V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä omia ongelmia heijän päälle jaksa laita ja piste
No mee tekemään sitä parempaa tekemistä äläkä täällä koko ajan hehkuta->vingu->valita,kun kaikki sinua "kiusaa".Vetäse vaikka vaihteeks kännit,kun oot niin hyvin sitäkin jo opetellu.Oisko jo mones päivä putkeen taas dokata?
Juu hyvää idea muuten, meillä täällä kiva baari ja aidot shampanjat ja PALJONja kotona
, no on kyllä muutakin kiva
, mutta pian varma meen valmistamaan joku kiva illallinen ja otetaan punaviinin kans se
Juu hyvää idea muuten, meillä täällä kiva baari ja aidot shampanjat ja PALJONja kotona
, no on kyllä muutakin kiva
, mutta pian varma meen valmistamaan joku kiva illallinen ja otetaan punaviinin kans se
No ainakin olen vast 26v ja mulla on vaikka mitä, 2ihanaa lasta ja kroppa kuin teinillä, rikas ja ihanaa mies, varma se on monille unelma nuorena että olisi kaikki mitä halua, on mulla myös 2oma uutta autoa ja vaikka mitä muuta, tuskin haluat että luettelen
että viikko minulla viikko hänellä lapset, paitsi kuitenkin ne eivät olleet jo 3vkoa hänen luona
No mutta kyllähän avioero on sen verran iso asia että oikeiden ystävien kanssa voisi sellaisesta puhu a ilmen että pitää tuntea huonoa omaatuntoa ongelmien toisten päälle kaatamisesta. :O
että viikko minulla viikko hänellä lapset, paitsi kuitenkin ne eivät olleet jo 3vkoa hänen luona
No ainakin olen vast 26v ja mulla on vaikka mitä, 2ihanaa lasta ja kroppa kuin teinillä, rikas ja ihanaa mies, varma se on monille unelma nuorena että olisi kaikki mitä halua, on mulla myös 2oma uutta autoa ja vaikka mitä muuta, tuskin haluat että luettelen