Seksi on parisuhteen suola

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelimies PS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelimies PS

Vieras
Naisten lienee vaikea käsittää että seksi ja sen määrä on vain ja ainoastaan ratkaisevassa osassa miehen tyytyväisyyteen parisuhteessa. Kaikki muu on feikkiä, se muu tehdään sen eteen jotta seksiä olisi eli älkääpä ihmetelkö miksi kaikki ei mene putkeen jos olette unohtaneet seksin viimeaikoina... eli ei siis riitä viiden kuukauden välein... KAIKKI siis on siitä kiinni, yrittäkää naiset jo käsittää...

Jos naisen/vaimon ei tee enää mieli sekstailla oman miehen kanssa naisella on yleensä/useinmiten aikamoinen hyvä syy elikkä,miksi seksi on alkanut ällöttää oman miehen kanssa ja ei tee mieli sekstailla oman miehen kanssa,tunnen monta tapausta ja useinmiten syy ja oire johtunee omasta miehestä.

Alkuperäinen kirjoittaja iyrwsf:
Jos naisen/vaimon ei tee enää mieli sekstailla oman miehen kanssa naisella on yleensä/useinmiten aikamoinen hyvä syy elikkä,miksi seksi on alkanut ällöttää oman miehen kanssa ja ei tee mieli sekstailla oman miehen kanssa,tunnen monta tapausta ja useinmiten syy ja oire johtunee omasta miehestä.

Ehkä tuossa tapauksessa suhde kannattaisi purkaa, jos oma mies inhottaa. Tai sitten on hakeuduttava terapiaan.

Entäs kun se on niin että mies ei halua seksiä kuin kolmen kuukauden välein?
Pitäisikö suosiolla vaihtaa miestä vai odotella, josko muutosta tapahtuisi?

Muutoin parisuhteessa on kaikki hyvin.

No siinä tapauksessa, ei mies ällötä, joten kannattaa ottaa käyttöön muut keinot.
Aika tehokasta on sanoa miehelle, että Jorma kutsui kahville luokseen, mitäköhän hänellä on mielessä? On se hyvä, että edes joku huomaa minut...

Alkuperäinen kirjoittaja Pelimies PS:
Naisten lienee vaikea käsittää että seksi ja sen määrä on vain ja ainoastaan ratkaisevassa osassa miehen tyytyväisyyteen parisuhteessa. Kaikki muu on feikkiä, se muu tehdään sen eteen jotta seksiä olisi eli älkääpä ihmetelkö miksi kaikki ei mene putkeen jos olette unohtaneet seksin viimeaikoina... eli ei siis riitä viiden kuukauden välein... KAIKKI siis on siitä kiinni, yrittäkää naiset jo käsittää...

Miestenkin voi olla vaikea käsittää, että myös naiselle seksi on erittäin tärkeä asia parisuhteessa. Mutta seksi ei saa olla joku kymmenen minuutin pikapano, johon naisen on suostuttava silloin kun vaan mies haluaa. Seksiin nivoutuu myös rakkautta, hellyyttä, toisen huomioimista ja tietenkin himoa.

Tuo naisen himo miestään kohtaan ei muuten synny esim. siten, että mies tulee alasti suihkusta ja heiluttaa jortikkaa. Ei myöskään siten, että mies halutessaan seksiä, tulee kourimaan naisen persettä ja puhumaan rivoja. Naisen on tunnettava myös itsensä haluttavaksi!

Miehille syttyy himo usein pelkästään siitä, että nainen kekkuloi alasti. Tää tuntuu miehistä varmaan todella epikseltä, että naisia tarvitsee lämmitellä seksiin kauemmin kuin miehiä ja että naisen huomioiminen täytyy jatkua jokapäiväisessä arkielämässäkin, jotta sitä piparia heruisi. Naisen muisti on tässä asiassa pitkä!

onneksi miehiäkin on monenlaisia.
synnytysten jälkeen minulle meni kolme-neljä kuukautta ennenkuin halusin seksiä mieheni kanssa. tai nyt lähinnä että olisin piparia tarjonnut :)
toki käsilläni autoin suurimmat paineet pois :) onneksi mieheni oli kovin ymmärtäväinen ;)

"nainen minäkin" kyllä sanoi asian juuri siten, niinkuin asia on.

