Sain peruutettua rikosilmoituksen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä ajatus: ota tosiaan tuikku murheeseen ap ja avaa vaikka pullo Möet & Chandonin. Luulisi sitä rikkaan miehen viinikellarista löytyvät tai vaikka jotain parempaa: Krugia tai Crystalia.

No mee tekemään sitä parempaa tekemistä äläkä täällä koko ajan hehkuta->vingu->valita,kun kaikki sinua "kiusaa".Vetäse vaikka vaihteeks kännit,kun oot niin hyvin sitäkin jo opetellu.Oisko jo mones päivä putkeen taas dokata?

Juu hyvää idea muuten, meillä täällä kiva baari ja aidot shampanjat ja PALJON:p ja kotona:p, no on kyllä muutakin kiva;), mutta pian varma meen valmistamaan joku kiva illallinen ja otetaan punaviinin kans se

[QUOTE="vieras";23246587]No en nyt niin sanos! Ei sun naamaakaa taida ketään haluta kattella ehkä siitä alaspäin vain! Sul ei oo kyl mitään semmost kehuskelun aihetta oo joka kateeliiseks tulis! Ja jos tulee ni sillä ei oo aivoja päässä![/QUOTE]

No ainakin olen vast 26v ja mulla on vaikka mitä, 2ihanaa lasta ja kroppa kuin teinillä, rikas ja ihanaa mies, varma se on monille unelma nuorena että olisi kaikki mitä halua, on mulla myös 2oma uutta autoa ja vaikka mitä muuta, tuskin haluat että luettelen

[QUOTE="vieras";23246607]HÄH?Joudutko sä itse kokkaan?Härregyyd!![/QUOTE]

Ei herran jestas! Ota ny ero siitä ukosta jos SE ei sulle kokkaa eikä palkkaa kokkia niin johan on markkinat! Perkule minä sanosin suorat sanat ja uhkaisin jättäväni jos tuollaista joutuisin tekemään! :D

[QUOTE="vieras";23246607]HÄH?Joudutko sä itse kokkaan?Härregyyd!![/QUOTE]

Kyllä jopa tykkään siivota:) vaikka on siihenkin varaa, mutta mun lapset kun kans tykkä esim imuroida. Ainakin kaikki en siivoa, kun ei päivässä ees pystyy noin iso taloa siivota

[QUOTE="harmaa";23246626]Ei herran jestas! Ota ny ero siitä ukosta jos SE ei sulle kokkaa eikä palkkaa kokkia niin johan on markkinat! Perkule minä sanosin suorat sanat ja uhkaisin jättäväni jos tuollaista joutuisin tekemään! :D[/QUOTE]

Arvaa mitä se kokkaa kans, paljon, koska se osaa tehä niin hyvää ruokaa että, että:p

No mutta kyllähän avioero on sen verran iso asia että oikeiden ystävien kanssa voisi sellaisesta puhu a ilmen että pitää tuntea huonoa omaatuntoa ongelmien toisten päälle kaatamisesta. :O

Älä viitsi.. Kyllähän sinäkin tänne olet rankan lapsuutesi oksentanut ja etkö aikonut vielä kirjoittaa kirjankin? Puhumattakaan niistä raiskauksista. Ja mistä kaikesta muusta. Miksi kirjoitat niistä palstalle, miksi se ystäville puhuminen ei riitä?

Kauheaa jeesustelua nyt ihmisiltä ketjusta toiseen, vaikka itse tekevät tasan sitä samaa, mistä Savannaa syyttävät ja paheksuvat.

[QUOTE="vieras";23246665]Niin varmaan kun uusi isä ostaa kaiken mitä sormella osoittaa.[/QUOTE]

Noh,loppuu se tuokin feikki-leikki aikanaan.Elleivät muksut ole tulleet äitiinsä ja raha korvaa rakkauden,tässä tapauksessa on sitten ostettu lapsille kaikki jotta nyksä voi leikkiä uutta isää,kun sen biologisen "vanhan" iskän voi tosta noin vaan viskata kaatopaikalle.Mitäs sillä tekee,kun eihän sillä nyt ole rahaakaan niin paljon,kun tällä uudella...

Mun mielestä on tosi kiva kun Savanna oot takasin! Kai sitä juttua nyt riittääkin kun oli niin pitkä banni! Oletko siis turusta? Itsekin asunut siellä moooonta vuotta, odotan oikein kesää ja jokilaivoja :)
Tsemppiä! (Olethan nyt varovainen ettei tuu taas bannia!)

No ainakin olen vast 26v ja mulla on vaikka mitä, 2ihanaa lasta ja kroppa kuin teinillä, rikas ja ihanaa mies, varma se on monille unelma nuorena että olisi kaikki mitä halua, on mulla myös 2oma uutta autoa ja vaikka mitä muuta, tuskin haluat että luettelen

MUT AJOKORTTII SUL EI OO ONNEKS HEHEHEHEHEHEHEHEHE: EI TODELLAKAAN KÄY KATEEKS VAIKKA SUL OIS 10 lasta ja rikas mies ja mitä muuta.

Yhteistyössä