H
haluja
Vieras
Ollaan oltu naimisissa kohta 12v.,kolme lasta siunaantunut.Minä en pysty hormonaalista ehkäisyä käyttämään,mies ei halua kondomia,joten ollaan tässä muutama vuosi (7) menty ihan vaan käsimenetelmillä petipuuhissa,satunnaisesti joskus kumien kera silloin aikanaan kolmannen lapsen syntymän jälkeen..Molemmat ollaan oltu tähän asti ihan tyytyväisiä,mutta itse olen alkanut kaipailemaan sitä ihan "oikeaa" tapaa..Olen ehdottanut miehelle,että otettaisiin "kumiukot"taas käyttöön,mutta mies ei kuulemma luota niihin,pelkää että vahinko sattuu..Ollaan keskusteltu sterilisaatiostakin,mikä olisikin tässä meidän tapauksessa varmasti helpoin ratkaisu.Mutta kun minä pelkään sitä nukutusoperaatiota,ja täällä päin ei tietääkseni vielä ole mahd.saada sitä essure-menetelmällä.Miehen vasektomiastakin ollaan puhuttu,mutta mies perääntyy siitä todeten,että kun ei voi tietää,jos joskus haluaakin lapsia jonkun kanssa esim.jos minä kuolen..Tätä pidän vähän ristiriitaisena,koska olen puhunut miehelle,että MINUA ei niin pelota vaikka "vahinko"sattuisikin,voisin ottaa lapsen vastaan tähän perheeseen,mutta mies pelkää sitä niin,ettei uskalla edes kumia käyttää ja kuitenkaan ei ole valmis vasektomiaan lähtemään..?En tiedä pelkääköhän sitten miehuutensa puolesta tai jotain.Mutta näillä mennään nyt.Ratkaisua en keksi :/