Tahkoojat 164

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
Tiitu, oot salaperäinen :) No, rannikolla siis kuitenkin ja sopivan etäisyyden päässä Hesasta, että jaksat täällä töissä käydä. Se riittäköön tiedoksi :)

Manna, miks ihmeessä sulla on primot clomien lisäksi? Yritetäänkö niillä saada sulle pitempi luteaalivaihe vai kuinka? Ihme, ettei sulla ole lugeja, noita teroja ja primoja kun ei "pitäisi" käyttää clomien kanssa. Tai siis niistä ei ole riittävästi apuja jos kunnon ovis tapahtuu, luget tai vastaava keltarauhashormoni pitäis olla sit ennemminkin käytössä. Tosin kuten aikaisemminkin todettu, on olemassa niin monta mielipidettä ja koulukuntaa kuin on lääkäreitäkin. Toivotaan nyt kuitenkin loppuun asti ja jos ei nyt natsaa, niin ens kierron inssissä sitten.

Meillä on noita tyttöjen reissuja ihan "säännöllisesti" eli 2 vuodessa meidän mökillä. Tämä nyt tuleva kesäreissu on extra, mutta erittäin kiva sellainen. Meidän mökillä on just noi kaakelilattiat kylppärissä, ihan kuin himassakin. Lähinnä se on mökin sijasta kesähuvila, faija kun on ollut sitä mieltä, että hän ei mökille lähde tiskaamaan tms :) On meillä kyllä tuolla kauempana sitten sellainen mökki, missä saunassa vedet lämmitetään kota-padassa ja pesu tapahtuu sitten siinä löylyhuoneessa. Mieluummin menen kuitenkin "täysillä mukavuuksilla". Mukavuudenhaluinen kun olen, edelleen ;)

Huh, 4. päivä putkeen päänsärkyä. Ei kiva. Taitaa olla reissun huonoista tyynyistä johtuen niskat ihan jumissa ja nyt päätettä tuijottaessa alkaa oireilemaan. Hierojakin pitkällä lomalla eli jotain pitäis keksiä.

Aamuja 0, aamuja 0!!! JEEE. Loma alkaa huomenna! Siinäpä ne tärkeimmät :))

Toivottavasti Gissan ultranäkymät on hyvät, että pääset hyvillä mielin lomille.
Mollylle tsempit sumuihin ja jatkoon erityisesti. Mannalle vielä peukut pystyssä tähänkin kiertoon kuitenkin ja tarvittaessa myös sitten seuraavaan. Kastehelmellä toivottavasti töissä vilkastuu, että aikakin kuluisi. Emmikin taisi jo olla töiden parissa. Keijulle ja Vipelle hyvät loman jatkot ja Tiitulle, Mollylle ja Gissalle OIKEIN HYVÄÄ LOMAA! Kaikille muillekin nimeltämainitsemattomille hyvää kesän jatkoa! Pidetään lippu korkealla ja uskotaan tulevaan.

Tää poistuu nyt linjoilta ja palailee viimeistään sitten elokuun puolessa välissä!

Hihhii Tiitu, mä tuuletan kans!!!!!! WuhuuuuuU!!

Joo Tiitu sitä just mietin, että pysytte "lähisaaristossa" ettekä mene mihinkään ulukomaille asti, Tallinnaan tai Ruotsiin (tai Ahvenanmaalle) tms. Kai niihinkin pääsis suht nopeasti? No, mä tosiaan vaan mietin tässä ääneen, ei tarvi vastata :) Olen itse kyllä kuin kala vedessä ja kaikki mun harrastukset on aina liittynyt siihen elementtiin, mutta veneilystä en tajua paljon mitään.

Juu, tosiaan pistokset tulee kuvioon siinä kuunvaihteessa ja sumut jatkuu. Nämä sumut nyt kuitenkin on ollut niin helppo nakki tähän mennessä, ettei tunnu paljon missään. Eikä myöskään viikko tai kuukausi sinne tänne tässä kolmen vuoden yrittämisessä. Ja nyt mä oon niin lomatunnelmissa että mua ei oikeesti näytä hetkauttavan paljon mikään :)

Lomastressistä ei tietoakaan, töissäkin on ollut niin hiljainen heinäkuu että olen ollut ihan tylsistynyt täällä. Siivonnut laatikoita ja tehnyt tylsiä juttuja pois. Ja olen sitten hoitanut omiakin juttuja puhelimitse, varaillut itselleni kaikenmaailman hierontaa, kampaajaa, pedikyyriä ja jalkahoitoa ja käynyt joogassa ja UNELMOINUT tulevasta lomasta. Ahhh.

Äh Manna, jos tuo tosiaan ennustaa tulevia menkkoja niin pah ja pöh sanon minä :/ Täytyy vaan toivoa parasta ja pidähän meidät ajantasalla. Mun mies reissaa jonkin verran kans. Silleen olen kateellinen, että haluaisin aina mukaan matkoille lorvimaan turistina, mutta itse työmatkat on kyllä totta puhuen aika raskaita ja kiireisiä ettei sen puolen kyllä käy kateeksi ollenkaan. Varsinkin kun tulee kausia, että joutuu enemmänkin sinkoilemaan ja lentämään maapalloa ristiin rastiin, kaikki jetlagit, tapaamiset, aikataulut, iltaohjelmat. Mä olen muuten Manna ehdottomasti meri-ihminen kans, sen ääressä kun olen asunut ja kasvanut ;)

Gissalle tosiaan peukut, että kaikki näytti hyvältä! Joko kävit?

Täältä jää siis lomalle nyt Sanelma, Tiitu, Molly sekä gissa. Kukaan ei taida tulla just nyt takaisin? Eli Manna ja minä jäädään vaan puikkoihin?
Sanelma lähtee Kreikkaan, Tiitu veneilee, gissakin varmaan mutta mitkä olikaan Mollyn lomasuunnitelmat? Multa on mennyt sekin ihan ohi..Jalkahoito pitäisi tässä itsekin varata, mutta en osaa jotenkin valita paikkaa. Haluaisin, että se on tässä työmatkan varrella ja ois kiva päästä paikkaan, josta jollain ois hyvät kokemukset (pari viimeistä jalkahoitoa ovat olleet aika heikkoja esityksiä, tosin ne on tehty Tallinnassa).

Kiitos Sanelma tsemppitoivotuksista :) Koitan olla miettimättä asioita liikaa ja tosiaan tää lomafiilis on nyt ihan huipussaan! Oikein ihanaa lomaa sinulle myös ja nauttikaa matkasta! Tuletko tosiaan vasta elokuun puolivälissä linjoille, nyyh. Milloin teillä muuten jatkuu hoidot? Sehän oli lääkkeellinen PAS joka on edessä jos oikein muistan? Meneekö se just siihen elokuun puoliväliin kun lomat on loppumassa?

Kastis, mulla oli viime syksynä aivan kuten Mannalla kans nyt, etten saanut lugeja vaikka vähän yritinkin ruinata niitä :/ Tästä taiskin olla puhetta aikaisemmin. Clomeja ja teroja siis vedin silloin.

Kastis, meillä on yks lomamatka tiedossa, jeeeeeeei :) Mutta en olekaan kauheesti kirjoitellut siitä mitään, mä oon vähän tällainen vainoharhainen vieläkin näistä yksityiskohtaisemmista paljastuksista tällä palstalla, lähinnä "tuntemattomien" taustailijoiden takia. Ja sitten meillä on aika paljon mökkeilyä tiedossa ja kyläilyä vanhemmilla ja kavereilla eri puolilla Suomea. Sen takia olen jonkin verran skuggassa, mutta koitan saada tänne jotain väliaikaraporttia aina ultrien ja hoitojen keskeltä, kun jotain tapahtuu. Ja ainakin huomenna olen vielä linjoilla!

Aa, olette siis lähdössä reissuun? Onko kuumakin kohde? Mä kirjoitan niin paljon omia juttuja, että jos joku tuttu sattuisi lukemaan,niin tunnistaisi varmasti. Mutta.. mun kaveripiirissä ei nämä palstat ole suosiossa, kun perheenlisäys (tai lähinnä perheenperustaminen) ei ole juurikaan toiveissa kenelläkään.

Se on totta, että tässä yrityksen ajassa viikko tai kuukausi on lyhyt aika. Mut varmaan vaan sekoitti, kun kirjoitit että "elokuun puolessa välissä klinikka aukeaa ja sit tapahtuu". Jäi siis kuva, että sinne asti porskuttelet noilla eväillä mutta onhan sulla 0-ultrat ja pistokset sitä ennen :) Laita ihmeessä kuulumisia ultrista yms etenemisestä niin pysytään me "ahertajatkin" kärryillä.

Ens vuonna tahdon kyllä pitää lomani perinteiseen aikaan eli heinä-elokuussa. Syksystä ja talvesta tulee luvattoman pitkä, kun ei ole vielä edes talvilomaa. Mutta pitää pitää joitain pitkiä viikonloppuja, se auttaa edes vähän. Toivottavasti. Ja toki pitää olla tyytyväinen, että sain kuitenkin 3 vkoa lomaa, vaikka aloitin vasta helmikuussa.

Juu, eli ultrat ja muut hoituu kyllä aikaisemmin, mutta klinikka alkaa tekemään niitä varsinaisia siirto&keräys yms. hoitoja vasta elokuun alkupuolen jälkeen.

Hmm... on se kuuma kohde, odotettu, hot ja pop, takuupaikka! :) Oon kai vähän naurettava kun joitain asioita en paljasta, mutta mun ystäväpiirissä on useita vauvahaaveilijoita, jotkut ollut jo pidempään lapsettomia. Osa niistä hengailee ihan varmasti jossain palstoilla mutten tiedä lukeeko just Ellejä. Veikkaan (omasta taustailijakokemuksesta) että tahkoojia taustailee ihan hillitön määrä ihmisiä. Itsekin jäin silloin koukkuun ja ei mikään ihme kun jutut (ja tytöt!) on mukavia ja on pitkään pystynyt seuraamaan ketjua. Olisi kiva, jos sivustolla olisi laskin joka laskee kuinka monta kävijää tietyssä ketjussa on yhden päivän aikana. Uskon, että kaikki yllättyisi.

Ikävä tuo sun päänsärky Kastis :/ Mulla on kans joskus hartiat niin jumissa, että tunnen selkeesti että päänsärky johtuu siitä. Toivottavasti saisit jotain hierontaa tai apua siihen. Koitahan tehdä erilaisia pitkiä varovaisia niskahartia venytyksiä päivän mittaan tietokoneen ääressä. Varmaan harrastatkin sellaista... Joskus vaan unohtuu ja sitä istuu jäykkänä koko päivän. Kasvoja, suuta ja leukaakin on välillä hyvä venytellä, avata suuta ja ilmeillä isosti, puhaltaa posket täyteen ilmaan. Hauskinta on tehdä sitä just kun joku työkaveri kävlee ohi :)

Vielä kuitenkin linjoilla! Ja jos sadepäiviä lomaan sattuu (se taitaa olla takuuvarmaa), niin eiköhän sitä tule piipahdettua täälläkin, jos koneen kotona avaa.

Seuraava etappi on siis se lääkkeellinen PAS. Ja ajankohtahan riippuu täysin tästä omasta kehosta ja sen toiminnasta. Mikäli ei ole ottanut nokkiinsa tuosta hoitorumbasta niin odottelen menkkoja siellä elokuun puolivälissä, eli siirto olis sitten kuun lopussa ja jännäilyt menis syyskuun puolelle.