Naisten himot ovat ihan yhtä suuret kuin miehilläkin. Ongelmana on vain se, että valtaosalle naisista orgasmin saaminen ei ole niin helppoa kuin miehille. Sieltä luolamiesajoilta on jäänyt jäljelle se, että miehen on pitänyt olla helposti ja nopeasti laukeava, jotta hän on ehtinyt siittää mahdollisimman monta naista. Mieshän on valmis yhdyntään heti, kun kalu seisoo. Nainen taas tarvitsee enemmän lämmittelyä myös henkisellä puolella, että nainen on valmis vastaanottamaan seksiä.

Itse ainakin haluan seksiä ehdottomasti vaikka joka päivä, jos mies vain on minua miellyttävä. Saman kumppanin kanssa tahtoo kuitenkin käydä niin, että suhde arkipäiväistyy ja seksi jää taka-alalle. Mies osaa paremmin ajatella siten, että seksi on vain seksiä, mutta nainen harvemmin kykenee seksiin, jos miehen kanssa on muuten ongelmia. Jos siis on juuri tapeltu siivoamisesta tai mies on juuri viikonlopun hummannut kavereittensa kanssa ja makaa nojatuolissa krapulan kourissa, niin harvemmin nainen siitä syttyy, että mies kouraisee kovaa naisen rinnasta ja sanoo, että: "Panettaa!".

Ja monet miehet luulee viela etta pelkka jyystaminen, sisaan ulos saa naisen kuumaksi. Ja sitten rynkytetaan nopeempaa ja nopeempaa ja kysytaan tai ainakin odotetaan et joko sa saat;) Ainakin mina sytyn naisena juuri siita koskettelusta, hyvailemisesta, ja sitten kun on naita muita aspekteja ollut tarpeeksi niin ihan suoranaisesta panemisestakin. Mutta kaikkein erogeenisin orgaani on aivot kuitenkin josta se kaikki alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
No siinä tapauksessa, ei mies ällötä, joten kannattaa ottaa käyttöön muut keinot.
Aika tehokasta on sanoa miehelle, että Jorma kutsui kahville luokseen, mitäköhän hänellä on mielessä? On se hyvä, että edes joku huomaa minut...

Ei tehoa, kokeiltu on. Jopa käyty sitten kahvilla jorman kanssa. Ilmeisesti sekään ei haitannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainenpa vain:
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:

Ei tehoa, kokeiltu on. Jopa käyty sitten kahvilla jorman kanssa. Ilmeisesti sekään ei haitannut.

No pyydä Jorma teille yökylään ja käske mies sohvalle, koska hänen paikkansa tuntuu olevan siellä.

Oletko ajatellut, että miksi mies on haluton, eikä hän jaksa, onko hän lihava, pelittääkö hänellä. miten hän käyttäytyy rakastellessa, missä hänen mielenkiintonsa on, onko hän stressaantunut, onko hänellä liikaa töitä, onko teidän keskinäinen suhde ok?

Ehken mä kuitenkaan jormaa tänne kotiin tuo, voisivat lapset ihmetellä ;)

Ei hän ole varsinaiseti lihava, vähän ehkä pyylevä vain. Ja kyllä pelittää, siitä ei ole kysymys. Miten käyttäysyy rakastellessa .. en tiedä, Hän ei ole koskaan rakastellut kanssani, jyystänyt vain. Hänen mielenkiintonsa on tuolloin orgasmin saavuttamisessa ja kaiken maailman vempeleissä (seksileluissa) joita testaa minuun ja tutkii mikä vaikuttaa mitenkin..
Ei ole liikaa töitä, eikä liian vähänkään. Se homma on ok. Stressiäkään ei pitäisi olla. Osaa rentoutua hyvin sohvalla päivittäin, töiden jälkeen. Osaa myös tarttua kotihommiin. Useasti siivoaa sillä aikaa kun minä olen urheilemassa ja ihan omasta tahdostaan ;)

