V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Loukkaannun veljieni ja isäni ja mieheni puolesta, sillä he ovat toisia kunnioittavia hienoja miehiä, kaukana siitä mitä heistä mediassa sanotaan.
Mukavaa jos näin on, mutta otat tämän nyt kyllä turhan henkilökohtaisesti ja suhtaudut asiaan liian sukurakkaan putkinäköisesti. Mä en millään jaksa uskoa, että tanskalaiset olisivat niin jumalattoman tyhmä ja tasapäinen kansa, että Oksasen haastattelun luettuaan ajattelisivat, etät KAIKKI suomalaiset miehet hakkaavat vaimojaan, juovat itsensä turvoksiin ja lopuksi tappavat itsensä.
Mutta valitettavan paljonhan sitä tässä maassa tapahtuu, SINUN hienosta ja kunnioitettavasta suvustasi huolimatta.
Ymmärrän hahaan:n pointin. Se, että esimerkiksi Lähi-idässä naista pidetään miestä aliarvoisempana, loukkaa minun naiseuttani. Se, että joku feministi sanoo suomalaisten miesten olevan väkivaltaisia, loukkaa suomalaisia miehiä ja mikäli minulla on heitä ystävinäni, otan osani loukkauksesta.
Moraali on universaali juttu nähkääs.
Ymmärrän minäkin jollain tasolla, mutta se, että teillä on niin jumalattoman hyvätapaisia ystäviä ja te puolustatte heitä universaalisti henkeen ja vereen, ei millään sulje pois sitä faktaa, että tänäkin iltana joku palstailijoista saa nenäänsä suomalaiselta mieheltä.
Tai joku palstalainen vetää turpaan miestänsä.