J
just
Vieras
päälläsi on siis alle 15 v. pikku likan vaatteet, suuremmassa koossa vain. Eihän sinulla ikää ollutkaan kuin about 40 vuotta. Voi ressukkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
(Pahoitteluni alkuperäiselle keskustelun rönsyilystä).päälläsi on siis alle 15 v. pikku likan vaatteet, suuremmassa koossa vain. Eihän sinulla ikää ollutkaan kuin about 40 vuotta. Voi ressukkaa.
Keräsin eilen kirppiskamaa kasaan. Katsoin peiliin. Kirppiskamakasassa on inWearin ja Rilsin jakkupukuja kolmattakymmentä (kokoa 34-36, jos jotain kiinnostaa ostaa...). Ne on aina sopinut mun vartalotyypille. Peilistä kurkki utelias pieni tyttö, jolla oli punaiset piiitkät naapurin tätin kutomat pitsivillasukat mustien sukkahousujen kera, hyvin rähjäinen farkkuhameen pätkä ja paita, jonka edustaa koristaa jenkkilippu muutaman kimaltelevan tähden kera (ostettu Gdanskista heinäkuussa). Näitä nykyisiä kledjujani en myy. Niissä asun.
Joskus hymyilyttää katsoa vanhoja valokuvia, joissa olen jakkupuku yllä.
No hei taas, alepatäti,
Heti, kun lakkaat määrittelemästä itseäsi ulkonäön perusteella, mahdollisuuksia tulvii...
Kumman kaa sinun vai noidan ottaisin sinut joko edestä tai takaa...Alkuperäinen kirjoittaja määrittelystä;11382253:Niinpä niin hyvä Vanha Noita!
Kirjoitit vähän aikaa sitten minulle ettet enää käytä vanhaa nimimerkkiä alepatäti, jos lupaa olla kirjoittamatta ruokakauppojen tarjouksista.
Jotain häikkää kirjassa Raisa kirjoitti yhden pakinan kotikutsuista. Myyjä kauppasi tilaisuudessa seksileluja kailenikäisille. Kirjailijalla on pistävä huumorintaju. Hän on syntyjään vepsäläinen.
Tietenkin mietin mihin suuntaan ohjaan elämääni. Helsingin väkiluku kasvaa. Ehkä minun aikani olisi muuttaa muualle. Siitä varmasti lähtisi liikkeelle uusi elämänvaihe.
Aikoinaan täällä elleissä minulle nähtiin monenlaista tulevaisuudessani.
Pitäisi kai vain nostaa peffa tästä ihanasta nojatuolista. Mutta kirjapino vasemmalla käsinojalla ja tyhjä jogurttipurkki niiden päällä on niin ihana yhdistelmä. Ja näillä kulmilla ei enää ole alepaa![]()
Se olisi helppoa, jos suhde ei olisi muuten täydellinen, mutta kun olen melkein varma, että koskaan en tule enää yhtä täydellistä suhdetta löytämään. Tässä suhteessa tökkii ainoastaan seksi. Kaikki muu on täydellistä.
Missään muussa suhteessani asiat eivät ole toimineet niin hyvin kuin tässä. Se on vain tuo seksi.
Kumman kaa sinun vai noidan ottaisin sinut joko edestä tai takaa...
Löytyy parempi...tai vaikka vierestä jos olisin mies (man) outsider.
Kukaan muu ei pysty sanomaan, mikä sinulle on tärkeää. Täydellistä suhdetta ja ihmistä tuskin on olemassa, joten kukin joutuu päättämään itse ne asiat jotka ovat suhteessa pakollisia, ja ne joita ei missään nimessä siedä. Jos seksi ei ole sinulle niin tärkeää, niin kukaan ei voi sinulle sanoa että sinun pitää erota. Jos taas seksi on sinulle tärkeää, niin kukaan muu ei voi sanoa että se ei ole tarpeeksi hyvä syy erota.
Minusta ainoat tärkeät kysymykset tilanteessasi ovat: oletko onnellinen? Miltä sinusta tuntuu ajatella kymmenen vuotta eteenpäin; miltä sinusta tuntuu kymmenen vuoden päästä, KUN tilanne on pysynyt koko ajan samana? (En usko että on mitään mahdollisuutta vaimosi muuttumiseen). Oletko suhteessa vain siksi, että mielestäsi seksi ei ole hyvä syy erota, vai siksi että ihan oikeasti ne muut hyvät asiat korvaavat seksin puutteen? Vain sinä voit arvottaa asiat omasta puolestasi, ja tehdä päätöksesi niiden mukaisesti.
Itse en voisi elää seksittömässä suhteessa, sillä kokemuksesta tiedän että se seksittömyys (tai tarkemmin sanoen se, että ei voi kokea itseään haluttavaksi, seksuaaliseksi olennoksi) alkaa pikku hiljaa nakertamaan niitä hyviäkin asioita kuin syöpä, tuhoten lopulta joka tapauksessa nekin asiat jotka suhdetta pitivät kasassa. Siksi suhteen pitkittämisessä ei MINUN tapauksessani olisi mitään järkeä, koska se tulee loppumaan joka tapauksessa. Ja joka ikinen päivä jonka viettäisin seksittömässä suhteessa söisi itsetunnostani pikku palasen kerrallaan...
Mutta toisaalta tuo valitus, että seksittömyydessä pahinta on tuo itsetunnon kolhiutuminen eikä niinkään itse seksin puute, on aika yleinen tälläkin palstalla.
Miksi seksi on niin tärkeää itsetunnolle, voisko joku valistaa?
Voin puhua vain omasta puolestani, vaikkakin samalla lailla ovat useat (sekä miehet että naiset) tätä asiaa perustelleet:Miksi seksi on niin tärkeää itsetunnolle, voisko joku valistaa?
Voin puhua vain omasta puolestani, vaikkakin samalla lailla ovat useat (sekä miehet että naiset) tätä asiaa perustelleet:
Seksuaalisuus on tärkeä osa ihmisen elämää, jos se siis on tärkeää. Kun tulee jatkuvasti torjutuksi tällä itselleen tärkeällä elämänsaralla, vaikuttaa se pakostikin itsetuntoon ja vikaa etsii jatkuvasti itsestään. Olenko niin ruma, ällöittävä, lihava, liian pienirintainen, tyhmä, tms kun toinen ei halua seksiä? Miksi se ihminen, jonka pitäisi rakastaa minua, ei halua jakaa kanssani jotain mikä elämässä on yksi parhaista asioista? Mikä minussa on niin inhottavaa, ettei hän edes halua koskea minuun?
Nämä ajatukset pyörivät hyvin usein sen torjutun päässä, ja vaikuttavat pakostikin itsetuntoon. Esim. minun on täysin mahdotonta nähdä itseäni seksikkäänä vaikka nykyinen kumppani minulle sitä hokeekin - vuosien torjunnat ovat tehneet tehtävänsä, ja olen varma että minussa on jokin salainen vika joka tekee minusta epähaluttavan, en vain itse tiedä mikä se on. Siksi esimerkiksi joskus harvoin kun joku mies tekee tuttavuutta, en osaa edes kuvitella että hän olisi seksin perässä vaan olen täysin aidosti hämmästynyt jos niin käy ilmi - ja silloinkin uskon että kyseessä on jokin julma pila tai vitsi.
Asiaa voisi verrata vaikka siihen, jos itselle on tärkeää jutella paljon. Mutta kumppani ei haluaisikaan koskaan keskustella mistään, tyrmäten juttelun turhaksi. Kyllähän siinä alkaisi miettimään ovatko omat jutut vain niin tylsiä, ja ehkä pohtimaan ilkeääkö koskaan enää suutaan missään avata kun vain nolaa itsensä.
