pyyhitäänkö eskarissa vielä pylly jos käy pissalla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi pylly pitäisi pyykiä pissaamisen jälkeen..? Meillä pojat ovat hoitaneet pissa-asiat itsenäisesti n 2,5v lähtien pöntöllä ja esikoinen osasi pyyhkiä pyllynsä kakkaamisen jälkeen vajaa 5-vuotiaana (aiemmin ei edes tajuttu kouluttaa...)

kyllä täytyy osata itse käydä vessassa tuon ikäisen, mitähän siittäkin tulis jos opettaja jokaisen kanssa vessassa istuis muuta ei sitten kerkiäis tekeenkään, voi luoja teijän kans

siis pimppiä tietty tarkoitin :) mun tytärpuoli nimittäin alotti eilen eskarin eikä vieläkään suostu (muka osaa) käydä yksin pissalla vaan iskän pitää olla aina mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis pimppiä tietty tarkoitin :) mun tytärpuoli nimittäin alotti eilen eskarin eikä vieläkään suostu (muka osaa) käydä yksin pissalla vaan iskän pitää olla aina mukana.

Kyl ne opettaa sielä. Ei ne enää kattele 6v joka ei muka osaa ja viitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Se että kotona (teillä ) "ei osaa" ei tarkota sitä, ettei eskarissa osais. Vaikuttas et kyse on ihan muusta, kun osaamisesta,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän se pissa paperilla mihinkään lähde!(Eikä varsinkaan kakka!!!) Meidän lapset pesee vedellä.

No meillä ei kyllä alapesuja tehdä pissaamisen tai kakkaamisen jlk. Ei ole koskaan tullut mieleen ei itselle eikä lapselle. eri asia vaippaan tekevät.

Yhteistyössä