Tahkoojat 160

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Namnamii, tuota tein ruokatarjoilua, Manna! Aaaah.. Ei irtoisi kutsua herkkusuulle? ;) No ei vaiskaan. :D Tässä tuli kyl nälkä.. Viikonloppuna on ylioppilasjuhlat, joissa on ruokatarjoilua, mutta on varmaan ihan perus "satakuntalaispöytä" tiedossa. Kyllähän sekin kelpaa.. ;)

Mulla on vaatteiden kanssa tuottanut ongelmia lähinnä se että paidat/takit ym. pitkähihaiset on aina ollu mulle hihoista liian lyhyet. Oon kyllä huomannu, että vaatteiden valmistajat on alkanu pidentään hihoja, ja hyvä niin. Housuissa on sentään jo pidemmän aikaa ollu pidennettyjä lahkeita. Farkkuja on ollu aina helppo löytää. Hih, ja bikineiden kanssa on se ongelma, ettei niihin oo mitään täytettä.. Varsinkin ne halterneck-mallit on ihan toivottomia tapauksia... :D

Hi hii, mulle taas hihat ovat usein liian pitkät :) Oon aina miettinyt, että kellä on niin pitkät kädet että hihat laahaa mulla maata, mutta nythän sekin selvisi.. Vipellä :)

Huh hellettä! Ihana ilma, on kelvannut viettää viimeistä sairaslomapäivää;)

Riinuskan perheelle osanottoni ja voimia!

Ei nähty Mamma Miassa. Meidän paikka oli siinä alimmasta katsomosta seuraavassa eturivillä. Paria pitkätukkaista blondia katsoin sillä silmällä, että olisi voinut olla gissa, mutta ei sitten ollut, koska nämä istuivat heti siinä lavan edessä olevassa katsomossa ja gissa kertoin istuneensa yläkatsomossa. Muuten tykkäsin esityksestä paljon.

Kävin kesän kunniaksi lounaalla terassilla ja ostin uuden kesähameen ja kävin poistattamassa säärikarvat sokerilla. Olinkin tässä sairastaessa kerinnyt kasvattamaan kunnon turkin, yöks, ei varmaan koskaan ole ollut niin karvaisia jalkoja. Tulos on kuitenkin parempi, jos karvalla on vähän mittaa, joten sitä silmällä pitäen annoin olla.

Aivan mahtavat menut Mannalla ja Vipellä, lurps. Meidän pienen pienet häät pidettiin ravintolassa, joten oli listalta pöytiin tarjoiltuna alkuruoka (kalaa), pääruoka (lihaa)
ja sitten kakkukahvit.

Jahas, mies soitti, on tulossa kotiin. Lähden tästä laittamaan ruokaa, että päästään heti terassille syömään. Teen pesto-tuorepastaa grillatulla kanalla (jäi eilisestä grillauksesta) ja mozzarella-tomaatti-aurinkokuivattu tomaatti-pinjansiemen-salaattia.
Tälläistä arkiruokaa tekisin aina, jos olisin kotirouva:D

Moikkista taas..
Kyllä syöminen on kivaa. Just tässä ruokaa laittaessani (huom!mikä päivällisaika), söin vähän savukalaa ja päälle salmiakkia. Mun pahe on aina ollut se , että nälkäisenä vedän jo ennen ruokaa kaikkea mahdollista! Pah! Joskus oon jo iha kylläinen, kun pitäisi astua ruokapöytään =D
Kastis, juu ei mullekaan mitkään silikoniliivit käy! Huhuh! Täytyy olla tukevat liivit, koska on kamalan oloista ja näköistä, jos rinnat roikkuu ja tursuaa yli. Oli aika työn takana löytää olkaimettomat vaaleat liivit ja kun löysin, niin ne on ns. kertakäyttökamaa, koska en mä voi sellaisia pitää normisti. Mulla jää monesti puserotkin lyhyeksi, kun daisarit nostaa paitaa ylös..On tää vaikeeta..

