T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä olet vanhemmillesi se helppo lapsi.
Se joka taipuu ja alistuu ja on huomaamaton. Sulle on kaikki ollut helppoa ja siaresi on joutunut tekemään kaiken eteen valtavasti työtä niin opinnoissakin kuin muuten elämässä?
Olet koko ikäsi jättäytynyt sisaresi varjoon ja vanhemmat ovat luottaneet sinuun niin paljon, että todella pärjäät ja oletkin pärjännyt.
Itse kertoisin noista tunteista vanhemmille ja vaikka tulostaisin tuon aloitustekstin tueksi?
Sitä kannattaa ehdottomasti jatkaa. Ja jos et ole koskaan jutellut tästä asiasta kenenkään ammattilaisen kanssa, niin sekin voisi olla hyvä juttuAlkuperäinen kirjoittaja tän ketjun ap;22576995:Mä olen nyt vasta tämän ketjun myötä saanut entistä selvemmin jäsennettyä tätä omaa juttuani, kun olen kirjottanu tätä tarinaa. Aiemmin asia on ollu tietty mielessä, koko ikäni kai, muttei näin selkeästi.
no aapee, miltä nyt vaikuttaa kun olet jokusen yön asiaa ehtinyt maistella?
--- saa pirusti lunta tuulikaappiin - ja onko sulla edes tuulikaappia? Mulla ei, kaikki kritiikki lentää suoraan olohuoneeseen saakka ja sen oikeutusta tulee mietittyä maailman tappiin asti ja joka puolelta.
Voimia!
Myöskään appi ei saa käydä yksin meillä. Vaikka näyttää, että hän viihtyy oikeasti lasten kanssa, anoppi on vaan kun kuuluu olla, tai kun odottaa jotain takaisinpäin. Kyllä äitinä näen äidin vaisotlla, kuka nauttii lasten kanssa touhuta, kuka ei. Anopille se on työtä, leikkiä tai katsella lapsia, ei jaksaisi eikä tykkää. Appiukko selvästi nauttisi mutta ei saa tulla yksin.