se olis sitten eron paikka :(shokissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
OIKEIN ISO VOIMAHALI AP:LLE!!!!!ei ollut ukko sinun arvoinen.mokomaki paskiainen!!!!!!!!!!!

tuosta pettämistappelusta ajattelin mainita että naiset hyvät täällä ei käy LÄHIMAINKAAN kaikki suomen äidit,joten LOPPUJEN LOPULTA on suht harvassa pettävät miehet vaikka joka lehessä/paikassa toitotettaankin kuinka mies tai nainen petti.mutta niitä pettäviä paskoja aina mahtuu maailmaan,SURULLISTA mutta totta!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma4x:
OIKEIN ISO VOIMAHALI AP:LLE!!!!!ei ollut ukko sinun arvoinen.mokomaki paskiainen!!!!!!!!!!!

tuosta pettämistappelusta ajattelin mainita että naiset hyvät täällä ei käy LÄHIMAINKAAN kaikki suomen äidit,joten LOPPUJEN LOPULTA on suht harvassa pettävät miehet vaikka joka lehessä/paikassa toitotettaankin kuinka mies tai nainen petti.mutta niitä pettäviä paskoja aina mahtuu maailmaan,SURULLISTA mutta totta!!!!!!!!

olen samaa mieltä, toi on just sitä piilomainostusta että" naapurisikin pettää takuulla, petä sinäkin".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä tiedät veljen avokin harrastavan samaa? Olethan varma, että tekee niin, eikä ole vain veljesi kertomaa, puolustelua omille tekemisille?

Ap:lle :hug:

Ei ole veljeni kertomaa, vaan ihan tämän avokin itsekin suoraan kertoma juttu. Heillä on "avoin suhde", jossa kumpikin on vapaa olemaan muidenkin kanssa. Kuulemma rakastavat toisiaan mutta haluavat kumpikin välillä vaihtelua. Ei kyllä mene mulla jakeluun :(

En minäkään antaisi tuollaista anteeksi. Ette ole tasavertaisia, olet ollut naimisissa pettäjän ja valehtelijan kanssa. Olen päättänyt jo lapsena, että elän mieluummin köyhänä ja yksin, kuin rehellisessä liitossa. Miten moni pariskunta elääkään "valheessa ja epärehellisesti". On varmaan kauheaa saada tuollainen isku vasten kasvoja. Miksi miehet haluavat tuhota elämänsä ja perheensä? Eikö sitä perhettä pitäisi juuri suojella? Missä ovat kunnon miehet? Itsekkäitä ovat nykyään. Surullista.

Niinpä... Ja mä olen edelleen sitä mieltä, että JOKAINEN kakslahkeinen pettää tilaisuuden tullen - Kyllä tosi juttu on näin! Ja turha ulista, että ei mun mies ainakaan... Ne on kuultu niin monet kerrat ja kuinkas sitten kävikään...

Ap:lle tosi paljon voimia tulevaa eroprosessia varten. Eikä kannata antaa anteeksi, sillä siitäkin on kokemusta, että mies (?) joka pettää kerran, tekee sen toistekin... Valitettavasti.

Näinpä siis sunki ukkos-Ikävää että et pysty luottamaan mieheesi : (

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja surettaa puolestasi =(:
niinkin yhdentekevä ajatus vielä tuli mieleen et toivttavasti siellä on siivottu ja tuuletettu.siinä sängyssähän mä en nuku enää koskaan.

En mäkään nukkuis =/ Oliko teidän suhteessa kaikki hyvin vai tuliko tää pettäminen aivan puun takaa?Sori kun kyselen tyhmiä...

Niin, anteeksi että tällasta kysyn tässä tilanteessa, mutta olitko myös yksi niistä jotka ajattelivat / sanoivat, että miehesi ei petä koskaan?

no kyllä mä ajattelin ennen että lapsellinen viinanläträäminen lapsellisessa jätkäporukassa piisaa..en ajatellu et vois kuitenki pettääkkin.

No niin! Tässä teille ellukka, dietorelle & kumppanit! Osoittautui siis väitteeni jällen kerran oikeaksi! ;)

Miksi et uskalla ylistää väitettäs mustana?

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
oma mieheni on niin monesti mulle sanonut että: elä petä, jos tarvetta tulee niin erotaan ennemmin, joten eiköhän tämä päde mieheenikin?
lisätäkseni vielä: onko uskolliset miehet joillekkin tabu?

