Seksi on parisuhteen suola

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelimies PS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kopioitu tänään IS:

"Olen todella onnekas, koska aviomieheni arvostaa minua. Naiset tuntevat olonsa seksikkäiksi, jos mies arvostaa ja ihailee. Miehet taas tuntevat olonsa seksikkäiksi, jos he saavat paljon seksiä, Kate totesi She-lehden haastattelussa."

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Kopioitu tänään IS:

"Olen todella onnekas, koska aviomieheni arvostaa minua. Naiset tuntevat olonsa seksikkäiksi, jos mies arvostaa ja ihailee. Miehet taas tuntevat olonsa seksikkäiksi, jos he saavat paljon seksiä, Kate totesi She-lehden haastattelussa."

Kel onni on, se onnen kätkeköön. Älkööt täällä sitä hehkuttako ainakaan. Täällä on ongelmaisia suhteita ja ihmisiä. Liika onnen mainostus nostaa vain kateutta ja entistä pahempaa oloa ongelmaisille. Vai sekö onkin hehkuttajien tarkoitus?

Älä jätä elämää käyttämättä! Siis etsi itsellesi Mies joka vie sinut taivaisiin, siis osaa tehdä sinulle orgasmin!
Oma mieheni on aivan ihana (muttet häntä saa), hih...vaikka omassa miehessäni on paljon muuta vikaa (kiukkuinen luonne), niin hänet olen opettanut tekemään minulle orgasmin, nuorena en saanut sitä, mutta paljon aiheesta opiskeltuani neuvoin häntä kielellä ensin tekemään jne. Nykyään saan aina orgasmin.
Vuosi sitten jätin mieheni erään riidan jälkeen, ja hyvännäköisenä sain heti uuden...tämä ei tiennyt seksistä mitään, ei tiennyt sitäkään että nainen tarvii orgasmin, hän vain "höyläsi" muutaman minuutin ja odotti minun nauttivan, huh. Menín takaisin mieheni luo ja sain anteeksi syrjähyppyni, ja seksi on taivaallista taas!
Ymmärrän jos nainen ei halua seksiä, se useimmiten johtuu huonosta miehestä, ei osaa tyydyttää naista, tai ei edes välitä, ajattelee vain itseään.
Siis neuvo sinulle: kadut vanhana jos et nyt etsi miestä joka osaa seksin salat.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin meillä AINA:
... eli ei taaskaan, vaikka kuinka toivoi ja elätteli....
ihme hiippareita nuo haluttomat naiset... tarttee varmaan alkaa
kesyttään uutta ja nuorempaa...

Juu,ja aivan kuin sinussa itsessäsi ei ole eikä löydy yhtään mitään vikaa elikkä,miksi sun muija haluaa mennä JO kello 21:00 kuorsaamaan?

oletko ikinä miettinyt tätä? useinmiten naiset käyttäytyy tolleen jos oma mies ei enää kiihota tai ei huomioi naistaan / vaimoa enää ollenkaan,ei naista haluta tai huvita jopa EI JAKSA paneskella miehen kanssa jos mies ei muuten vain anna tarpeeksi naiselle huomiota ja rakkautta .

Alkuperäinen kirjoittaja Nainenpa vaan:
Uskon vakaasti että jonakin päivänä saan tarpeekseni. Mutta en vielä.

Siis onko tuo sanottu positiivisessa mielessä vai neg. :)

Eräs keino olisi. Mene viihteelle ja sovi jonkin ystävättäresi kanssa, että menet hänen luokseen yöksi. Et sano siitä miehellesi, vaan tulet kotiin aamuviideltä. olet vähän salaperäinen ja sonot olleesi jatkoilla. Jossain vaiheessa, jos huomaat, että mies alkaa sekoamaan, niin voit kertoa missä olit jatkoilla, mutta jätä sittenkin asia hieman auki.
Tällä on tarkoitus saada mies heräämään ja kriisiin.

Mies 1 !!

Sulla on hyviä ideoita. Ainoa ongelma on , että mä olen jo keksinyt tuonkin itse ja kokeillut. Ei toiminut. Tai toimi sen verran että tuli sanomista ja puolen päivän murjootus, mutta ei se seksielämäämme mitenkään muuttanut tai muutoinkaan saanut miestä heräämään, että hänkin voisi kenties tehdä jotain toisin. Seuraavankin illan ja siitä eteenpäin yhä kaikki muu oli mielenkiintoisempaa kuin minä.

Ja oliko se edellinen sanottu positiivisessa vai negatiivisessa mielessä.. En tiedä. Kaipaan kuitenkin elämääni vielä jotain ja luulen että vaikken mitään ratkaisua tähän keksisi, asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella kunhan aikaa kuluu. En ala katkeroitumaan tämän takia. Voihan se olla että mies on yksinkertaisesti kyllästynyt minuun, löytää uuden ja lähtee. En kyllä toivo sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainenpa vaan:
Uskon vakaasti että jonakin päivänä saan tarpeekseni. Mutta en vielä.

