Kyllä, tuli pahaa mieli taas tämän palstan takia tai ehkä vain mä voin saada täällä niin paljon kakka niskaan, vaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos sellainen korkea riski halua saada tankosta, niin pitää anna hinkkaa hpv sairaalle naiselle sen ja samalla työnnä kyseinen tanko itselle sinne että riski olisi, jopa hinkkamalla tankoa ei siitä saa, enkä ikinä ollut kosketuksessa tankoon enkä pitänyt jälkoen välissä

No jos liuta lääkäreitä on sanonut ettei sillä viruksen muodolla ole JUURI nyt väliä. Niin eiköhän sinun kannattaisi uskoa heitä. Sille kun ei juuri nyt pystyttäisi mitään tekemään, kun kerran olet raskaana.

Sitten kun olet synnyttänyt voidaan jälkitarkastuksen yhteydessä ottaa papa. Älä hysterisoi, vaan ota rennosti.

No oikeasti mä nyt hyvin harvoin tekemisessä ystävien kans taas, enkä paljon luota enkä halua puhua siitä heidän kanssa.

no vielä vähemmän kannattaa jollain palstalla kaikki ongelmansa kertoa,jos ei kestä sitä mitä saa takaisin päin..eikä täälläkään kaikkiin kannata luottaa..itse luotin yhteen palstalaiseen,mutta onneksi tajusin ajoissa millanen tyyppi oikeesti on..

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;24964426:
No jos liuta lääkäreitä on sanonut ettei sillä viruksen muodolla ole JUURI nyt väliä. Niin eiköhän sinun kannattaisi uskoa heitä. Sille kun ei juuri nyt pystyttäisi mitään tekemään, kun kerran olet raskaana.

Sitten kun olet synnyttänyt voidaan jälkitarkastuksen yhteydessä ottaa papa. Älä hysterisoi, vaan ota rennosti.

on se minulle väliä, kun haluan tietä mitä oikein mun elimistössä. Luin taas tänään että Virossa siitä tutkitaan kaikilla, täällä ihan eri tavalla:/

Siis nyt en ole ihan koko tästä kuviosta perillä mistä MIlanna vaahtoaa, mutta mulla siis todettiin HPV positiivinen raskausaikana. Ei siitä mitään sen kummempaa tullut. Synnytyksen jälkeen papa oli kerran luokkaa III D eli jotain solumuutoksia oli havaittavissa. Ei otettu koepaloja, eikä tehty muutakaan kuin vaan seurattiin eka puolen vuoden välein ja sit papa muuttui taas luokkaan II itsestään. Nykyisin käyn papassa kerran vuodessa eikä sen koommin ole mitään ollut...

on se minulle väliä, kun haluan tietä mitä oikein mun elimistössä. Luin taas tänään että Virossa siitä tutkitaan kaikilla, täällä ihan eri tavalla:/

Turhaan hakkaat päätäsi seinään tai sitten menet sinne Viroon, jos niin kovasti haluat tietää.

Mun lapseni sai jonkin tulehduksen syntymän jälkeen ja joutui lastenosastolle. Ei mulle kerrottu mikä tulehdus se oli, vaikka olisin halunnut tietää. Joten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin HYVÄKSYÄ tilanne ja jatkaa elämää.

Siis nyt en ole ihan koko tästä kuviosta perillä mistä MIlanna vaahtoaa, mutta mulla siis todettiin HPV positiivinen raskausaikana. Ei siitä mitään sen kummempaa tullut. Synnytyksen jälkeen papa oli kerran luokkaa III D eli jotain solumuutoksia oli havaittavissa. Ei otettu koepaloja, eikä tehty muutakaan kuin vaan seurattiin eka puolen vuoden välein ja sit papa muuttui taas luokkaan II itsestään. Nykyisin käyn papassa kerran vuodessa eikä sen koommin ole mitään ollut...

Montako vuotta sitten sulla sen todettiin?

Voi kun haluan otan Relaxia:), en voi mitään pääkopalle että stressaan, varma luin aivan liika, netti on aika pahaa juttu, mulla kans oli 2kk sitten papa 3 ja nyt jo 2 jostain syystä, lääkärit luule että kun synnytän se menee aika isolla todenäköisyydellä itsestään pois, haluan uskoa siihen, mutta omat pahat ajatukset valtasivat pääni

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;24964510:
Turhaan hakkaat päätäsi seinään tai sitten menet sinne Viroon, jos niin kovasti haluat tietää.

Mun lapseni sai jonkin tulehduksen syntymän jälkeen ja joutui lastenosastolle. Ei mulle kerrottu mikä tulehdus se oli, vaikka olisin halunnut tietää. Joten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin HYVÄKSYÄ tilanne ja jatkaa elämää.

Voi kun mä olisin samanlainen, mä en osaa hyväksyä mitään, jos tiedän esim. niin kuin tämän Hpvn suhteen että saa tietä esim mikä virus tyypi on elimistössä, tuntu että se mua rauhoita, jos vaan saan hyväät uutiset toki:D

Hpvn suhteen että saa tietä esim mikä virus tyypi on elimistössä, tuntu että se mua rauhoita, jos vaan saan hyväät uutiset toki:D

Mitäs sit jos uutiset ei olekaan hyviä?

