Rehellisiä vastauksia kiitos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvaatte varmaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samanlainen pehmeä nainen kuin minäkin :)
160cm/77kg

Olenhan minä ylipainoinen ja painonpudotus käynnissä, mutta olen ehkä euroopan huonoin painonpudottaja...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti harmaana:
Samanlainen pehmeä nainen kuin minäkin :)
160cm/77kg

Olenhan minä ylipainoinen ja painonpudotus käynnissä, mutta olen ehkä euroopan huonoin painonpudottaja...

kiva, että on muitakin! :) painonpudotus mullakin on kesken... kolminumeroisesta on lähetty... :) ONNEA sulle, tiedän mistä puhun!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet raskaana ja turvonnut?

hah hah! päivän makeimmat naurut!!!!!!!!!!!!!!!!!:) oon siis pudottanu painoa jo kolminumerosesta tähän, ni olo on huomattavasti kevyempi!!!:)
siksi vähän kyselen, et "minkäkokosena" ihmiset minut vielä näkee...:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap...:
Olet raskaana ja turvonnut?

hah hah! päivän makeimmat naurut!!!!!!!!!!!!!!!!!:) oon siis pudottanu painoa jo kolminumerosesta tähän, ni olo on huomattavasti kevyempi!!!:)
siksi vähän kyselen, et "minkäkokosena" ihmiset minut vielä näkee...:)

Ahaa, nyt siis tuli selitys. Oletpa sitten aika paljon onnistunut pudottamaan. :) :flower:

Joskus oli suositus painosta:
Pituus miinus sata. Mä oon koittanu pitää siitä kiinni. Vaikka onkin vähän vanhentunut suositus.
Siihen verrattuna sun ihanne paino olis 63-n.70kg, mutta varmasti olo tuntuu jo loistavalta, jos kolminumeroisesta olet laihduttanut.
Pyöreähkö voit olla, mutta korkeintaan 10 kiloa saat enää pudottaa, ei missään tapauksessa enempää!
Onnittelut ja tsemppiä tuossa pysymiseen!

Pituus miinus sata. Mä oon koittanu pitää siitä kiinni. Vaikka onkin vähän vanhentunut suositus.
Siihen verrattuna sun ihanne paino olis 63-n.70kg, mutta varmasti olo tuntuu jo loistavalta, jos kolminumeroisesta olet laihduttanut.
Pyöreähkö voit olla, mutta korkeintaan 10 kiloa saat enää pudottaa, ei missään tapauksessa enempää!

Joo niin mustaki...
Jos sitä painoo on 20kg vähemmän ku mitä pituutta niin minun mielestä menee jo liian laihaks. Niinku pikku tyttö olis

Kiitos! kyllä se pysyy, jäi vähän lapsista kiloja ja nyt on kuopus "tehty".
tarkotus vielä 15kg, siihen jääköön. tarkotus ei oo päästä alle 60kg.. mulle parempi niin! :)

sen verran et niihin todellakaan ei kannata liikaa uskoo.

Mulla itellä painoo jotain about 60kg ja pituutta n.160cm. Kaverilla taas painoo jotain pari-kolme kiloo mua vähemmän ja pituutta jotain 165cm...
Mut kellä on timmimpi maha,minulla...Että eipä siinä.

Ap:lla on ollu hurja saavutus jos kerta olet 3numeroisesta pudottanu painoo!
:)

Yhteistyössä