Selvähän se, että näitä moni lukee, mutta ei mua sinänsä haittaa, jos joku tietää mun olleen esim. Espanjassa ja että palvelu oli musta liian hidasta :) Itse oon sen verran avoin tyyppi, että oikeastaan kaikki ajatukset tulee hyvinkin kerrottua ja jaettua ystävien kesken.. Jos joku jotain kiksejä saa,että lukee ventovieraiden eritetarinoita, niin mun puolesta vapaasti :)

Mutta hyvä Molly, että sullakin on takuuaurinkoa tiedossa, näistä Suomen keleistä kun ei aina tiedä. Hieman olen pettynyt, ettei loistokelit alkaneetkaan, vaikka palasin töihin (ois mun tuuria). Toivottavasti paljastat meille matkan jälkeen maan ja kerrot kokemuksista.

Tapana on kyllä venytellä niskoja ja hartioita, mutta sitten kun menee tietyn pisteen yli, niin ei enää omatoimiset venyttelyt auta :( Mies yleensä hieroo, mutta nyt sekin on niiden huonojen tyynyjen takia jumissa. Eniten mulla on jumissa selkäranka, mutta eiköhän nämä tästä pikku hiljaa vetreydy. Eilen vedin kyllä relaksantin ja tänään pää on jo parempi, enää pientä jomotusta (eilen oli aika karu fiilis), joten eiköhän tästä selvitä. Mun vakihieroja on tosiaan lomalla enkä oikeastaan tahdo kenellekään tuuraajallekaan, 4vkon päästä sitten (vasta!!).

Illalla tiedossa miehen kälyn ja siskon kanssa tyttöjen ilta. Torstai ja taitaa Kalle kutsua :) Huomisen työkunto onkin sitten arvoitus..

Kyllä mäkin tänne taatusti tulen poikkeamaan lomallakin, ei me koko kuukautta kuitenkaan siellä vesillä olla, muutama päivä korkeintaan kerrallaan. Kyllähän sillä botskilla varmaan voisi vaikka Tallinnaan asti posottaa, mutta ei ole meillä nyt ainakaan tänä kesänä suunnitelmissa, jos sinne mennään, niin sitten ihan noilla "julkisilla".

Sanelmalle mahtavat lomatoivotukset!

Iltaa!
Kävin ultrassa ja jäin sille tielle sitten kaavintaan. Siinähän se meni, en mistään mitään tietenkään tiennyt, kun oli nukutus. Herätessä vähän kipua, muuten ihan ok.

Huomenna lähdetään merelle ja tullaan sitten 3 viikon päästä takaisin. Maarianhaminaan mennään ensin ja siitä sitten ilmojen salliessa Tukholmaan. Toivottavasti ei tuule liikaa, niin päästään menemään. Ehkä Viroon sitten vaikka ensi kesänä.

Mollylle sumutteluiloa ja Mannalle toivotaan, että menkat ei alakaan.
Hyvää lomaa Sanelma, Tiitu, Molly ja Keiju!!! Kastikselle ja Mannalle työintoa!
Palailen, kun ehdin.