No kun mä käyn yksityisillä:)

olin jo Pulsissa, siellä joku ihme lääkäri, Femedassa (tyhmät lääkärit) eivät edes tiedä mitään hpv.sta, Mehiläisessä, näköjään ne tietä mutta ei suostuneet ota, ei kuulema oo merkitystä ja yks sanoi ettei halua ota mulle ne raskauden aikana keskenmenon takia. HELVETTI, siis keskenmenon takia. Tyksissä monta kerta otivat papa ja vielä joku sekä koepala, se ei tosiaan vaikuttaa keskenmenon ja joku pieni koe mitä harjalla varovaisesti otetaan vaikuttaa:headwall:.

Joo, tyhmät lääkärit. Hyvä että olet itse viisaampi ja otat asioista selvää.

Voi tulla yllätyksenä, mutta jotkut lääkärit ei tosiaankaan ala raskauden aikana sitä alapäätä turhaan ronkkimaan.

Eikö joakinen nyt tajua, että tämä palsta on pelkkää puutaheinää!??? Kuka tänne nyt tulee jotain oikeaa palautetta hakemaan tai odottaa jotain todellista? Täällä ihmiset anonyyminä lähinnä v...uilevat toisilleen, vaikka ei kasvotusten sanottaisi mitään. Siis järki käteen ja hankkikaa netin ulkopuolinen elämä!

Ongelma on tasan nyt sun omassa päässä ei lääkäreissä.

Jos ei pysty yhtään nöyrtymään vaan yrittää itsepintaisesti saada omantahtonsa läpi aina, niin pidemmällä aikavälillä tulee työntäneeksi kätensä paskaan.

Montako vuotta sitten sulla sen todettiin?

Voi kun haluan otan Relaxia:), en voi mitään pääkopalle että stressaan, varma luin aivan liika, netti on aika pahaa juttu, mulla kans oli 2kk sitten papa 3 ja nyt jo 2 jostain syystä, lääkärit luule että kun synnytän se menee aika isolla todenäköisyydellä itsestään pois, haluan uskoa siihen, mutta omat pahat ajatukset valtasivat pääni

Tuosta on nyt jo pian 9v aikaa... ja ihan alateitse synnytin terveen pojan :)

Noin niinkuin yleisellä tasolla on pakko kommentoida tähän lääkärien ammattitaidon kyseenalaistamiseen, se kun on mielenkiintoinen pointti toisin kuin sinun luulotautisi ruokkiminen.

Sanoit mitä tahansa niin terveydenhuolto on Suomessa ihan eri tasolla yleisellä tasolla kuin Virossa tai Venäjällä. Jos Suomessa lääkärien näkemys on se että tiettyjä asioita ei lähdetä tutkimaan kun se on turhaa, niin hekö ovat kaikki väärässä, opiskelleet aivan turhaan ammattinsa kun sinä tiedät paremmin? Totta hitossa löytyy aina jostain päin joku maa missä käytäntö sallii eri asiat kuin Suomessa ja heille ylläripylläri kelpaa sinun rahasi että saat mielenrauhan pakkomielteesi suhteen.

Ei mikään ihme että henkilö saa jatkuvasti jäähyä kun juttujen taso on poikkeuksetta juuri tälläistä huttua missä ei ole mitään järkeä, koko hemmetin pointti on vain saada puhuttua itsestään ja jos joku hetkeksi saa sanottua jotain väliin niin kyllä se keino keksitään että homma kääntyy taas itseensä. Tuleeko jollakin joku ihka oikea sana mieleen sellaisesta henkilöstä joka keskittyy itseensä kaiken aikaa, eikä kuuntele muita.

Noin niinkuin yleisellä tasolla on pakko kommentoida tähän lääkärien ammattitaidon kyseenalaistamiseen, se kun on mielenkiintoinen pointti toisin kuin sinun luulotautisi ruokkiminen.

Sanoit mitä tahansa niin terveydenhuolto on Suomessa ihan eri tasolla yleisellä tasolla kuin Virossa tai Venäjällä. Jos Suomessa lääkärien näkemys on se että tiettyjä asioita ei lähdetä tutkimaan kun se on turhaa, niin hekö ovat kaikki väärässä, opiskelleet aivan turhaan ammattinsa kun sinä tiedät paremmin? Totta hitossa löytyy aina jostain päin joku maa missä käytäntö sallii eri asiat kuin Suomessa ja heille ylläripylläri kelpaa sinun rahasi että saat mielenrauhan pakkomielteesi suhteen.

Ei mikään ihme että henkilö saa jatkuvasti jäähyä kun juttujen taso on poikkeuksetta juuri tälläistä huttua missä ei ole mitään järkeä, koko hemmetin pointti on vain saada puhuttua itsestään ja jos joku hetkeksi saa sanottua jotain väliin niin kyllä se keino keksitään että homma kääntyy taas itseensä. Tuleeko jollakin joku ihka oikea sana mieleen sellaisesta henkilöstä joka keskittyy itseensä kaiken aikaa, eikä kuuntele muita.

No mutta miks en voi hakea mielenrauha, jos haluan?

Tiedän että kuulosta hysteeriseltä, mutta sellainen kun ole, en osaa muuta itseä. Vaikka haluan, koska ärsyttää, että olen se mikä olen, joka asiasta paniikkia enemmän kun varma pitäisi

Yhteistyössä