L
La Paset
Vieras
Yrittäisin viimeiseen asti, menisin vaikka liekkeihin lapseni perään. Oma henkeni ei olisi minkään arvoinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äiti tuskin siinä viheessa tiesi että uppoamaton titanic uppoaisi.
Miksiköhän estoniasta ei pelastunut yhtään lasta...?
Luin tuosta Paunulan perheestä missä äiti ja 5 lasta kuolivat Titanicilla.Perheen isä oli lähtenyt amerikkaan jo aikaisemmin ja muun perheen piti seurata perässä.Äidille tarjottiin paikkaa pelastusveneessä mutta hän olisi saanut ottaa vain nuorimmaisen eli 1.v pojan mukaan.Muut lapset sanoivat hädissään että "kuollaan äiti yhdessä".
Paunulan perheen tytär Emma oli kuollut hukkumalla joitakin vuosia aiemmin ja ennen kuin tytön ruumis oli löydetty,li äiti nähnyt hänestä unta jossa lapsi oli sanonut "Äiti,ei veteen ole paha kuolla,ja veteen sinunkin tulee kuolla."
Eli äiti itse tappoi nuorimman lapsensa kieltäytymällä pelastusvenepaikasta. Vau mitä uhrautumista. Tulee mieleen ne mielisairaat lapsensurmaajat, se yksikin joka tukehdutti muksunsa johonkin arkkuun. Koska mutsi ei jaksa elää, niin eihän heillä nyt voi olla hyvä elämä ilman äitiään, parempi kuolla kaikki yhdessä.
Miksi ei voinut antaa pienimmälle elämän mahdollisuutta?
Niinpä. Rupesi ihan vituttamaan, kun ajatteli. Siinä äiti kuvitteli itsensä niin tärkeäksi, että luuli tietävänsä mikä on lapselle parasta. 'Eihän lapsi voi olla onnellinen ilman minua, tapetaan siis lapsikin'. Minusta tuo on murha, ei mitään uhrautumista. Mitähän hienoa siitäkin lapsesta olisi voinut tulla, jos olisi annettu mahdollisuusJa jos lapsi itse olisi voinut päättää, olen aivan varma, että olisi tahtonut elää.
Äiti tuskin siinä viheessa tiesi että uppoamaton titanic uppoaisi.
Miksi sulle on niin vaikea ymmärtää, ettei normaali äiti jätä lapsiaan kuolemaan. Ehkä se on miehenä vaikeaa ymmärtää, miehille kun luonnostaan oma napa on se tärkein. Äidit on eri kaliiperia, Timppaseni.
Äiti mieluummin tappaa lapsensa kuin jättää henkiin isälleen. Äidit ovat tosiaan eri kaliiperia, Lunaticiseni...
Äiti mieluummin tappaa lapsensa kuin jättää henkiin isälleen. Äidit ovat tosiaan eri kaliiperia, Lunaticiseni...
Mitä sä horiset siellä, ap:han sanoi että lapsi ei selviäisi hengissä.
mulla ei olisi elämänhalua jos menettäisin yhdenkin lapseni, helpompi miehen ja ja muiden lasten olisi käsitellä surua, kun menisi kerralla sekä äiti, että sisarus, lohduttavana ajatuksena olisi heille se, että kumpikaan meistä ei kuollut yksin.
koen kamalaa ahdistusta ajatuksesta, että lapseni joutuisi kuolemaan ypöyksin, kauhuissaan,kivuissa ja ilman äitiä. mä voin väittää ihan tosissani, että menisin sinne liekkeihin kuolemaan lapseni kanssa. en voisi ikinä antaa itselleni anteeksi, että lapseni on kokenut yksin kivuliaan kuoleman ja äitiä ei ole rinnalla. tämä on vain siis minun ajatusmaailmanio, en syyllistä ketään toisinvalitsevia. tiedän itsestäni vain sen, että lapsen menetys olisi mun elämäni loppu.