en nyt halua maalata piruja seinille,enkä ole sitä mieltä että välttämättä kaikki miehet pettää sen enempää kuin kaikki naisetkaan,mutta olenpa itsekkin nuo sanat kuullut mieheltä joka sitten petti :kieh:

minä myös.. :/ voimia tuhannesti ap:lle :hug: :hug: yksikin ex-miehesi kaltainen pettäjä on liikaa |O |O miten ihmiset voi??? :'( |O

hei.
mä oon tässä hetken ennenkuin lähden asioille.
niin..tulin aamulla kotiin.mies istui olkkarissa ja hiljaisuus meidän välillä oli käsin kosketeltavaa.kysyi että oonko mä käynyt täällä sunnuntaina.vastasin että kävin.hiljaisuutta taas kesti ties kuinka kauan.kysyi että mitäs nyt..?sanoin että en näe enää yhteistä tulevaisuutta.mies kysyi vielä että voisiko selittää,vastasin että ei ole mitään selitettävää,se kuva mikä verkkokalvoilla vilkkuu ja mitä ajattelen aamulla kun herää ja illalla kun menen nukkumaan ei ole mitenkään selitettävissä.kyseli vielä että jos kuitenkin mietitään vielä ja yritetään selvittää.silloin,ensimmäistä kertaa koko viikon aikana räjähdin,juuri tuosta lauseesta,huusin kuin hullu taoin miestä nyrkeillä ja lopuksi lyyhistyin ja itkin.mieskin itki,käskin poistumaan..hän meni,sulki oven hiljaa perässään.istuin lattialla varmaan tunnin tyhjyydessä ennekuin nousin ja kiertelin taloa.kiertelin itsessäni miettien mitä nyt teen ja sitten puhelin soi ja lapset kysyi koska tulen hakemaan.puhuttiin siinä hetki ja lupasin hakea illalla.laitoin kahvia tulemaan ja lähden kohta käymään kaupungilla.haen paperit ja täytän ne..en tosiaan tiedä mutta kai se tästä sitten alkaa kulkea elämä eteenpäin.yksi aikakausi elämässä on päättymässä ja toivottavasti tulevaisuus on parempi.en tosiaan olisi tiennyt miten päin olla ja mitä tehdä jos ei lapset olisi soitelleet.jotenkin heidän äänesnsä kuuleminen antoi toivoa että tämäkin suru tästä helpottaa.
ajattelin kuitenkin kysyä että josko voitaisiin vielä jäädä siksi aikaa että mies saa käydä hakemassa tavaransa.

kiitos kaikille vastauksista.

minulla tuli itku.. tekee niin pahaa sun puolesta..
:'( :hug:

Että voikin vieras pesä olla houkutteleva, kun ollaan valmiita uhraamaan sen eteen koko perhe ja koti ! En ymmärrä tuommoisia miehiä eikä taatusti tuommoiset miehet ymmärrystä kaipaakaan !

Ensinnäkin ap:lle voimia :hug: :hug: .

Aika surullista muuten, että kaikki nämä keskustelua aiheuttavat, ikäviä asioita sisältävät ketjut teilataan AINA jossain vaiheessa provoiksi. Ajattelin vaan että jos omalle kohdalleni sattuisi jotain ikävää, niin tännehän se olisi helpointa anonyyminä purkaa (tai siis ylipäätään jollekin keskustelupalstalle). Ja kuten ap:kin kertoi, kirjoittaminen on helpompaa kuin puhuminen, pysyy ajatukset edes vähän kasassa.
Voin vain kuvitella miten paljon mua sattuisi jos sydänverellä kirjoittaisin jostain todella vaikeasta ja ahdistavasta asiasta ja sitten joku törppö tulisi kuittaamaan sen kylmästi provoksi. Kyllä se sattuisi, etenkin kun rikkinäisenä ei kestä ilkeilyä.
En väitä etteikö täällä monetkin jutut olisi provoja (siinä toinen juttu mitä en ymmärrä, kuka saa provoista kiksejä?), mutta onko se joltain pois jos kuitenkin jättäisi teilaamatta? Pelätäänkö täällä että menettää kasvonsa jos tukee "tyhjää"? Mielestäni se on paljon pienempi paha tukea turhaan kuin jättää tukematta kun toinen sitä tarvitsee....
Ei voi muuta sanoa kuin että kylmiä ja sydämettömiä ihmisiä näemmä edelleen sikiää...
Mutta onneksi on paljon myös niitä sydämellisiäkin ihmisiä :hug: .

Jos olisin sinun asemassasi, ilmoittaisin välittömästi kaikille yhteisille tuttaville, miksi eroatte. Ettei mies ehdi kertoa mitään omia versioitaan ensin.

en tajua.miksi pitäs mennä selittelee toisille kun tärkeintä on kuitenkin ensiksi saada itsensä jaloilleen?totuudet ja haukut kyllä ehtii myöhemminkin huudella.

Antakaa mä arvaan. Ei se AP kuitenkaan ukkoaan loppujen lopuksi jätä. Keskustelevat ja päättävät jatkaa lasten vuoksi. Jatkossa joko mies oppi läksynsä tai sitten pettämisen kierre jatkuu. Itse kallistun vahvasti jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

melkeen "järkytyin" lukiessani näitä tekstejä. tuli paha mieli, miksi tämän pitäisi olla provo?? ap:lla muutenkin vaikeaa mutta sitten häntä pitää mennä haukkumaan vielä valehtelijaksi :|

Lapset on varmaankin ap tullut jo kotiin?

koita pärjäillä siellä,elämä hymyilee sinulle vielä jossain vaiheessa kunhan itsekkin jaksat siihen uskoa :hug:

Yhteistyössä