No täällähän minä Aniliini

Eilen eksyttiin taas shoppailemaan poitsun kanssa ja käveltiin piiiiitkä lenkki, kun oli taas niin kesäistä. Kummallisesti tuo keli vaihtelee, välillä on niin kuumaa ja välillä kalsaa, kuten tänään.
Hei hei Sandeman, kiva kuulla teistä! Oi joi, punatukkainen leidi sieltä tulla tupsahti. Teillä oli sitten varsin ikimuistoinen vappuaatto. Onneksi Iines päätti tulla alakautta, ettei tarvinnut edetä hätäsektioon. Kuulostatte kovin onnellisilta - ihana lukea. Kyllähän sitä mökilläkin pärjää ihan beibin kanssa, ja hyvinkin hyvin, jos on mukavuudet. Hinoa muuten, että mjölkkistä riittää. Laskiko Iineksen paino laitoksella? Matskun painoa tarkkailtiin tosi tarkasti (vaikka oli ihan normikokoa) ja painotettiin, että pitää ympäri vrk:n syödä 3 tunnin välein ja vielä oli lisäpunnitus pari pvää synnytyksestä. Että onkohan yleistä kaikilla päälle 3-kiloisilla?
No hö, ikävää kommentointia - ja ehkä vähän koomistakin - tuli Sandemanin miehen ei-vierellä-olosta. Ei se munkaan korvassa nyt ihan vilpittömältä kysymykseltä kuulostanut ja ainakin oli kohtalaisen tarpeeton kommentti. Se siitä.
Nekku taitaa olla jo Ruottin maalla. Varmasti on hyvin samansuuntaisia ajatuksia monella kuin Nekulla, eikä takuulla harvinainen tilanne lapsiperheissä. Ylipäätään se on tosi haastavaa mun mielestä, että kun mies tulee kotia, sitä mielellään antaa lapsen hänen hoidettavakseen - ja itse tekee jotain yksin, mutta mies haluaakin myös hyvin mielellään istua hetken rauhassa, syödä - ja kenties harrastaakin jotain, siis muuta kuin kotitöitä. Ja vilkkaan, energisen lapsen kanssa toi kohoaa varmaan potenssiin tuhat. Matsku on vielä kiitettävän kiinnostunut leluistaan, jos ne asettaa jotenkin eri asentoihin tai ripottelee jotenkin hassusti (mä olen tässä jo expertti

, mutta kyllä kaikki kiellettykin tietty kiinnostaa, kuten dvd:t, tv-oheislaitteet, kukkien lehdet etc...
Meillä on vkloput aikamoista taiteilua, kun halutaan viettää aikaa yhdessä, mutta molemmat haluaa hoitaa myös omat liikuntasuoritteet...Mutta jo tänä aamuna kuulin, että mies joutuu käymään duunissa lauantaina, kun mä suunnittelin, että oltais kaikki menty keskustaan aistimaan euroviisutunnelmaa...Ja ne duunissa-käväisyt ei ole mitään parin tunnin keikkoja. Grrrrrrrrr.
Olipa karmea juttu tuo Riinuskan ystävän lapsen tilanne =( Ei voi kuin kuvitella sitä surua, huolta ja tuskaa. Todella ikävää.
Mä olen nykyään yliherkkis kaikissa lapsiin liittyvässä. Esim. viime sunnuntain American Idolsia ei voinut _mitenkään_ katsoa kuivin silmin....Meikästä tuli siltä istumalta säännöllinen Unicef-lahjoittaja.
Öö, mitäs vielä...Suvista oli mukava kuulla. Toivottavasti kaikki on teillä hyvin.
Riinuskalle tsemppiä leikkauksesta toipumiseen. Jäätelö jeesaa
Ankeus, pitäisi imuroida pahimmat pölykikkareet veke. Kotiaskare-näkökulmasta olen kyllä extrakateellinen työssäkäyvälle miehelle - sekun ei todellakaan juuri laita kortea kekoon huushollaamisen eteen. Eipä kyllä oikke ehtiskään. Meillä oli - ainakin eilen - niin päin, että mies ilmoitti olevansa kateellinen meille, kun saadaan ulkoilla ja nauttia auringosta
Piti muuten sanoman vielä, että Herttakin olet jo NIIN pitkällä!