V
Varpunen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler::hug:
onko muuten muutkin huomannu että ap:n suomenkirjoitus vaan paranee ja paranee?mä huomasin.
Mä olen ainakin huomannut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler::hug:
onko muuten muutkin huomannu että ap:n suomenkirjoitus vaan paranee ja paranee?mä huomasin.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ab:käy vaan rohkeasti shoppailemassa ja yö elämässä niin elämä piristyy.
en käy yö elämässä,ei kiinosta,mutta shoppailemassa käyn ja useinedes se pelasta minut
niin :/ kyllä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Huomasithan Savanna laittamani linkit? Nyt sinun tarvitsee vain ottaa puhelin kouraan.
juu ,huomasin,juu mä katson vielä läpi :hug:
Hyvä hommaJostain se on aloitettava. Sinulla on oikeus vaatia hoitoa itsellesi.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ab:käy vaan rohkeasti shoppailemassa ja yö elämässä niin elämä piristyy.
en käy yö elämässä,ei kiinosta,mutta shoppailemassa käyn ja useinedes se pelasta minut
Se lakaa pelastamasta, kun Visa-laskut lankee, nimierkillä kokemusta on...
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Ootko entinen ab?
Jos oot niin oon nibblerin kanssa samaa mieltä ja kirjotat jo tosi hyvin suomea.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:niin :/ kyllä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Huomasithan Savanna laittamani linkit? Nyt sinun tarvitsee vain ottaa puhelin kouraan.
KIITOKSIA!! :flower: :flower: :hug: Mä nyt soitan omalle lääkärille ja kerron kaikki hänelle ja sitten kerron tänne,mitä hän sano :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:niin :/ kyllä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Huomasithan Savanna laittamani linkit? Nyt sinun tarvitsee vain ottaa puhelin kouraan.
Ja jos haluat tietoa joistain palveluista tms. Niin autan mielelläni parhaani ja tietojeni mukaan. Ja voin aina ottaa asioista selvää, jos sinulla itselläsi ei ole voimia. Pääasia nyt varmastikkin on, että käyt viellä siellä lääkärissä kertomassa tunnoistasi ja sanomassa, että lääkkeet ei ilmeisestikkään (tai näin olen puheistasi käsittänyt) sovi/toimi ja vaadit lähetteen sinne Turun psykiatriseen, jos siltä tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Ootko entinen ab?
Jos oot niin oon nibblerin kanssa samaa mieltä ja kirjotat jo tosi hyvin suomea.![]()
olenvoie ei ,en usko :x :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen löytäny täältä hyvän lääkärin:
http://www.netti.fi/integrum/index.html
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Ootko entinen ab?
olenvoie ei ,en usko :x :hug:
ok. Usko vaan totta se on!! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen löytäny täältä hyvän lääkärin:
http://www.netti.fi/integrum/index.html
kiitos katson seki..
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:KIITOKSIA!! :flower: :flower: :hug: Mä nyt soitan omalle lääkärille ja kerron kaikki hänelle ja sitten kerron tänne,mitä hän sano :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:niin :/ kyllä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Huomasithan Savanna laittamani linkit? Nyt sinun tarvitsee vain ottaa puhelin kouraan.
Ja jos haluat tietoa joistain palveluista tms. Niin autan mielelläni parhaani ja tietojeni mukaan. Ja voin aina ottaa asioista selvää, jos sinulla itselläsi ei ole voimia. Pääasia nyt varmastikkin on, että käyt viellä siellä lääkärissä kertomassa tunnoistasi ja sanomassa, että lääkkeet ei ilmeisestikkään (tai näin olen puheistasi käsittänyt) sovi/toimi ja vaadit lähetteen sinne Turun psykiatriseen, jos siltä tuntuu.