Riita: Anoppi haluaa kutsua häihimme ex-poikaystäväni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiusallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiusallista

Vieras
Ollaan menossa naimisiin ja ex-poikaystävän perhe on hyvin läheisiä anoppini kanssa. Äidit ovat parhaita ystäviä keskenään. Haluaa nyt kutsua häihimme tämän perheen ja minusta tilanne on tosi kiusallinen, kun ei erottu mitenkään lämpimissä väleissä!

no en antais kutsua... ihan jo senki takia että jos vaikka exäs päättää vittuillakseen tehä jottain ilkeää kuten esim. pilata häät...

no joo ja mitä ne anopin läheiset teijän häissä tekis? :O
eiks sinne pitäs tulla teijän läheiset:)
kerrot oman mielipitees asiasta jos ei hyvällä ymmärrä ni sit ei voi mitää..
kyl mä ainakin omissa häissäni aion ite päättää ketä kutsutaan ja ketä ei

Mäen antais anopin enkä oman äiteni puuttua vieraslistaan,pitäkööt omat pippalot:) meillätosin on erikoista ku kaksmun ex:ää tuleehäihin :) toinen tosin vasta illemmalla jottei joudu munäiten kans samaan tilaan, tappaisivat toisensa:)

Sitä mieltä kyllä olen, että morsiusparin tulisi itse saada vieraansa valita, siinä ei anopilla tai kellään muullakaan pitäisi olla mitään sanottavaa. Mitä ex-poikaystävään tulee, niin jos me oltais aikanaan jostain syystä järjestetty isot hääjuhlat, olisi mun ex-poikaystävä avopuolisoineen ehdottomasti ollut kutsuttujen listalla! Sen verran hyviä ystäviä tässä kuitenkin ollaan edelleen ja toivottavasti aina!

Kuka häät maksaa? Jos anoppi maksaa, on hänellä oikeus mielestäni vaikuttaa myös vieraslistaan.

Eiköhän huonoissa väleissä eronnut exä ymmärrä pysyä häistä pois, vaikka olisi porvoolainenkin.

Ehdota anopille et pitää ihan omat kesäjuhlat joihin tän ystäväperheensä kutsuu.

Mikäli häävieraanne saavat kutsua myös omia kavereitaan, ehkä mäkin sit tupsahdan sinne, mikäli ystäväni ovat tulossa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anoppi maksaa suurimman osan häistä, joten kehtaanko nyt sanoa, että et todellakaan kutsu tätä perhettä.

Perheen vanhemmat ok, mutta ei niitä lapsia tartte mukaan pyytää, varsinkin jos sattuu olemaan ex.. Tosin voithan ottaa exääsi sen verran yhteyttä ja pyytää, että jättää saapumatta, ellei anoppisi muutoin tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anoppi maksaa suurimman osan häistä, joten kehtaanko nyt sanoa, että et todellakaan kutsu tätä perhettä.

Tämän takia ME maksoimme häät itse, saimme kutsua ketä halusimme ja muutenkin päättää kaikesta.

Yhteistyössä