V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä osaa olla yksin ja sit tulee kauheat huoltajuus ja erokiistat en jaksa semmosia.
No eipä sua sitten voi kukaan auttaa! Itsestä se elämän kohentaminen lähtee. Käy kurssit ja koulut ja katso mitä se elämä tuo sitten tullessaan. Turha se nyt on etukäteen kaikkea surra.
Alkuperäinen kirjoittaja outo ukko:Sano sille miehellesi, että ihan yhtä "hullu" sinä olet, otat eläkkeen tai et. Jos otat eläkkeen, olet vaan rikkaampi "hullu"!
Alkuperäinen kirjoittaja masentunut:Olen 36v nainen pienen pojan äiti.Minulla ei ammattia eikä töitä psyykkisten ongelmien takia.Nyt saisin eläkkeen masennuksen ja muiden psyykkisten ongelmien takia mutta mieheni ei halua että otan sen.Sanoi eilen illalla että jos sen otan niin saan lähteä ja ero tulee.Voin olla kotiäitinä mutta en eläkkeellä.Hän ei kuulemma halua olla hullun kanssa naimisissa.Mitä teen?[/quot
Suurin ongelmasi on mieheen tyytymättömyys... kaikki mitä sanot liittyy jollain tapaa häneen....... ehkäpäs sinun olisi ihan ensin avauduttava hälle ja kertoa mitkä asiat tökkii jos puhumisen/ymmärtämisen kautta saisitte solmut aukeamaan...... sanoistasi saa sellaisen käsityksen että miehes ei ole mikään "kiltti" vaan pitää sinua tiukasti otteissaan ja vetelee naruista miten haluaaa... kunnioitusta molemmin puolin sitä teillä ei ole....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinun kommenttiesi perusteella teidän liitossanne on kaksi hullua.
Toinen on älynnyt käydä lääkärissä ja saanut ainakin jonkin verran apua sieltä. Niin ja eläkepaperit. Mutta tämä hullu ei ole tarpeeksi viisas jättääkseen sen toisen hullun.
Ja sitten on se toinen hullu, joka ei piittaa kuin itsestään. Mutta tämä hullu on oppinut hallitsemaan sitä toista hullua. Eikä tämä hullu myönnä olevansa hullu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yritän koko ajan.Käyn esim.tietokonekurssia ja syksyllä alkaa 2v kestävä kauppis,mut entä jos en pärjääkkään eikä mul ole 2v päästä ammattia samaan aikaan loppuu lapsen kotihoidontuki mitä sit teen?en saa edes miehen tulojen takia työmarkkinatukea ja hän ei mua ilman tuloja katsele tosin hän sanoi et sit mun tehtävä uusi vauva?no onneksi 2v aikaa miettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinun kommenttiesi perusteella teidän liitossanne on kaksi hullua.
Toinen on älynnyt käydä lääkärissä ja saanut ainakin jonkin verran apua sieltä. Niin ja eläkepaperit. Mutta tämä hullu ei ole tarpeeksi viisas jättääkseen sen toisen hullun.
Ja sitten on se toinen hullu, joka ei piittaa kuin itsestään. Mutta tämä hullu on oppinut hallitsemaan sitä toista hullua. Eikä tämä hullu myönnä olevansa hullu.
Pakko olla samaa mieltä, en halua olla ilkeä mutta silti...
Tämä lienee se sama tapaus, joka on kirjoitellut viime aikoina samasta asiasta useammankin kerran, saanut vinkkejä ja ideoita, mutta mikään ei vaan kelpaa :/
Jokainen on oman onnensa seppä.
No onko siitä eläkkeestä pakko kertoa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No työkaverien edessä nolostelee.Kaikkien niiden vaimot akateemisia ja työssäkäyviä ihmisiä.