Siemennetettä häpyhuulilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt kyllä ahdistuin vielä lisää.
Voitteko vielä vastata näihin, kiitos!
1. Jos olen kerran kysynyt ammattilaiselta ja sieltä on sanottu, että ei ole mahdollista ja testille ei ole tarvetta, niin miksi vieläkin ehdottelette sellaista? Ettekö muka usko, että hän olisi oikeassa?
2. "Hanki testi", oletteko nyt lukeneet sen kun olen kertonut, että tapahtumista on jo yli vuosi? Eihän se testin tekeminen enää mitään hyödytä, koska raskaus kestää 9 kuukautta?
3. Millä tavalla juttu oli alunperin absurdi? Siksikö, että ajattelette, että olen tyhmä kun en tajua, että ei voi tulla raskaaksi tällä tavalla?
4. Miksi ette yhä edelleen voi vain sanoa suoraan, että raskaus tällä tavalla ei ole mahdollinen?

Ja mitä jos olisitte itse tilanteessani. Tekisittekö testin vaikka tapahtumasta on kulunut jo yli vuosi? Vai uskoisitteko siihen, mitä ammattilainen on sanonut?

Kiitos jos joku jaksaa vastata, se auttaa!
Mutta voisko joku järkevä nyt vielä vastat numero numerolta näihin kysymyksiin?
Kiitos!

Ja kun kysyin asiaa yhdeltä ammattilaiselta, hän vastasi näin:
Voit olla huoletta, raskaaksi tuleminen tällä tavalla ei ole todennäköistä eikä raskautta voi myöskään todeta oireiden perusteella.
Heti seuraavassa lauseessa hän sanoi, että pyyhkeestä ei voi tulla raskaaksi. Ei kai hän ehdotellut tuolla ensimmäisellä lauseella raskaustestiä?

Ja kun kysyin asiaa yhdeltä ammattilaiselta, hän vastasi näin:
Voit olla huoletta, raskaaksi tuleminen tällä tavalla ei ole todennäköistä eikä raskautta voi myöskään todeta oireiden perusteella.
Heti seuraavassa lauseessa hän sanoi, että pyyhkeestä ei voi tulla raskaaksi. Ei kai hän ehdotellut tuolla ensimmäisellä lauseella raskaustestiä?
HV

Yhteistyössä