Jos ei itse ole kokenut seksiä sittenkään niin tärkeänä (eli on voinut korvata seksin puutteen esim. työelämän haasteilla) niin ehkä ei sitten voikaan ymmärtää meitä joille se seksi ON oikeasti erittäin tärkeä osa elämää ja parisuhdetta? Yleensäkin, jos jonkin asian voi korvata toisella, niin ehkä se asia ei alunperinkään niin tärkeä sitten ollut. Joillekin esim. vastentahtoinen lapsettomuus on kuolemaa pahempi kohtalo, kun toiset pystyvät ihan hyvin täyttämään sen tyhjiön vaikka matkustelemalla ja harrastuksilla. Se ei vain sittenkään ollut ihan niin tärkeä asia.
Ehkä myös mies ja nainen kokevat asian eri tavalla. Onko naiselle jotenkin tärkeää tuntea olevansa himottu ja haluttu, tuntea olevansa hunajaa, josta miesten on vaikeaa pitää näppinsä irti? Onko tämä itse asiassa yhtä tärkeää, joillekin tärkeämpää kuin itse seksi?
Kun vaimosi torjui sinut niin eikö se loukannut sinua sitten koskaan?
...ettei kysymys ole minusta, vaan siitä, ettei vaimoa vain seksi kiinnosta. Eli ei mitään henkilökohtaista.
Jos jollekulle ei jokin ruoka maistu, vaikka se olisi minusta kuinka herkkua, niin en minä voi ottaa sitä loukkauksena, jos hän ei sitä kanssani syö. Jos hän sen sijaan söisi mielihalulla samaa huttua jonkun muun kanssa, niin SILLOIN voisin ärtyä siitä, että se olikin munun seurani eikä ruoka, mikä kiikasti.
Naisena ajattelisin, että mies kokee minut vastenmielisenä. jos seksi ei kiinnosta. Miehille ei siis pakitkaan mitä naiset antaa tunnu siis missään, vaikka olen aina ajatellut niin, että miten se naisten torjunta esim ravintoloissa pidemmän päälle tuntuu varsinkin itsetunnossa.
Miestä taas naisen seksuaalinen välinpitämättömyys parisuhteessa vaivaa lähinnä ihan konkreettisena "puutteena" ja tylsyytenä.
Nuo on ne ääripäät, joista on hyvä lähteä neuvottelemaan molempien vastaantulolla.Kyhjöttämällä sohvalla vierekkäin ei pysty täyttämään niitä hellyyden ja läheisyyden tarpeita, jotka seksi täyttää.
Keräsin eilen kirppiskamaa kasaan. Katsoin peiliin. Kirppiskamakasassa on inWearin ja Rilsin jakkupukuja kolmattakymmentä (kokoa 34-36, jos jotain kiinnostaa ostaa...). Ne on aina sopinut mun vartalotyypille.
Nuo on ne ääripäät, joista on hyvä lähteä neuvottelemaan molempien vastaantulolla.
Olisitteko valmis luopumaan yhdynnästä, jos vaimo tulisi vähän vastaan.
Onhan tuossa välissä melkoinenjoukko toimintoja jotka ilmentää seksuaalisuutta.
Varsinkin henkilöillä jotka saavat kosketuksesta mielivyvää.
Silloin on ongelmallisempaa, jos toinen ei saa mielihyväntunnetta aikaan.
Silloin pitäisi selvittää, mistä hän saa mielihyväntunteita.
Mutta jos minulla on todiste, että vaimolleni kelpaan (onhan hän minut miehekseen ottanut ja yhteiset lapset hankkinut ja kerallani elämäntasitoon rynnännyt), niin se, että hänelle ei seksi ole tärkeää, ei vaikuta millään tavalla minun itsetuntooni. Vaimoni on musikaalinen, ja hänellä on kaunis lauluääni. Minä olen sävelkuuro, ja musiikki ei minua kiinnosta. On elämänalue, jota emme voi jakaa, mutta en luule vaimoni itsetunnon tästä järkkyneen tai hänen ajattelevan olevansa jotenkin epäonnistunut musiikinharrastajana, jos minulle satunnainen konsertti on pakkopullaa.
Ap. Miksi ette eroaisi ja jatkaisi ystävinä?
Voiko tällaisesta liitosta vain lähteä puolison tunteista piittaamatta?