Tiitu, mä olen kanssa lukenut tosta sokerijutusta. Pitääkö se karvat kauankin loitolla? Kaikkea ne keksii :)

Juu, Vippe tulkaa häihin ja mä laitan pödän teille kaikille "Tahkoojat" ;D Mitähän porukat sanois.."Mitkä ihmeen tahkoojat tuolla istuu"...

Huomenna työpäivä..Byääh. Mua ei huvita, niin eihän mun tarvis?

Iltaa. Niin ihania ruokajuttuja teillä että täällä ihan nälässä taas menee kohta koluamaan jääkaappia :) Mahtava häämenu teillä Manna ja samoin Vippellä ollut. Meilläkin oli samaa linjaa alkuruuat mutta kun ei olla punaisen lihan syöjiä niin pääruokana oli kalkkunanrintaa.

Mä oon kans nyt sitten sairaslomalla koko viikon, mulla on vanha jalkavaiva kans uusinut ja nyt ei saa rasittaa koipea yhtään. Ulkona saan normisti käydä pieniä matkoja, tänään mies piristi mua leffalla ja nyt on tosi kipeä jalka joten ei keskustaan saakka enää :)
Olikin ytimessä ihan hurjasti porukkaa, ilmeisesti kesän eka hellepäivä sai massat liikkeelle. Onkohan moni sitten jo lomalla kun terassit oli ihan täpönä vielä ysin jälkeenkin?
Ja kuuma päivä oli tosiaan, aika painostava ilma. Saa nähdä tuleeko yhtä kova ukonilma kuin viime yönä, täällä paukkui ja rytisi ja salamoi niin että olin puoli yötä hereillä...

Viikonloppu meni meillä kans grillatessa, pe lohinyyttejä ja fetasalaattia (jälkkäriksi jäätelöä, keksejä ja Baileysia) yläkerran poikain kanssa ja lauantaina kanaa ja sitä halloumisalaattia mistä on täällä niin puhuttu =) Ja siskoni oli la miehensä kanssa meillä iltaa viettämässä. Jälkkäriksi meillä oli brownieita, missä kokonaisia suklaapaloja, löysin aika hyvän uuden Fazerin ohjeen :)
Löysin Alkosta tosi hyvän valkoviinin, nimeä en muista mutta saksalainen Pinot Gris ja etiketissä perhonen joka imee kukasta mettä.

Pikkukisut lähtivät ja saivat hyvät kodit mutta arvatkaa kuka itki silmät punaisina 2 päivää? Pitäkää mua vapaasti ihan hassuna, niin olenkin, mähän pitäisin kaikki maailman kissat :) Mies on ihanan järkevä, löytää tasan oikeat sanat mua lohduttaakseen ja ennenkaikkea nyt täytyy lelliä meidän omia "poikia" jotka kävivät aika kokemuksen läpi ja ansaitsevat mitalin ja papukaijamerkin ja vähintäänkin kilon kalkkunanfilettä :)

Mollylle salapeukut, joskushan elämä voi yllättää. Ja vaikkei yllättäiskään niin hyvä että tuli ovis kuitenkin hyödynnettyä =)

Mä kävin jo aiemmin lukemassa Riinuskan kurjat uutiset ja laitoin tekstarin, jotenkin aavistelin että huonoja uutisia sieltä löytyy :( On se kurjaa kun elämä loppuu noin nuorena.

Sieltä tulee joku leffa, täytynee mennä seuraamaan ja viettämään vielä kesäistä iltaa :) Ihana laskeva aurinko näkyy partsin avoimesta ovesta.

Päivän eka.

Niin Kejukainen, mun pitikin kysyä miten viikonloppu meni ja illanistujaiset siskon&miehensä kanssa. Mulla on kans niin rakas sisko ja oon aina aivan täpinöissä kun nähdään (liian harvoin). Ne teidän ruuat kuullosti kans aivan sairaan hyviltä, nami. Varsinkin ne jälkkärit, mä oon aina vähän makean perään :) Mutta harminharmi se sun jalkavaiva. No, hyvä kun sait saikkua ja kunhan saat itsesi kuntoon taas. Johtuuko se tanssimisesta tai liiasta liikunnasta tms kun se alkaa vaivaamaan? Pikkukisuja on varmaan ikävä, ja nythän sulla olis ollut aikaa niitten kanssa kun olet kotona, pöh. Mutta onneks sulla on ne omat kissat siellä seurana. Kauheen uteliaana muuten vielä odottelen hääkuvaa... Manna saa kans ehdottomasti lähettää, please! Kampaus pitää näkyä kans :)

Voi apua sentään, me käytiin katsomassa Pirates of Carribbean ja että oli paska. Älkää siis tuhlatko aikaa tai rahaa siihen. Orlando ja Depp on tietty aika namuja, että ei nyt ihan hukkaan mennyt, mutta silti.

Hauskaa Sanelma kun kokeilitte ja tykkäsitte siitä halloumista! Kastis, joko selailitte uutta keittokirjaa? Löytyykö sieltä mitään mitä voisi kokeilla?

Ihanaa ruokaa Tiitukin kokkaillut siellä tilapäisenä kotirouvana :) Meillä syödään kans mozzarellaa varmaan viikottain, ah se on ihanaa.

Mannalle tsemppiä työpäivään, vaikkei jaksaiskaan, kyllä se siitä taas...

Onpas meillä väki hiljaa. No eipä oikeastaan itsellänikään suuremmin asiaa.

Toivottavasti Keijukainen jalkasi paranee pian. Ja yritä nyt toipua pikkukisujen menetyksestä. :) Paijaile niitä omia oikein hartaasti.

Kai sitä täytyy töitä tehdä, kun ei muutakaan tekemistä keksi :)

Jaahas, kellään vissiin oikein mitään asiaa... Sanelma ja Gissa, pitäkäähän meitä ajantasalla teidän hoitojen etenemisaikataulusta. Mua ainakin kiinnostaa mitä tapahtuu missäkin vaiheessa (oma lehmä ojassa myös). Oliko pian tiedossa jotain piikitystä tms...

Rikotaas hiljaisuus.. :)

Täällä ei todellakaan oo ollu mitään huh hellettä. Ihan epistä. :/ Aurinkoo ei juurikaan oo näkyny..

Toivottavasti Keiju pikkukisujen menetys on jo helpottanu. Oli ne kyllä niin suloisia..

Halloumi on täällä vielä kokeilematta.. Ens vkl ei ehditä kotona oleen, ehkä sit seuraavana..Ylppärijuhlia siis pukkaa vkl.

Iltamia..
Täällä on hiljaista. Mäkin päätin avata koneen, ennekuin kokeilen kattoo sitä uutta (tod.näk.hömppä-)sarjaa "Gay-vai ei". Miten ne keksiikään uusia formaatteja kaikesta :D Eilen katoin melkein loppuun sen SuperSizeMe-dokkarin ja oli aika ällö juttu. Ehkä hiukan saattaa kyllästyä roskaruokaan, kun sitä kuukauden syö putkeen..
Ruokapuheista toisaalle.. Kävin koemeikissä. Ihan jees oli. Paitsi mä en halua mitään pinkkiä luomiin! Aaargh! Tietty se juhlameikki on voimakkaampi ja näin arkena kun se tuntui aika voimakkaalta, mutta kummasti se "tekeentyi naamaan", kun se oli pari tuntia ollut. Värinä on siis vaan musta rajaus, tummanharmaa ja siitä vaalennettuna ihan luonnonvaaleaan + roosa huulikiille/puna. Laittoi pinkkiä ensin luomiin lisäksi, mutta mä en halua! Ihan kuin dragqueen :D Ja kulmiin ei ihan niin paljoa väriä, koska mä oon tosi blondi..No, vielä puvun pienennys (toivottavasti:) ja sitten mun olemus alkaa olla valmis..Hiih! Sormukset on valmiit viikon päästä, niistä tulee ihanat! Juhlintaa hiukan varjostaa surulliset uutiset lähisuvussa, mutta katsotaan nyt :(

