V
vieras
Vieras
tyttö 15 v. jolla normaalisti ei ole pahempaa murkkuiän kuohuntaa edes ollut sai tänään hirveet raivarit. Olisi halunnut kaupungille ja kun en päästänyt meinasi silti lähteä. Tällä kertaa uskoi puhetta ja ei lähtenyt mutta mitä jos olisi lähtenyt ... mitä keinoja teillä murkkuikäisten vanhemmilla on pitää nuori kotona, vaikka sitten "väkisin". Nykyän kun ei voi enää edes niskasta nostaa omaa huoneeseen (kuten minulle aikoinaan tehtiin). Mikä tietysti on aivan oikein, ei väkivalta, missään muodossa ole koskaan se paras ratkaisu.
Kun tytön kanssa riideltiin niin mies huusi sohvalta että hän ei tähän puutu. Jos tyttö lähtee niin ei sitä estämäänkään millään pysty ... Meni vähän sukset ristiin miehen kanssa ... mun mielestä nuoren saa pysymään kotona, vaikka sitten oven edessä seisomalla.
Entäs jos tyttö ois "karannu" ? Miten te muut olisitte toimineet ko. tilanteessa ?
Kun tytön kanssa riideltiin niin mies huusi sohvalta että hän ei tähän puutu. Jos tyttö lähtee niin ei sitä estämäänkään millään pysty ... Meni vähän sukset ristiin miehen kanssa ... mun mielestä nuoren saa pysymään kotona, vaikka sitten oven edessä seisomalla.
Entäs jos tyttö ois "karannu" ? Miten te muut olisitte toimineet ko. tilanteessa ?