysti en kai toisessa yhteydenotossa mitään menetäkään, sillä tuskin koskaan tulen häntä enää muuten tapaamaan, kun asutaan eri kaupungeissa. Mitä muut on mieltä?
 

Yhteistyössä