Vippe, täälläkin sataa ja ukkostaa *#"!"!#"! Kunpa pian olisi helle!! Toivottavasti vkonloppuna paistaisi, olisi kiva sää juhlia myös valkolakkisia!
(.) = Menkkakipuja, mutta ei vielä vuotoa. Primot toimii suht hyvin, mutta tärppiä ei tule näköjään millään! Huoh..

Huomenta!
On tosiaan ollut rauhallista, olen käynyt kyllä kurkkimassa, mutta ei ollut mitään asiaa, eikä ilmeisesti muillakaan :)

(.) Kävin tyksissä. Limakalvo ok ja siirto, jos hyvin käy, on ensi tiistaina. Sitten alkaa taas älytön piinailu...

Ei mulla ole mitään muuta kerrottavaa... täällä on pilvistä ja sairaan kosteaa. Vene laskettiin tiistaina, joten vkonloppuna lähdetään merelle. Kävin siellä eilen ja olihan se taas kivaa. Nyt vaan pitää roudata sinne kaikki mausteet ja jauhot ja petivaatteet ym ym. Aina unohtuu jotain.

Mannan hääsuunnitelmat etenee hyvin, kiva kiva. Sullehan kuuluisi nyt tulla tärppi, kun on sitä kuuluisaa "muuta ajateltavaa". Just joo :/
Tulkaahan nyt muutkin päivittämään kuulumisenne!! Mitä tytöillä jussisuunnitelmissa? Meillä ei vielä mitään, tietysti veneilyä, mutta mihin...

Ai niin, pakko tilittää vielä... Koitin eilen pellavahousuja ym. kesävaatteita... suurin osa ei mahdu. Voi v, että ottaa päähän. Ei huvittaisi ostaa mitään... Pakko tän on johtua hormooneista, kun mä syön mielestäni ihan järkevästi ja tarpeeksi vähän. Totta kai tulee paljon herkuteltuakin, mutta silti pitäisi tippua jo.

Hellou!

Gissalla venekausi käynnistymässä. Se on kanssa omanlaisensa maailma. Toiset tykkää ja toiset ei ja toisilla (minulla) ei ole kokemusta. Voisin kuvitella, että tykkäisin, jos joskus pääsis kokeilemaan. Aikaahan se ottaa, eikä silloin välttämättä kesällä kannata olla kauheasti mitään muita aktiviteetteja.

Tästä sujuvasti palstan aiheeseen. Toivotaan hyvää sulatustulosta Gissan alkioille. Ja sitten vaan piinaillaan... ja peukutetaan...

).( Kerrankin voin hyvällä omalla tunnolla pistää noi sulut noin päin. Olo on kevyt ja oikeastaan olen nyt painotavoitteessani. Mollylle (ja muillekin): Sunnunaina pistin siis sen jarrupiikin ja vuotoa odottelen ensi viikolle. Melkoista menkkamöyrintää on ollut ajoittain mahassa, ja pelkäänkin nyt, että vuoto alkaa liian aikaisin. Toivottavasti siis vasta ensi viikolla. Enää ei olis kuin muutama päivä. Sitten vuodon jälkeen 12.6. on se nollaultra ja vasta sen jälkeen alkaa sitten pistelyt, jos kaikki näyttää hyvältä. Eli ei tässä vielä mitään muuta tapahdu kuin odottelua. Mitään sivuoireita ei ainakaan vielä ole tuosta jarrusta tullut. Kuumat aallotkin pitäis tulla vasta vuodon lopulla jos ovat tullakseen. Kauhulla odottelen noita Gissa mainitsemia hormoonikiloja...

