Sinä toisten lapsia komenteleva ukko Espoossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parempi ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parempi ihminen

Vieras
Anna olla viimeinen kerta! Luulisi, että jos lasten juokseminen ja ääni häiritsee noin paljon, niin kannattaisi pysyä pois ravintoloista! Kaikilla on oikeus syödä rauhassa. Et sinä omista pöytää jolla syöt vaan se on ravintolan omaisuutta. Sinä ET voi kieltää toisten lapsia tulemasta pöydän luo tai (hui sentään) jopa koskemaan siihen vaikka sinä siinä yritätkin "sivistyneesti" syödä. Syö kotonasi jos noin paljon ihmiset inhottaa sinua.

Varmaan kiva mieli kun lapset olivat pahalla päällä koko loppupäivän ja ei huvittanut enää leikkiä tai mitään muutakaan. Arvaa onko se sitten äidille kiva kun lapset purkaa sen pahan mielen minuun vaikka MINÄ en ollut se joka komensi?? Mun lapset. Ei sun ongelma.

Toivottavasti luit tän. Ukko.

Toivottavasti et ollut tosissasi, vaan alat kasvattamaan lapsiasi toimimaan sivistyneesti. Itsehän juuri kirjoitit, että kaikilla on oikeus syödä rauhassa. Ihme kitisijä.

Kyllä se mieletäni on sinun asiasi pitää ipanasi kurissa ravintoloissa. Itsekin saattaisin asiasta mainita jos jonkun toisen ipanat jatkuvasti loikkisi siinä häiritsemässä.

Katsopa itse peiliin ja ole viemättä lapsiasi ravintolaan jos et saa pidettyä heitä kurissa.

No kuule ei valitettavasti ole provo. Kyllä munkin naama venähti siinä kun kuulin sen ukon tiuskimisen. Pitäis olla koirakieltojen sijasta sellainen kärttyisten vanhojen ukkojen kieltokyltti siinä ovella. Fyi.

Otsikko voisi olla myös että "Sinä toisten lapsia komenteleva akka Turussa!".

Oon meinaan häätänyt joskus ventovieraat lapset pois meidän pöydästä - en halua vastailla lasten kysymyksiin tai toimia vieraiden muksujen viihdyttäjänä silloin, kun vien omat lapseni hoitoon päästäkseni ravintolaan ihan rauhassa... :saint:

Sitäpaitsi, puuhamaat ja leikkipaikat on erikseen, ravintolassa ei juosta eikä kiipeillä. Nih.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kuule ei valitettavasti ole provo. Kyllä munkin naama venähti siinä kun kuulin sen ukon tiuskimisen. Pitäis olla koirakieltojen sijasta sellainen kärttyisten vanhojen ukkojen kieltokyltti siinä ovella. Fyi.

Laita lapsesi kuriin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Oon meinaan häätänyt joskus ventovieraat lapset pois meidän pöydästä - en halua vastailla lasten kysymyksiin tai toimia vieraiden muksujen viihdyttäjänä silloin, kun vien omat lapseni hoitoon päästäkseni ravintolaan ihan rauhassa... :saint:

Sitäpaitsi, puuhamaat ja leikkipaikat on erikseen, ravintolassa ei juosta eikä kiipeillä. Nih.

Eipä voi kuin peesailla.

anteeksi nyt vaan, mutta MITEN se häiritsee syömistä jos 4 ja 6 vuotiaat lapset vähän leikkii? Eikö lapset ole elämän suola jne? Pitäisikö niiden sitten istua kuin tatit kun aikuiset syö ja jahkailee? Ihme menoa täällä suomessa. Espanjassa ei kyllä KUKAAN tiuskinu mun pojuille. Jos jokainen vaikka huolehtisi omistaan..

Huonosti käyttäytyvät vanhemmat ja vielä huonommin käyttäytyvät lapset..

No olisiko sinusta kiva että se naapuripöydän ukko tulee ihan vaan siihen pöydän ääreen ja koittaa HUI vähän koskeakkin sitä, saati haittaako se jos se vetää ympyrää siellä ravintolan lattialla kun sinä yrität syödä sivistyneesti.

Laita lapsesi kuriin!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Sää oot kyllä tyly ihminen :o

Miten kehtaat murahtaa lapselle, jos joku 3v kysyy sulta kirkkain silmin jotain? :o :o

anteeksi nyt vaan, mutta MITEN se häiritsee syömistä jos 4 ja 6 vuotiaat lapset vähän leikkii? Eikö lapset ole elämän suola jne? Pitäisikö niiden sitten istua kuin tatit kun aikuiset syö ja jahkailee? Ihme menoa täällä suomessa. Espanjassa ei kyllä KUKAAN tiuskinu mun pojuille. Jos jokainen vaikka huolehtisi omistaan..

Oisko sinusta kivaa, jos olisit ystäviesi kanssa syömässä ravintolassa ilman lapsia ja naapuripöydän mukelot tulis notkumaan sinun pöytääsi ja kävisi vielä vähän hämmentämässä sitä sinun soppaasi, eikö olisikkin kivaa!

Ei lapset ole kaikille elämän suola. Maistuu väärissä paikoissa tarjoiltuna enemmänkin etikalle. Häivy epsanjaasi siitä häiritsemään ihmisiä kasvattamattomilla kakaroillasi.

Kyllähän se niin on kun ulos lähdetään syömään niin omat penskat pidetään kurissa! Ja istuvat kiltisti siinä pöydässä tai menevät leikkipaikkaan. EIVÄT juokse pitkin käytäviä tmv häiritsemässä muiden ruokarauhaa. Muut asiakkaat ovat myös maksavia asiakkaita. Pätee myös perheravintoloissa. Jos et pysty pitämään lapsiasi aisoissa, syö kotona mäkin ruokaa. PISTE.

No ei ravintolassa saa lapset leikkiä ja juosta. Opeta lapsillesi hyvät käytöstavat samantien tai mene sellaisiin ravintoihin, jossa lapsilla on erllinen leikkinurkka.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
No olisiko sinusta kiva että se naapuripöydän ukko tulee ihan vaan siihen pöydän ääreen ja koittaa HUI vähän koskeakkin sitä, saati haittaako se jos se vetää ympyrää siellä ravintolan lattialla kun sinä yrität syödä sivistyneesti.

Laita lapsesi kuriin!

vois kuvitella että sä olit se tyyppi. Ei ole sama asia leikkiikö aikuinen vai lapsi. Lasten KUULUU leikkiä. Se on niiden työ! mikä idea sitten tehdä lapsia jos pitää niidenkin raukkojen olla kuin pikkuaikuisia syntymästään lähtien??

Vastatakaa kiitos tohon

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:

Laita lapsesi kuriin!

vois kuvitella että sä olit se tyyppi. Ei ole sama asia leikkiikö aikuinen vai lapsi. Lasten KUULUU leikkiä. Se on niiden työ! mikä idea sitten tehdä lapsia jos pitää niidenkin raukkojen olla kuin pikkuaikuisia syntymästään lähtien??

Vastatakaa kiitos tohon

Lasten kuuluu leikkiä, mutta ei sellaisissa paikoissa, jossa ei se ole sopivaa. Perheravintoloitakin on, jossa lapsille on ihan omat leikkipaikat. Käytä niitä!

Uusimmat

Yhteistyössä