Keskinäinen suhde on kait ihan ok. Ei meillä riidellä, ei ole aihetta. Halataankyllä, mutta tutnuuko se miltään, sitä en tiedä. Vähän rutiininomaista halailua. Yksin meillä mennään nukkumaan, eri aikoihin, mutta samasta sängystä aamulla herätään omine aikoineen.

En minä tästä enää stressiä ota itsekään, tähän on tottunut jo, sen verran kauan tätä on jatkunut. Kunhan vastasin tuohon alkuperäiseen kysymykseen.

Ja onhan maailmassa jormia, jos käy ylimoivaiseksi ;)

Miehille kyllä antaisin neuvon, että rakastelkaa vaimojenne kanssa usein, se estää vieraissa käymistä tai vaimon (kotipiian) lähtemistä kokonaan toisen matkaan. Saman nauvon kait voisi antaa toisinkin päin jos haluton osapuoli on nainen, luulisin.

Sun mies ei ole keksinyt missä rakastelussa on kysymys. Hän ei ymmärrä asiaa tunnetasolla, vaan suorituksena. Hän ei ymmärrä edes omaa seksuaalisuuttaan ja nautintoaan, ilmeisesti rakastelu on toimenpide itselleenkin.
Voisiko hän tyydyttää itseään?
Olisiko ne leikkikalut johtaneet siihen, että hän ei ole tajunnut omaa osuuttaan ja erityisesti sitä, että mies rakastelee tunteellaan ja vartalollaan, tuntien itse kosketuksen ja jakaen kaiken keskenään?

Heitä ne lelut takkaan, ei helkatissa takkaan, eikä keittön roskapussiin, vaan vie ne itse roskalaatikkoon ja sano miehelle, että nyt me ollaan kaksin mitä teet? Ja härnää häntä, jos saisitte uuden kipinän, kun huomaisitte olevanne itse tärkeimmät toisillenne.

Tsemppiä ja paljon!!

Mies1:
Aika hyvin päättelit tilanteemme. Noinhan se menee.
Tsemppi tuleekin tarpeeseen, mutta toivo on kyllä jo mennyt.
Härnäys ei tehoa ainakaan omana itsenäni, jokin ihmeasu tai kumipuku siihenkin tarvittaisiin kaikkinen lisämausteineen ja tulos olisi sitä tunteetonta jyystämistä, kuin olisin pumpattava nukke. Ei kiitos, enää.

Jos kysyn mitä teet, nyt olemme kahden. Hän todennäköisesti sanoo: Otan pari kaljaa ja katson telkkaria rauhassa, mene vaikka lenkille.

Ja minä menen.

Sano hänelle sitten, että haluaisit rakastella aidosti.

Ja niistä kaljoista vielä, laita ne hänelle valmiiksi ja sano, että tarvit tankkausta iltaa varten! Yritä hyvällä, pakko ei oikein pelaa noissa asioissa.

Tsemppiä, tulen sitten piiskaamaan ukkosi liikkeelle:)

Tiedän ettei pakko tuossa auta, eikä painostus, eikä vonkaus..
Jokunen vuosi sitten kun tahti muuttui tällaiseksi yritin noita kaikkia, turhaan. Totesin että painostus on pahinta myrkkyä. Päätin sitten antaa hänelle aikaa ja mahdollisuuden siihen että häne ehdoillaan ,hänen tahidssaan. Tahti on edelleen sitä milloin hän haluaa.. eli noin neljästi vuodessa, ehkä. Pakkeja en ole antanut joten haluttomuus ei johdu ainakaan siitä että olisi saanut sen suhteen siipeensä. Lopetin itse aloitteiden teon vain, jotten painostaisi.