Korjaan, siis mitä saat tarpeeksesi?

Kiitos, olet vieläkin hienompi nainen.
Kanna miehen patjat pihalle tuulettumaan, ja "unohda ne sinne" Sitten vaan toteat, että et edes huomannut, että patjat on poissa....

Voi, kun saisinkin jonakin päivänä ja ihan kotona turvallisesti oman miehen kanssa tarpeekseni juuri sitä ;) Se olisi vaihtoehtoista paras, ja tekisin sen eteen jotakin, kun vain keksisin mitä, niin että oma arvokkuuteni säilyisi yhä, enkä painostaisi toistakaan.

Voi kuitenkin käydä myös niin, että saan tarpeekseni tästä tilanteesta jonakin päivänä. Ja silloin otan elämälleni uuden suunnan.

Patjahomma voisi tehota johonkin, mutta ei tähän tilanteeseen. Sohvalta tai nojatuolista minä nykyisinkin hänet herätän keskellä yötä jotta siirtyisi sänkyyn. Jos en herätä, niin siinä se on vielä aamullakin. Eikä se häntä itseään ole haitannut :(

Olet oikeassa, ei kai painostamalla saa kuin tilanteen pahemmaksi.
Sitten on vielä yksi mahdollisuus, että hän on henkisesti tai fyysisesti sairas. Voi olla masentunut, mutta voi kärsiä myös jostakin aineenvaihduntahäiriöstä, joka vie voimat. Jos saat jostakin käsiisi aloe vera geeliä, niin juota sitä hänelle, on hiton kallista, mutta yritä sillä virkistää häntä.

Jaksaako masentunut tai fyysisesti sairas, väsynyt ihminen kuitenkin käydä kuntosalilla, kavereilla talkoissa, pelaamassa, tehdä kotitöitä sen sohvalla makaamisen lisäksi?

Ei se sitä ole.

No ei tosiaankaan ole masennusta. Yksi vaihtoehto on toinen nainen, mutta missä välissä?

Ainoa mikä tulee mieleen on tuo väsymys. Mistä se johtuu ja miksi hän ei nuku sitä pois?

No hitto, nyt minä keksin; mies on täyttänyt elämänsä niin täydellisesti kaikella, että nukkuu seisaaltaan. Eihän sellainen kaveri mitään jaksa. Se on valintakysymys, sitten kun hän on yksin, niin hän voi tajuta asian.

No hitto, mikä meitä naisia vaivaa ? Ilman seksiä me jaksetaan rakastaa sitä ukonkutaletta vaikka loputtomiin ( ja perhekin kärsii jne.) Enpä usko monenkaan herrashenkilön jaksavan odottaa vuosia "ilman". Saattaisi edes ajatella, että mies käy vieraissa, mutta kun se on aina himassa ( siis töiden jälkeen ). Taas kevättä alkaa pukata ja hormoonit hyrrätä, kohta tulee hulluksi.

Laiminlyöntiä se on. Kaikki muu on kiinnostavampaa. Toinen nainen se ei ole, siitä voisin panna pääni pantiksi, eikä mitään merkkejä mistään salailusta ole, eikä ole koskaan ollut. Ja se väsymys taas on pitkälle itseaiheutettua, kun sitä omaa aikaa haetaan ja elämästä aletaan nauttia vasta kun muu perhe nukkuu.
Näin kärjistetysti sanottuna.

Hänellä on tosiaan kivaa. Ei haluaisi muuttaa mitään elämästään, kuulemma. Miksi haluaisikaan?

Se, että minä taas haluaisin, kaikuu kuuroille korville, turhaa narinaa. Minähän saan kaiken ja minulla on kaikkea mitä pitääkin hänen mittapuunsa mukaan. Vain todellinen kumppani puuttuu.

Tai sitten minä vain haikailen liikoja. En minä pelkän seksin takia miestä vaihtaisi, vaikka tarjokkaita olisikin. On tässä miehessä niin paljon hyvääkin, uskolllisuus, rehellisyys, luotettavuus, turvallisuus, pysyvyys... mistään näistä piirteistä en haluaisi luopua. Niin monilta miehiltä nuo puuttuvat.

Kevä ttulee kuitenkin. Ehkäpä minun on suunnattava ajatukseni johonkin muuhun, olennaisempaan asiaan ja jätettävä seksi niille, keillä sitä on.

Niinhän se varmaan onkin, mutta toista ei voi pakoittaa. Meillä minä olen se jota mies pihtariksi kutsuu. Enkä ole siitä ylpeä. Tarvitsen hermolomaa jolloin minulla olisi voimavaroja keskittyä itseeni ja mieheeni ja toivottavasti rakastella paljon.
Nyt on ihan mieletön sauma kiikarissa. Luultavasti lähdemme sapattivapaalle. Jes.

