A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ylipainoinen olet ja kyllä siis lihavakin. Lihasta sulla tuskin on 20 kiloa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti harmaana:Samanlainen pehmeä nainen kuin minäkin
160cm/77kg
Olenhan minä ylipainoinen ja painonpudotus käynnissä, mutta olen ehkä euroopan huonoin painonpudottaja...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet raskaana ja turvonnut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet raskaana ja turvonnut?
hah hah! päivän makeimmat naurut!!!!!!!!!!!!!!!!!oon siis pudottanu painoa jo kolminumerosesta tähän, ni olo on huomattavasti kevyempi!!!
siksi vähän kyselen, et "minkäkokosena" ihmiset minut vielä näkee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiree:itse olen saman pituisena 48kg...joten.......
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joskus oli suositus painosta:
Pituus miinus sata. Mä oon koittanu pitää siitä kiinni. Vaikka onkin vähän vanhentunut suositus.
Siihen verrattuna sun ihanne paino olis 63-n.70kg, mutta varmasti olo tuntuu jo loistavalta, jos kolminumeroisesta olet laihduttanut.
Pyöreähkö voit olla, mutta korkeintaan 10 kiloa saat enää pudottaa, ei missään tapauksessa enempää!
Onnittelut ja tsemppiä tuossa pysymiseen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joskus oli suositus painosta:
Pituus miinus sata. Mä oon koittanu pitää siitä kiinni. Vaikka onkin vähän vanhentunut suositus.
Siihen verrattuna sun ihanne paino olis 63-n.70kg, mutta varmasti olo tuntuu jo loistavalta, jos kolminumeroisesta olet laihduttanut.
Pyöreähkö voit olla, mutta korkeintaan 10 kiloa saat enää pudottaa, ei missään tapauksessa enempää!
Onnittelut ja tsemppiä tuossa pysymiseen!