Mollykos se joskus kyseli siitä kuparista/mustelmista. Kuparin puute voi aiheuttaa esim. suonikohjuja ja mustelmia tulee helposti. Jotenkin tuo kupari vaikuttaa siis verisuonten rakenteeseen. Tärkeää on kuitenkin että sinkkiä ja kuparia on oikeassa suhteessa elimistössä. Se suhde on varmaan kaikilla yksilöllinen. Mulle ei ennen tullut mustelmia millään, mutta nyt kun olen noin vuoden tankannut sinkkiä, niin alkoi tulla mustelmia. Nyt otin rinnalle kuparin. Täytyy seurailla mustelmatilannetta.

Juhannuksena me mennään koirinemme taas isäni luo (perinne). Sinne tule varmaan myös meidän äiti ei ehkä muita. Sisko on valitettavasti töissä. Mulla menee varmaan munia hautoessa aika rauhallisesti jussi, kun sitten heti maanantain pitäis olla se punktio.

Kai nyt muillakin jotain asiaa olis? Tulkaahan jutulle.

Heipsan!
Sanelma, mää kyselin siitä kuparista.. Mulle on aina tullu helposti mustelmia (suonikohjuja ei ole) ja voipi muuten olla, että nyt ku oon syöny sinkkiä, niin niitä olis tullu helpommin. Tosin mää oon semmonen konkelo etten hallitse raajojani.. :D Pitäisköhön sitä kuparia sit kokeilla kans.. Varmaan on sinkki voitolla elimistössä.

Tosta jarrupiikistä vielä, että mihin ajankohtaan (kierrosta) se pistetään? Ajaako sumuttelut saman asian kuin jarrupiikki? Jäin vain miettimään sitä sen takia, kun tuolta lapsettomuus-puolelta osui silmiin "Tapahtuiko ihme sittenkin?" jossa kyselijä oli plussannut ennen nolla-ultraa..

Juhannussuunnitelmat ei ole meillä vielä varmat. Kavereiden kanssa juhlitaan, mutta keiden kavereiden ja missä... Parikin kutsua on siis tullu, mutta saas nähdä mihin eksytään. Kolmen päivän pileputki kuitenkin tiedossa. :D

Hyvä Manna, että alkaa olla selvät sävelet häiden suhteen. Harmitus sitä surua lähipiirissä, mikä varjostaa vähän juhlia, mutta toivottavasti saatte päivästänne ilon irti.

Gissan alkioille peukut sulatukseen. :) Ja Sanelma, toivottavasti menkat pysyy vielä pari päivää.

Päivää. Odottelin monen päivän tauon jälkeen että ois viestitulva, mutta mitä vielä. Keijukainen se parantelee vanhaa koipivaivaa, niinkuin tässä minäkin (tosin ihan ok meno jo nyt). Ja Tiitu, onko vointi jo parempi ja arki alkanut? Entä varmistuiko se työhomma? Kurjaa,jos et saanut sitä mutta syksyllä koittaa sitten varmasti joku parempi paikka. Nyt vain nautit kesästä ja ihanasta vuosilomasta!

Gissalle toivotaan kovasti peukkuja sulatukseen, siirtoon ja sitten piinailuun. Mulla on peukut ja kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä, ois jo NIIN teidän aika (toki muidenkin..).

Hmm.. mitäs muuta. Jussina.. Mökille, kavereiden kanssa, perinne. Ihanaa! Ja siitä alkaakin sit loma.