Hei nainen vaan. Kun luin Kirjoitustasi, tuli heti mieleen yksi asia joka voi selittää teidän ja varmaan monen muunkin huonon seksielämän. Eli oletko ajatellut, että sinä ja miehesi yksikertaisesti vain haluatte niin erillaisia asioita seksissä. Kun seksi on aina vain sellaista kun toinen haluaa niin ei se voi pitemmän päälle toimia vaikka kuinka rakastaisi.

Sinä haluaisit hellää ja romantista rakastelua ja miehesi taas jotain kinky touhua. Kai sitä voisi yrittää jotenkin yhteensovittaa niitä. Minusta kuitenkin olisi parempi jos puolisoiden mieltymykset ja aktiviteettitaso olisivat edes suurinpiirtein samanlaiset. Voi kuulostaa väärältä, mutta mielestäni kumppanin valinnassa kannattaisi selvittää perinpohjin myös seksiasiat, tai ainakin arvottaa ne kokonaisuuteen.

Itse harrastan joskus ns. tavallista hellää rakastelua, mutta erillaiset seksi- ja roolileikit ovat se minun juttuni. Niinpä otin sen yhdeksi valinta kriteeriksi etsiessäni naisen jonka kanssa nyt elän. Pari aijempaa suhdetta kaatui siihen, että seksi mieltymykset olivat niin erilaisia. Rakkautta niistä suhteista ei kyllä puuttunut, eikä halua sovittaa molempien mieltymykset yhteen, mutta on aivan eri asia tehdä jotain palavasta halusta ja himosta kuin vaan toiselle mieliksi !

Osuit varmaankin asian ytimeen. Mutta kun on jo yhteinen historia ja lapset ja kaikki, niin ei sitä enää tässä vaiheessa voi tuon asian takia erota ja alkaa etsimään sitä kenen kanssa ne mieltymykset kohtaavat. Siksipä meillä minä olen joustanut miehen halujen mukaisesti, mutta jään kaipaamaan sitä mitä itse haluan. Tästä se varmaan miehenkin haluttomuus voi johtua...huomaa etten nauti siitä mistä hän.

Harmi. Mitään siis ei ole tehtävissä. Salarakastakaan en halua, se sotii omaa arvomaailmaani vastaan, vaikka tarjokkaista ja tilaisuuksia on pilvin pimein ja kiusaus joskus suurikin.

Millähän sen kriisin hankkisi? Uhkaamalla erolla, jota en kuitenkaan halua? Vai ottamalla vastaan muualta se, mitä en kotoa saa?

Muita kriisejä ja surua tässä perheessä on riittänyt. Vainparisuhde on ollut vahvalla pohjalla tästä ko. asiasta huolimatta, ehkäpä sen molemminpuoleisen sitoutumispäätöksen takia.

Tuosta seksuaalisten halujen kohtaamattomuudesta sen verran kuitenkin, että ei sitä silloin nuorina kun tapasimme tiennyt mistä kumpikaan mitä sitä tällä iällä haluaa ja millaiset ovat seksuaaliset tarpeet. Molemmat meistä ovat yhdessäoloaikanamme muuttuneet niistä ajoista. Ensimmäinen seksileluun tutustminenkin oli molemmille yhteinen, ensimmäinen kerta. Ei sitä voinut aavistaa että toinen sitten pitääkin niistä enemmän...

Ihminen ei pelkästään kasva kriisien myötä, vaan myös muuttuu kasvaessaan. Ehkä me kasvamme eri suuntiin.

"Ehkä me kasvamme eri suuntiin."
Minä en sitten pidä tuosta sanonnasta. Sitä näkee niin usein perusteluna ja se on niin epämääräinen sanonta. Sinäkin käytit sitä, kun ei oikein muuta osaa sanoa, mutta käyttäytymiselle on aina peruste ja jos seksuaalisuutta on ollut, niin se on vain näkymättömissä.

Se kriisi on kyllä tulella leikkimistä, koska siinä voi käydä huonostikin.

Jollakin tapaa se mies pitää saada herätettyä. Muilla ideoita?

Minäkään en pidä sanonnasta että olemme kasvaneet eri suuntiin. Mutta tarkoitin tällä kuvausta seksuaalisuudestamme, sillä alussa se oli tietääkseni samansuuntaista, mutta kun yhdessä opettelimme, kokeilimme kaikkea mikä oli molemmille uutta, aloimme pitää erityyppisistä asioista.. Millähän sanonnalla tätä muutoinkaan kuvaisi. En tiedä onko se sitten sitäkään, vai onko se tunne läheisyys ja lämpö vain jossain piilossa, mutta tämä oli vain yksi asioista joita pohdin..

Yhteistyössä