H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ookko sää, oletko sinä jne?
haluakko sää, haluatko sinä jne?
voinko mää, voinko minä jne?
ekat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ookko sää, oletko sinä jne?
ekat
vastakkaa näihinki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ookko sää, oletko sinä jne?
ekat
vastakkaa näihinki.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Stiina:ootko sie,
halluutko sie,
voinko mie,
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Sossu, bussi, köksä, pönttö, pinnasänky, hella, telkkari, viltti/huopa/täkki/peitto, pyörä, noi, toi, vispipuuro/lappapuuro, viikata, ooksä, haluuksä, voinksmä, vihta, siivilä, kauha, peti/sänky
Alkaa vai ruveta? Alkaa
Nää on kivoja. =)
Alkuperäinen kirjoittaja sossu:sosku on tyhmänkuulonen mun korvaan.
entä sitten koulun kotitaloustunnit:kotsa vai köksä?
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:sanotko:
bussi, linja-auto, sinikka, linkki, dösä vai nysse?
sinikka sanoin ite kakarana, nykyään puhun bussista
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Sossu, bussi, köksä, pönttö, pinnasänky, hella, telkkari, viltti/huopa/täkki/peitto, pyörä, noi, toi, vispipuuro/lappapuuro, viikata, ooksä, haluuksä, voinksmä, vihta, siivilä, kauha, peti/sänky
Alkaa vai ruveta? Alkaa
Nää on kivoja. =)
Sossu, bussi, pönttö, häkkisänky, hella, telkku, peitto/filtti, munamankeli, nuo tuo, vispari, pinkata,ooksä, haluaksä,voinko mä, vihta, lävikkö, kauha, punkka/peti
ruveta tietty.
Mä sanon kans alkaa.
Sanotteko odottaa vai varrota ?
Mä sanon odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Sossu, bussi, köksä, pönttö, pinnasänky, hella, telkkari, viltti/huopa/täkki/peitto, pyörä, noi, toi, vispipuuro/lappapuuro, viikata, ooksä, haluuksä, voinksmä, vihta, siivilä, kauha, peti/sänky
Alkaa vai ruveta? Alkaa
Nää on kivoja. =)
Sossu, bussi, pönttö, häkkisänky, hella, telkku, peitto/filtti, munamankeli, nuo tuo, vispari, pinkata,ooksä, haluaksä,voinko mä, vihta, lävikkö, kauha, punkka/peti
ruveta tietty.
Mä sanon kans alkaa.
Mä sanon odottaa.
Eli siis otetaas uusiks: Sanotteko odottaa vai varrota ? Mä sanon, että odottaa ? Kysyttekö "ketä?" vai "kuka?" esim. "Ketä on koukussa tähän palstaan?" Itse sanon kyllä siis, että "kuka?"
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Sossu, bussi, köksä, pönttö, pinnasänky, hella, telkkari, viltti/huopa/täkki/peitto, pyörä, noi, toi, vispipuuro/lappapuuro, viikata, ooksä, haluuksä, voinksmä, vihta, siivilä, kauha, peti/sänky
Alkaa vai ruveta? Alkaa
Nää on kivoja. =)
ruveta tietty.
Mä sanon kans alkaa.
Mä sanon odottaa.
Sossu,bussi,köksä,pönttö,pinnari,hella,telkkari,peitto,pyörä, nuo tuo, viikata, ooksää, haluäksää,voinks mää, vihta,siivilä,kuuppa,sänky,alkaa,oottaa
peräkontti/peräluukku/takohutlari vaiko mikä?
meillä peräkontti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Vasta vai vihta?
Siivilä vai sihti?
Vasta ja siivilä. kerro miten sää sanot ketjussa mainitut asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Sossu, bussi, köksä, pönttö, pinnasänky, hella, telkkari, viltti/huopa/täkki/peitto, pyörä, noi, toi, vispipuuro/lappapuuro, viikata, ooksä, haluuksä, voinksmä, vihta, siivilä, kauha, peti/sänky
Alkaa vai ruveta? Alkaa
Nää on kivoja. =)
ruveta tietty.
Mä sanon kans alkaa.
Mä sanon odottaa.
Eli siis otetaas uusiks: Sanotteko odottaa vai varrota ? Mä sanon, että odottaa ? Kysyttekö "ketä?" vai "kuka?" esim. "Ketä on koukussa tähän palstaan?" Itse sanon kyllä siis, että "kuka?"
Mä sanon "ketä" ja Turusta päin olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Sossu
Bussi (Pauski Tampereen suunnalla..)
Häkkisänky
Pytty
Täkki
Telkka
Sänky, punkka vai peti?
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Sossu, bussi, köksä, pönttö, pinnasänky, hella, telkkari, viltti/huopa/täkki/peitto, pyörä, noi, toi, vispipuuro/lappapuuro, viikata, ooksä, haluuksä, voinksmä, vihta, siivilä, kauha, peti/sänky
Alkaa vai ruveta? Alkaa
Nää on kivoja. =)
ruveta tietty.
porstua vai porstuna? porstuna.