Heissan likat ja ihanaa, ihanaa lomaa Sanelma, Molly, Gissa ja Tiitu!!!
Ihanaa, että Mollykin pääsee "salapaikkaan" lomalle. Nauti ja unohda kaikki hoitojutut nyt hetkeksi (muista sumuttaa silti;) ja ota kaikki irti, sillä mistä tietää vaikka tärppi kävisi ekasta!!Tulee ikävä lomalaisia! Ja se elokuun "alkun jälkeen" on parin viikon kuluttua!!
Kaikkien lomasuunnitelmat kuulostaa niin ihanalle. Itseasiassa tuo hetki, kun loma on just kintaalla edessä, on paras fiilis! gissalle mukavaa merimatkaa ja tosi hyvä, että nyt saatiin kaavittua ja kaikki pois. Parempi niin. olet ansainnut mukavan merireissun ja aikaa oman kullan kanssa. Nauttikaa.
Sanelmalle ihanaa matkaa!!Tiitulle myös mukavia veneilymatkoja. Tulkaa nyt piipahtamaan tännekin, jos vaan jaksatte/ehditte.
Me jäädään Kastis siis tänne. Mitä kivaa tehtäis? :D
Mähän oon syönyt Primoja jo monta kk. Kysyin lekurilta, että otanko niitä edelleen ja sanoi, että kyllä. Tosin sanoi, että sitten jos nää ei toimi, niin sit kovemmat (ja kalliimmat) lääkkeet. liekö ne sitten Luget. Ja nää ei toimi. Menkkakipuja ollut nyt 2 päivää, vatsa turvonnut, vaikka 2 päivää Primoja jäljellä!! Mikä hitto mua vaivaa. Puskeeko mun hormonit niin läpi, ettei edes Primot tahdo pitää menkkoja aisoissa. Aikaisemmin ei ole näitä kipuja muistaakseni Primoilla ollut. Inssiä kohti siis mennään. Perse, sanon mä. En jaksaisi, kun just silloin meillä oli suunnitelmia miehen kanssa, kun mulla potentiaalinen aika ovikselle. No, tärkeysjärjestys tietty, mutta kun tämä koko lapsettomuusasia alkaa olla jo niin kypsyttävää!!! Mä en jaksa enää! Mä haluan lomalle! :)
Nyt loppuu huuto ja menen nukkuun. Nauttikaa lomastanne kissat!

Huomenta! Jee, tää se päivä on:) Mä luulen, että paras fiilis jysähtää sunnuntai-iltana, kun oikeasti tajuaa, että seuraavana aamuna ei tarvitse lähteä töihin, ah. Suunniteltiin jo miehen kanssa, että sunnuntaina on pakko tehdä jotain sellaista ruokaa, että "pitää" avata punkkupullo, sitä kun ei normisunnuntaina kuitenkaan pahemmin tule tehtyä...

Ääk, Gissa joutui kuin joutuikin kaavintaan:( No, toisaalta parempi niin, saat sitten olla huoleti lomalla. Tsemppiä ja mukavaa reissua, kuulostaa mahtavalta! Meinaatteko mennä Maarianhaminassa sinne festareille, jotka ovat ensi viikolla? Mun pari kaveria on lähdössä, siellä on kuulemma hyviä (pääasiassa ruotsalaisia) bändejä ja muutenkin hyvä meininki.

Taidan käydä töiden kimppuun, en toivottele vielä mitään, kun tulen kyllä vielä takaisin tämän päivän aikana;)

Voi kurjuus, että jouduit Gissa kaavintaan eikä kaikki ollutkaan tullut pois :/ Mutta hyvä, että tuli hoidettua ja tosiaan nauttikaa lomasta! Ja kiitos muuten "sumutteluilo-toivotuksista" :) On ihanaa kun tsemppaatte, tuntuu kivalta. Täytyy koittaa laittaa jäitä hattuun sitten kun oikeesti jännäilyt alkaa - jos alkaa, jos kaikki menee niin kuin pitää.

Juu no sepä just Kastis, ettei muakaan haittaa vaikka tuntemattomat taustailijat lukee mun kirjoituksia ja mietteitä asioista ja voisin hyvinkin kirjoittaa matkaraportteja muuten, en vaan mielellään halua että mahdolliset tutut tunnistaa täällä (sehän on eri asia kun tiettyjen valittujen irl-ystävien kanssa lapsettomuudestaan puhuu). Joku tahkoojahan aikoinaan joutui sellaiseen tilanteeseen, että sen irl tuttu ilmoitti bonganneensa sen täältä ja oli jo pidempään käynyt lukemassa sen kuulumisia ja ongelmista elleissä ja siitä taisi kehkeytyä joku pikku riitakin tai jotain... Ikävää :/ Eikä kukaan varmaan mitään kicksejä saa tuntemattomien eritejutuista ;) Tai löytyyhän niitäkin sekopäitä tietty varmasti! :) Mutta suurimmaks osaks varmaan ihan tavalliset mukavat ihmiset näitä juttuja lukee siellä taustallakin. Ketjuunhan jää yleensä koukkuun just sen takia, että samassa jamassa olevana sitä samaistuu kivojen tyttöjen kirjoituksiin ja ajatuksiin vauvahaaveista, tärppäämättömyydestä ja kaikenmaailman muista jutuista.

