H
Hertta*
Vieras
Tervehdys! Roikun vielä töissä, kun tanssitunti vasta vartin yli kuus. Parin päivän ajan oon pyöräillyt töihin, huh miten hengästyttävää, myös maha on vähän tiellä tai alavatsaa painaa. Kirpulle siis sympatiat vatsan kanssa! Myös mulla on jo aika iso ja ärsyttää TOSI paljon, kun ihmiset ihmettelevät, että ai vasta heinäkuussa syntyy. Se on niin yksilöllistä, toisille tulee isompi ja toisille pienempi. Kivut yms. ei kyllä ole kivoja, ootko kokeillut tukivyötä? Mulla tuntuu auttavan, ei vatsa "väsy" niin paljon päivän mittaan ja ala kivistämään. Jotenkin jaksaa paremmin kantaa sen. Mutta kieltämättä hirvittää, että vielä nelisen kk edessä...
Vai Suvilla juhlat viikonloppuna, jännää kuulla mikä tulee tytön nimeksi, kait kuitenkin meille paljastat?
Onnea Riinuskalle muutosta! On se varmaan hieno tunne kun tuollainen iso urakka alkaa olla mallillaan.
Mä kävin eilen hullareilla, huh. vilkaisin jopa niitä Teutonoita (kauhean vaikea sana taivuttaa), jotka alessa 545. Mutta eei kyllä mä tykkäsin esim niistä City Crosseista paljon enemmän. Kiva kuulla Kata, että olette olleet tyytyväisiä. Minkäs väriset teillä on?
Jaahas nyt täytyy hypätä veivin selkään ja lähteä vähän urheilemaan!
Vai Suvilla juhlat viikonloppuna, jännää kuulla mikä tulee tytön nimeksi, kait kuitenkin meille paljastat?
Onnea Riinuskalle muutosta! On se varmaan hieno tunne kun tuollainen iso urakka alkaa olla mallillaan.
Mä kävin eilen hullareilla, huh. vilkaisin jopa niitä Teutonoita (kauhean vaikea sana taivuttaa), jotka alessa 545. Mutta eei kyllä mä tykkäsin esim niistä City Crosseista paljon enemmän. Kiva kuulla Kata, että olette olleet tyytyväisiä. Minkäs väriset teillä on?
Jaahas nyt täytyy hypätä veivin selkään ja lähteä vähän urheilemaan!