V
verhoa vailla
Vieras
Mulla olisi jotain eri sävyisiä, paksuja pellava(?)kankaita, eri ruskean ja harmaan sävyjä siis, ja ajattelin ommella pienen verhon tuulikaapin ja eteisen erottavaan oveen, siinä on yläosassa pieni ikkuna. Lisäksi mulla on jotain kangasvärejä, ainakin valkoista, kermanväristä ja harmaanruskeaa. Noi kankaat on sen verran paksuja, että ajattelin tehdä ihan suoran verhon ilman rypytyksiä ja muodoltaan sellaisen, että on sivuilta pitempi kuin keskeltä. Vähän tätä mallia siis, en nyt löytänyt parempaa kuvaa:
Mulla ei ole mitään ideaa, minkä kuvion tuohon tekisin, olisiko teillä ideoita? Eteinen on pieni, hassun muotoinen ja melko pelkistetty, (ei juurikaan säilytystilaa eikä tavaraa, pieni lipasto on, ja valkoinen, puinen hattuhylly henkaritangolla) valkoiset seinät, lattialla pieni Vallilan musta-valko-beige Kelohonka-matto, ovi on alkuperöinen 50-luvulta ja eteisessä talon ikä näkyy oven lisäksi mm. vanhoissa valokatkaisijoissa ja pistorasioissa. Mulle tulee mieleen vain ne iänikuiset tähdet, joita meillä ei kyllä ole omassa kodissamme missään, mutta joita palstan mukaan on "kaikilla"
Jämäpaloista voisin ommella tuohon jotain verhojen kanssa samantyylisiä juttuja, vaikka jonkun roikkuvan koristeen ja/tai kankaisia säilytyskoreja hattuhyllyn päälle tmv.
Ovi on melko samanlainen kuin tuossa kuvassa, ylimmän ruudun tilalla on ikkuna:
Mulla ei ole mitään ideaa, minkä kuvion tuohon tekisin, olisiko teillä ideoita? Eteinen on pieni, hassun muotoinen ja melko pelkistetty, (ei juurikaan säilytystilaa eikä tavaraa, pieni lipasto on, ja valkoinen, puinen hattuhylly henkaritangolla) valkoiset seinät, lattialla pieni Vallilan musta-valko-beige Kelohonka-matto, ovi on alkuperöinen 50-luvulta ja eteisessä talon ikä näkyy oven lisäksi mm. vanhoissa valokatkaisijoissa ja pistorasioissa. Mulle tulee mieleen vain ne iänikuiset tähdet, joita meillä ei kyllä ole omassa kodissamme missään, mutta joita palstan mukaan on "kaikilla"
Ovi on melko samanlainen kuin tuossa kuvassa, ylimmän ruudun tilalla on ikkuna: