Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitäisiköhän edes nyt miettiä et kannattaako palstaa pitää henkilökohtaisena päiväkirjaan?
Hienoa! Mene oikeasti helvettiin täältä. Sinun pitää tajuta, että ihmiset vittuilee sulle, enkä ainakaan itse sitä katselis.Pitäisiköhän edes nyt miettiä et kannattaako palstaa pitää henkilökohtaisena päiväkirjaan?
Onko siis niin jos papa on 2sta, niin ei tehdään mitään?
No mulle on ainakin sanottu, että on kaikki kunnossa. Onpa tuo saattanut olla jo luokkaa I, en ole kysynyt kun gynen mukaan kaikki ok. Ei ole syytä huoleen jos on luokkaa II![]()
Kuulema hoitoa en tarvitse, koska vain yks ainoa muutos oli joka ei enää ole. Lääkäri sanoi mun pitää käydä papassa 2-3v välein ja jos ei ole mitään joku aika niin, niin kuin muut naiset 5v välein. Mä taas luin että pitää joka vuos käydä. Paitsi nyt he vielä tarkista mua varmuuden vuoks ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen kun menee 3kk, sitten jos ei mitään oo, niin 2-3v välein riitä. Mut en halua noin harvoin käydä, koska nyt ole niin täynnä pelkoja
koitahan nyt rauhottua ja odota että asia selviää, hyviä vinkkejä olet saanut lääkäriinmenoon liittyen. kaikki menee ihan hyvin
uskoisin että lääkäri on tarkoittanut että 2-3 vuotta seurataan papanäytteitä, kerran vuodessa? kuulostaisi järkevämmältä. pahoissa tapauksissa seuraavat puolen vuoden välein.
mikä on hpv?
harmi jos ihmiset eivät osaa käyttäytyä. kateus on ikävämpi juttu.
Onko sinulla nimimerkki?Olisi kiva kysyä yv:n kautta, kun mulla oikeasti sellaiset kysymykset, mitä en oikein uskalla tänne kirjoitta
![]()
Tää on oikeesti jo iha uskomatonta.
Eikö tätä tyyppiä vois bannata uusiksi? Monta alotusta aiheesta: Mulla on HPV! Apua!
saahan sitä huomiota toki tälleenki, mutta ei se kovin hehkeetä kuvaa anna ap:sta.
Löytyy nikki. Laitan sulle yksäriä jos haluat kysellä ja tarkemmin kertoa tilanteesta. En ole mikään asiantuntija tässä mutta voi vastailla oman tilanteeni pohjalta... Ja kun en ole kovin ahkera palstailija niin vähän on mennyt ohi tän jutun taustat...
Tsemppiä, en usko, että on syytä paniikkiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄippäOnline;24968262:
En ymmärrä tällaisia kommentteja lainkaan. Ensiksi näitä aloituksia EI tarvitse avata ja lukea. Jos nämä eivät kiinnosta jätä sikseen. Toiseksi ihmiset kirjoittavat tänne mitä haluavat. Monta aloitusta tulee monesta aiheesta. Miksi juuri näihin Venakko Milannan aloituksiin tavitsee tulla märisemään. Minua ainakin hävettäisi jos olisin noin umpimielinen kuin te. Tulla tänne itkeämään toisen aloituksesta. Vaikka ei kiinnosta.
Ja miksi häntä täytyy haukkua? Jos hän tahtoo olla avoin ja kertoa omista huolista, murheista asioista jos jostakin... Onko se sinulta pois? Ei. Moni kuules kirjoittaa blogiakin ja vuodattaa melko henk.koht asioita...
Sitten huudetaan, että miksi kerrot asioitasi jos et halua kakkaa niskaan... no tuota, ehkä kaikenlaiset länkyttäjät voisivat jättää haukkumatta näissä ketjuissa
Venakko Milannaa. Solidaarisuutta kehiin hei!
Kun ei kertakaikkiaan tarvitse näitä lukea!
Annetaan Venakko milannan olla rauhassa ilman alituista haukkumista kertoa mtä tahtoo ja koitetaan käyttäytyä!
Venakko Milanna älä sinä välitä toisten kakkapuheista vaikka se välillä risookin varmasti. Minusta ainakin on todella virkistävää kuulla sinun tapahtumistasi. Voimia sinulle kaiken kaaoksen keskelle ja koita saada asiasi järjestykseen![]()
Niin ja kui niin mä en tajua mistään mitään?
Sekä minkä takia mun pitää poistua täältä palstalla jos joku sama harmaa huuta[/b) sen minulle?
Niin ja kui niin mä en tajua mistään mitään?
Sekä minkä takia mun pitää poistua täältä palstalla jos joku sama harmaa huuta sen minulle?
Hyvä. Niin minustakinno ihan sama teistä, kuka harmaa mitä sano