V
vierailija
Vieras
Pe..ri on korkannut viikonlopun kunniaksi Lidlin öölin jos toisenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pe..ri on korkannut viikonlopun kunniaksi Lidlin öölin jos toisenkin.
Jes! Ootko sata varma? Tekisitkö itse testin kun täällä jengi sellaista ehdottelee? Ahdistaa kun joku koko ajan sanoo, että tee testi, että miten pystyn elämään sen kanssa, että joku on noin sanonut, mutta en ole tehnyt. Onko ammattilaisen sana luotettavampi kuin testi?Raskaus ei ole mahdollinen. Et ole ollut etkä ole nyt raskaana.
tååpeMistä sä oikein haluisit kuvan?
Mutta voisko joku järkevä nyt vielä vastat numero numerolta näihin kysymyksiin?No nyt kyllä ahdistuin vielä lisää.
Voitteko vielä vastata näihin, kiitos!
1. Jos olen kerran kysynyt ammattilaiselta ja sieltä on sanottu, että ei ole mahdollista ja testille ei ole tarvetta, niin miksi vieläkin ehdottelette sellaista? Ettekö muka usko, että hän olisi oikeassa?
2. "Hanki testi", oletteko nyt lukeneet sen kun olen kertonut, että tapahtumista on jo yli vuosi? Eihän se testin tekeminen enää mitään hyödytä, koska raskaus kestää 9 kuukautta?
3. Millä tavalla juttu oli alunperin absurdi? Siksikö, että ajattelette, että olen tyhmä kun en tajua, että ei voi tulla raskaaksi tällä tavalla?
4. Miksi ette yhä edelleen voi vain sanoa suoraan, että raskaus tällä tavalla ei ole mahdollinen?
Ja mitä jos olisitte itse tilanteessani. Tekisittekö testin vaikka tapahtumasta on kulunut jo yli vuosi? Vai uskoisitteko siihen, mitä ammattilainen on sanonut?
Kiitos jos joku jaksaa vastata, se auttaa!
Pliis!Mutta voisko joku järkevä nyt vielä vastat numero numerolta näihin kysymyksiin?
Kiitos!
Ja mitä tällä tarkoitetaan?mee jo nukkumaan kun nolailet itsiäs jatkuvasti
HVJa kun kysyin asiaa yhdeltä ammattilaiselta, hän vastasi näin:
Voit olla huoletta, raskaaksi tuleminen tällä tavalla ei ole todennäköistä eikä raskautta voi myöskään todeta oireiden perusteella.
Heti seuraavassa lauseessa hän sanoi, että pyyhkeestä ei voi tulla raskaaksi. Ei kai hän ehdotellut tuolla ensimmäisellä lauseella raskaustestiä?
Miks oikeesti toi väitti että toi nolailee itseään jatkuvasti?mee jo nukkumaan kun nolailet itsiäs jatkuvasti
Ootko tosissas? Lopeta toi vitsailu! Voiko joku järkevä nyt vaan vastata?Olet raskaana, onnittelut. Osta vaikka pizza!
En todellakaan usko. Kerropa perusteet, miksi?3 Kyllä
Totta kai minäkin teen testin, vaikka olen mies. Olen näet joskus vuosi sitten kuivanut itseni naisen pyyhkeeseen!Voiko joku nyt vastata, että jos olisitte itse tilanteessani, tekisitkö testin?
Tiedän, mutta se tässä ahdistaakin/ihmetyttääkin, että miksi jengi silti ehdottelee testejä? Voitteko kertoa?Jos olisit raskautunut yli vuosi sitten, sulla olisi jo vauva.
Oletko muistanut tarkistaa kylpyhuoneen, ettei siellä ole vauvaa?
Anna olla ja vaihda levyä. Asia on niin moneen kertaan jo läpikäyty että riittää.Tiedän, mutta se tässä ahdistaakin/ihmetyttääkin, että miksi jengi silti ehdottelee testejä? Voitteko kertoa?
Voinko unohtaa siis koko testin ja olla varma?