Olen muuten joskus sanonut että haluaisin rakastella aidosti.. jostain syystä vain hänellä on silloin jotain muuta "tärkeämpää" tekemistä. En sano sitä enää. Kyllä minuunkin sattuu, kun tulee tarpeeksi usein torjutuksi. En ota sitä riskiä.

Piiskaa en ole kokeillut.. heh.. ehkä se toimisi. Jos kuitenkin tekisin sen itse;)

Niin. ja kaljat minä olen aina laittanut hänelle valmiiksi.. vaikka ne vie voiton minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainempa vain:
Tiedän ettei pakko tuossa auta, eikä painostus, eikä vonkaus..
Jokunen vuosi sitten kun tahti muuttui tällaiseksi yritin noita kaikkia, turhaan. Totesin että painostus on pahinta myrkkyä. Päätin sitten antaa hänelle aikaa ja mahdollisuuden siihen että häne ehdoillaan ,hänen tahidssaan. Tahti on edelleen sitä milloin hän haluaa.. eli noin neljästi vuodessa, ehkä. Pakkeja en ole antanut joten haluttomuus ei johdu ainakaan siitä että olisi saanut sen suhteen siipeensä. Lopetin itse aloitteiden teon vain, jotten painostaisi.

Olen muuten joskus sanonut että haluaisin rakastella aidosti.. jostain syystä vain hänellä on silloin jotain muuta "tärkeämpää" tekemistä. En sano sitä enää. Kyllä minuunkin sattuu, kun tulee tarpeeksi usein torjutuksi. En ota sitä riskiä.

Piiskaa en ole kokeillut.. heh.. ehkä se toimisi. Jos kuitenkin tekisin sen itse;)

Niin. ja kaljat minä olen aina laittanut hänelle valmiiksi.. vaikka ne vie voiton minusta.

Tuohon en osaa muuta sanoa kuin, että olet kyllä hieno nainen. Nainen isolla ännällä.

Eli jopa sai aikaan keskustelua, ettei vaan olis arka asia naisille... eli koittakaa edelleenkin ymmärtää että mistä on kysymys, ja jos ette niin tässä vieläkerran.
Kaikki kunnossa = seksiä säännöllisesti

... siis enemmän kuin 5:n kuukauden välein...

Alkuperäinen kirjoittaja Pelimies PS:
Eli jopa sai aikaan keskustelua, ettei vaan olis arka asia naisille... eli koittakaa edelleenkin ymmärtää että mistä on kysymys, ja jos ette niin tässä vieläkerran.
Kaikki kunnossa = seksiä säännöllisesti

... siis enemmän kuin 5:n kuukauden välein...

Eiköhän tämä ole arka aihe miehille, jolla ei seiso kunnolla??tai jolla tulee sadasosan sekunnissa!!!Kun saisi seksiä omalta mieheltä, kun ei SAA???kun ei ota eteen??Ja mitään muuta en mieheltä kaipaa, kuin säännöllistä seksiä!! Mies on mustasukkainen ja epäilee käynkö vieraissa?? Olen haluttavan näköinen.??No..onneksi mulla on salarakkaita. Yksi nuori kaveri eronnut asuu aivan lähelläni. Melko säännöllisen välein.. varattu mies, jota tapaan jopa kaksi kertaa viikossa...

samaa mieltä olen, seksi on parisuhteen suola,jos se katoaa siis vetovoima/passion/olla yhdessä intimiteetti katoaa niin yht'äkkiä huomaat, että ei ole kivaa elää suhteessa jossa ei tunne enää vetovoimaa omaan kumppaniin,teistä on tul;lut kavereita tai jotkut jopa enemys kun sekxi ei enää maistu oman kumppanin kaa ;)) ,.sitten on korkea aika lähteä ja jatkaa elämää.eikä jäädä yhteen vain sen takia koska on hyvä olla sen kaa mutta,seksistä /rakastella ei tietoa ikinä huh!
suhde on loppu eletty.
en halua tuollaista.olen mielummin yksin sitten

Yhteistyössä