Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Minä luulisin että ennen jälkitarkastusta ei ole lupaa edes töihin lähteä!
Alkuperäinen kirjoittaja Yap:mulla jäi epäselväksi ootko sä kotona nyt?
aattelin että jos sua on nyt ruvennu ahdistaan kotona olo ja ajatus siitä että se vaan jatkuu jatkumistaan. Oisko mahdollista mennä töihin tässä välissä siksi puoleksi vuodeksi?
Musta on hyvä että puhuitte asiasta ja hyvä yrittää etsiä joku ratkasu ennen vauvan tuloa että itse jaksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Minä luulisin että ennen jälkitarkastusta ei ole lupaa edes töihin lähteä!
Hmm, mikä instanssi voi kieltää ihmistä menemästä töihin? Tätä väitettä en ole koskaan kuullut kyllä =)
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Alkuperäinen kirjoittaja Yap:mulla jäi epäselväksi ootko sä kotona nyt?
aattelin että jos sua on nyt ruvennu ahdistaan kotona olo ja ajatus siitä että se vaan jatkuu jatkumistaan. Oisko mahdollista mennä töihin tässä välissä siksi puoleksi vuodeksi?
Musta on hyvä että puhuitte asiasta ja hyvä yrittää etsiä joku ratkasu ennen vauvan tuloa että itse jaksaa.
Olen kotona.
Ja itseasiassa osuit oikeaan kursivoidussa kohdassa.
Itse sitä en vain osannut sanoa helpoimmalla tavalla =)
Töihin meneminen ei valitettavasti nyt raskausaikana onnistu (kohdussa, istukan alla suuri verenpurkauma, joka tiputtelee verta ahkeroimisen jälkeen. Lääkäri antanut käskyn, että lepoa, ettei mitään vakavempaa satu, kuten ennenaikainen synnytys)
Ja siis sanottakoon että LA tulevalla vauvalla on tammikuun alussa, ettei kukaan rupea heittämään, että abortoi se lapsi, kun kerran töihin haluaisin mennä =)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Minä luulisin että ennen jälkitarkastusta ei ole lupaa edes töihin lähteä!
Hmm, mikä instanssi voi kieltää ihmistä menemästä töihin? Tätä väitettä en ole koskaan kuullut kyllä =)
ei varmaan voi kieltää mutta voi olla niin että jos jotakin tulee, niin voi olla sairasvakuutuksen yms kanssa ongelmia. Joskus kun on olen kuullut että jos kesken sairasloman menee töihin ja jotakin sattuu niin omalla vastuulla sen tekee
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en jaksa lukea koko ketjua mutta parin viestin perusteella jo ihmettelen että miten joku voi olla varma että kuukauden kuluttua synnytyksestä edes pystyisi töihin. Voihan olla että edellinen synnytys ja toipuminen meni kuin oppikirjoissa, mutta entäs jos nyt vaikka ihan yksinkertaisesti vaan on voimat pois tai tikkejä sen verran että ei istumaan kunnolla pysty. Minä luulisin että ennen jälkitarkastusta ei ole lupaa edes töihin lähteä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Täällä nyt naristiin siitä, ettei noin pientä vauvaa voi jättää edes isälle.
Miksei?
Tekeekö se isä jotain pahaa sille vauvalle?
Eikö se isä osaa syöttää pullosta maitoa ja vaihtaa vaippaa ja nukuttaa sitä lasta?
Mun käsittääkseni mies kykenee nykypäivänä kaikkeen samaan, mihin äitikin.
Lapsi vain kiintyy enemmän siinä tapauksessa siihen isään, eikä äitiin.
Onko siinä sitten jotain väärää?
Onko väärin antaa lapsen kiintyä miespuoliseen vanhempaan enemmän, kuin siihen synnyttäjään?
Ja ei se kuukausi ehdoton raja ollut, minkä kotona olisin. se oli aika, minkä jälkeen ajattelin olevani fyysisesti sellaisessa kunnossa, että töihin kykenisin.
Ja jos kerta äitiysrahakausi on sen 3kk, niin siinä tapauksessa sen olisin kotona ja sitten voisin mennä töihin. JOS isä haluaa jäädä lasten kanssa kotiin.
Eli ulkopuoliselle hoitoon vieminen ei edelleenkään ole vaihtoehto minulle.
Ja ei se raha ollut se pääpointti, niinkuin Candide ymmärsikin jo
Ja onhan se hauskaa, että meidän perheessä tapahtuu jotain sellaista, mikä on jonkunmielestä niin järkyttävää, että provoksikin tälläistä väittää
![]()
Miksi sinä et halua olla lapsesi kanssa, ja miksi niitä silti teet???????