( . ) Mä oon turvonnut ihan valtavasti. Paino vaan tuntuu nousevan ja vaikka joisi lasin vettä, niin oon ihan masu suurena. Ei kiva, eikä tunnu hyvältä. Nyt pitää oikeasti miettiä, että mistä syystä paino taas nousee (viimeksi oli pielessä olevat kilppari-arvot syynä), koska mitään niin erikoista en syö, enkä ainakaan erikoisia määriä. Tiedän gissa siis tunteen. Oviskin oli alkuviikosta, 30 kiertoa taitaa taas pukata. Olin tapani mukaan taas niin rivotar (Sanelman sanoin), että sehän on luonnon paras ehkäisymenetelmä - eihän sellaista pirttihirmua lähesty kukaan! Alavatsa on ollut epänormaalin kipeä monta päivää, onneksi alkaa jo helpottaa. Mikä lie hormoniheitto sekin.. No, muutaman viikon päästä on lekuri ja sit on taas viisaampi.

Sanelmalle tsemppiä että kaikki menee niin kuin aikataulullisesti pitääkin.

Tervehdys "lomalta"!
Sadetta tosiaan näyttäis olevan, ihmeen lämmin on kuitenkin. Ma ja ti olivatkin sellaisia hellepäiviä että huh huh. Meillä oli mittarissa 33 astetta!
Ti oltiin anoppilassa, katsottiin vanhoja valokuvia (heillä on sukukirja mummon puolelta 1700-luvun lopusta lähtien että historiikkia riittää...), grillattiin ja nautiskeltiin säästä.Kotiin tultiin vasta yhdeltä yöllä!

Juttelin viisaan anoppini kanssa myös tästä kun olin niin hajalla kun pikkukisut lähti, että nää kaikki pettymykset lapsettomuudessa vaan kulminoitui kissanpentuihin. Anoppini oli sitä mieltä että oon liikaa haudannut asioita "ei tässä mitään"-tyylillä, kuitenkin jo vuosia kestänyt jokakuukausinen pettymys ja hoitojen jälkeiset pettymykset on tosi rankkoja kun aina joutuu luopumaan. Sitten mulla oli tuollaisia pieniä hellittäviä, joista jouduin taas luopumaan. Uskon että on ihan oikeassa tuossa keittiöpsykologiassaan. Juteltiin miehenkin kanssa pitkään asioista ja nyt on hyvä mieli.
Omia kissoja on paijailtu ja hellitty, onhan elämäntilanne ollut heilllekin aikamoinen ja uskomattoman hienosti ottivat tilanteen hallintaan.

Gissalle peukut sojossa että siirtoon päästään. Veneilyjuttu kuullostaa mukavalta vaikkei ole mullakaan kokemusta. Itse oon sellainen joka viihtyy paremmin rannalla vain varpaat vedessä :)

Hyvä juttu Sanelma ettei sivuoireita ole tullut ja toivottavasti ei tulekaan. Ja myöhästyneet onnittelut muuten koirien menestyksestä :)

Mannan häämeikki kuullostaa hyvältä. Vaaleanpunainen näyttää blondilla luomillakin yllättävän hyvältä, sävy varmaan on ollut väärä? Mutta tuo harmaa toimii aina, mullakin oli harmaat rajaukset ja luomiväreinä vaaleaa ja hentoa luumua ja kulmissa tummempaa luumua. Paras ystäväni teki meikin kun on alalla ja itse laitoin tukkani.

Juhannuksesta ei ole vielä tietoa. Ehkä mennään siskon ja miehensä kanssa jonnekin lähisaaristoon telttailemaan. Meillä ei ole omaa venettä joten ollaan sitten julkisen veneliikenteen armoilla. Mökille tuskin lähdetään yhdeksi vkonlopuksi kun matkaa on kuitenkin 400 kilsaa suuntaansa kuten Sande hyvin tietää ;) (meillä on mökit samalla paikkakunnalla) Ja ne ruuhkat...puuh..

Vippe ja Molly, laitoin nyt hääkuvat, älkää ihmetelkö kun tulevat taas eri osoitteesta :)

Ihanaa perjantai ja aurinkokin on palannut iloksemme!

Multa on mennyt ihan ohi, mutta onko Emmistä kuulunut aikoihin mitään eli miten siinä inssissä loppujen lopuksi kävi?

Itsellä on tänään vihdoin ja viimein se kättärin kontrolli ja kolposkopia-aika. Kiinnostus on nolla, jollei vähemmänkin, mutta pakko kai se on mennä. Ja omaksi parhaaksenihan se on. Ajattelin samalla kysyä, että voisivatko katsoa alakertaa muutenkin, samalla vaivalla, kun alavatsa on ollut tolkuttoman kipeä koko tämän viikon. Tuntuu vain, että julkisella puolella tehdään se juttu mitä piti ja muihin hommiin ei lähdetä sörkkimään vaikka ei se nyt montaa minuuttia vie.. Katsotaan yllättääkö jähmeä julkinen koneisto mut "iloisesti".

Fridayta!

Emmi on juu hävinnyt kokonaan. Ei ole inssin jälkeen naisesta kuulunut.

Kiitos Keiju hääkuvista! Ne oli tosiaan ihanat ja siinä toisessa pystyi aivan aistimaan teidän kahden välisen hääpäivän herkkyyden. Vippen kuva oli kans niin ihana. Manna, sun häämeikistä tähän samaan syssyyn, eli kuullostaa tosi hienolta! Mä kans ehkä vierastaisin vaaleanpunaista. Kannattaa pitää kiinni omista mieltymyksistä vaikka ammattilaisen visiota vastaan "tappelisikin", ite kuitenkin tietää minkälainen tyyli itelleen sopii. Olen monta kertaa nähnyt hääkuvia missä morsian ei tosiaankaan edes näytä omalta itseltään. Tosi kiva sit jälkeenpäin laittaa "miehensä ja jonkun muun" kuvaa kehyksiin :)

Mulla ei ole kans veneilystä kokemusta. Voisin kyllä mennä kannelle nauttimaan skumppaa johonkin vaikkapa Kreikan saaristoon :) Jos joku muu hoitaisi luksuspaatin ohjaamista. Sujuvasti juhannussuunnitelmiin. Meillä aika perinteisesti ison kaveriporukan kanssa. Aiotaan saunoa, uida, pelailla pelejä, grillailla, syödä hyvin ja hrm... kuten joku, oliko se Vippe, niin osuvasti sanoi: eiköhän siitä tule sellainen sopivan pitkä pileputki! Snapsilaulut kuuluu asiaan. Lauletaanko muilla? Manna? ;)

Huijui Gissa, tiistai lähenee. Peukut on tietty ihan täysillä pystyssä!!

Keijun anopin analyysi kuullosti oikein järkeenkäypältä. Miten Keiju se jalka nyt?

Huomenta!
Mä mietin myös tuota Emmiä, mihin on kadonnut? Toivottavasti ei mitään ikävää syytä :(
Kastis "pääsee" lääkäriin, hyi. No, hyvähän se on, saa asiat selvitettyä.

Kyllä mullekin Keiju saa hääkuvia laittaa :) Tietty ei tarvii, jos et halua, mullahan ei ole lähettää vaihtareita!!! Jäin myös kaipailemaan niitä Mariskan pihakuvia toiselta puolelta ja kovasti myös kehuivat Iineksen uusia kuvia, niitäkään en ole saanut.

Häämeikkiä mulle ei ole tehty, mutta olin kerran kaasona ja kävin sitten morsiammen kanssa samalla kampauksessa ja meikissä, oli meidän molempien tuttu ja myös tulossa häihin. Sanoin , että mulle ei saa laittaa sinistä luomiväriä, mutta sitä kuitenkin sain ja kampauskaan ei onnistunut. Lisäksi rajasi kysymättä huulet yli, mikä oli musta karmeaa. En viitsinyt mitään sanoa, kun ei ollut kyse mun päivästä ja tutulle laittajalle en kehdannut sanoakaan. Kyllä harmitti.

Pakko lopettaa, tää tökkii ihan sairaasti, antaa kirjaimen kerrallaan superhitaasti.