Mä pääsen kyllä varmaan lomallakin välillä linjoille, kuten Tiitukin. Ja Vippe taitaa pian palata lomiltaan, oliko vielä viikko? Ties vaikka Annu ja Emmikin kunnostautuisi raapustelemaan kuulumisia ja pitämään ketjua pinnalla muiden työssäkävijöiden kanssa.

Mannalle erityisjaksuja ja halaus.

Ja Tiitulle hyvää lomaa kanssa jos ei enää olla yhtäaikaa linjoilla!! Törmäillään täällä sitten satunnaisesti seuraavien viikkojen aikana :)

Ou jes, jatkan sumuttelua ja näitä mun lomafiilistelyjä täällä! Vaikka saatankin piipahtaa kans vielä...

Perjantaita!
Mulla on jäänyt kirjoittelemiset vähän väliin kun on ollut niin hurjasti puuhaa näitten remppajuttujen takia ja lähinnä aika on mennyt metsästäessä remppamiehiä. No nyt alkaa takkapohjan teko olla loppusuoralla ja pian saadaan takkamuurari muuramaan sitä takkaa.
Oon kyllä käynyt aktiivisesti lukemassa teiän kirjoituksia. Pahoittelut sulle gissa ja voimia.
On tää kyllä niin uskomatonta kun kuulin just kaveriltani että joku sen tuttu jolle on tehty sterilisaatio on kaikesta huolimatta nyt raskaana. Oli vaan alkanut ihmettelemään kun housut puristaa. Ja meikäläisillä ei sitten onnistu millään. Onkos mitään viikonloppusuunnitelmia?
Mulla ihan rauhallista, mies on koko viikonlopun töissä, pihatöitä pitäisi tehdä jos noi kelit yhtään paranis. Mulla on vielä ens viikolla 3 lomapäivää tai oikeastaan ylityövapaata ja sitten alkaa työt. Plääh, äkkiä tää loma vaan taas on mennyt.
Mutta hauskaa viikonloppua kaikille ja hyvää lomaa lomalaisille ja matkalaisille hyvää matkaa! Palaillaan!

Kastis, käytiin eilen terassilla (limukkaa) ja olis niin tehnyt mieli tyrkätä lapsi hoitoon, ottaa pari ja painua Kalleen. Meillä on ollut perinteenä lomalärvit Kallessa ties kuinka monena vuonna. Ah well, aika aikaa kutakin,ehkä ensi vuonna, niitä krappiksia ei ole kyllä ikävä.

Zaude! Tulin toivottelemaan oikein hyvää lomaa lähtijöille! Nauttikee!!

Me palattiin tänään Toscanasta. Oli oikein kiva reissu, paikka oli aivan mahtava. Yli 900 vuotta vanha villa, tuhat neliötä, upeita kattofreskoja, vanhoja huonekaluja, kristallikruunuja ja tassuammeita. Kaiken kruunasi hehtaarin kokoinen puutarha jossa viinirypälepuita, päärynäpuita, luumupuita, omenapuita ja sitruspuita sekä mahtavasti kukkia. Ja oma italialainen puutarhuri köpötteli aamuisin vastaan ja huuteli buongiornoa ;-)
Villa oli ylhäisessä yksinäisyydessään kukkulan laella ja näkymä oli upea. Kylä levittäyttyi alla ja tähtitaivas iltaisin yllä.
'Vanha hautausmaa oli myös aika karmiva mutta hieno. Joku sukuhautausmaa mitä ilmeisemmin.

Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta koko ajan joten kyllä se kuumalta tuntui. Mutta vilpoinen tuuli kävi kivasti varsinkin siellä ylhäällä kukkulalla. Käytiin Luccassa ja kierreltiin niitä pieniä kyliä. Mozzarellaa ja tomaatteja on syöty lähes kyllästymiseen saakka :) KÄytiin myös kylän omassa ravintolassa jonka tuhti omistajapariskunta otti avosylin vastaan ja ruoka oli taivaallista.

Ehkä ainoa miinus jos kehtaa sanoa, että omaa aikaa ei luonnollisesti ollut kun porukassa oltiin. Siis tarkoitan kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa. Mutta eipä siihen oltu asennoitukaan joten ei sinänsä harmittanut.

No, se siitä.
Gissa, hyvä kun saatiin kaavittua, vaikka inhaa onkin. Mollylle kans tsemppiä sumujen kans, toivottavasti ei tule inhottavia sivuvaikutuksia.

Nyt mies huutelee leffan ja pizzan ääreen, väsyttääkin jo aika tavalla. Mökille lähdetään jossain vaiheessa, palailen kun ehdin taas..

Voikaatten hyvin!

Kyllä sussa Keiju kirjailijan alku piilee :) Niin hinosti kuvailit kaiken, että ihan kun olisin itse ollut mukana, niin hyvin osasin kuvitella paikan. Mahtavalta kuulosti!

Mahtava reissu Keiju. Tekisi mieli kysyä tarkkaa paikkaa, missä olitte, koska ystävämme tosiaan siellä viettivät viikkoja. No, ehkä sitten mahdollisesti sähköpostissa myöhemmin lisää, jos/kun saan aikaiseksi laittaa postia. Mutta ihanalta kuulosti teidän reissu. Pakko kysyä, että söittekö villisikaa? Entä italialaiset viinit? Tuliko tuliaisia kotiin? Voih, kyllä varmasti oli ihanaa!! Tietty se yhteinen aika on sellainen asia, mitä varmaan kaipaa reissussa, mutta joskus tällätavalla. Olitteko isollakin porukalla?
Kiva oli kuulla myös Annusta. Teillä riittää projektia :) Loman loppuminen on tylsää, koita nauttia viimeisistä päivistä kuitenkin! Ei se töissäoleminen niiiin kamalaa ole ja onhan ne vapaat olemassa..Ihanaa, kun saatte takan syksyn iltoja lämmittämään. Nyt kun on ollut niin p****kakelit ylipäänsä koko heinäkuussa, niin mä oikeesti jo huikan odotan syksyn pimeitä. Hullua. Musta on vaan ihanaa istua terassilla, polttaa kynttilöitä ja nauttia viiniä shaaliin kääriytyneenä :) Mutta onhan tätä kesää vielä jäljellä...
Nyt täytyy taas reintää, palaillaan..
Manna

Huh, hellettä. Käytiin just ulkona kävelemässä pelloilla. Hassua Manna, että täällä taas on aika lailla paistanut sekä kesä- että heinäkuun. Välillä on tietty viileempää mutta kaikenkaikkiaan aika aurinkoista ja lämmintä. Helsingissä siis.
Möksälle lähetään huomenna ja ollaan jo varauduttu palelemaan.

Ilman muuta voin meilissä kertoa ihan tarkan paikan Toscanassa ja laittaa vaikka linkin taloon. Meitä oli 16 hlöä eli aika iso poppoo vaikka olikin iso talo.Pienemmissä porukoissa kyllä kuljettiin ja autoja oli monta. Navigoinkin ekaa kertaa ja hyvin meni :) Onhan se liikenne..huh. Nyrkkejä puidaan välillä ikkunoista ja töötit soi. Ja parkkipaikan etsinnässä vallitsee viidakon laki.

Villisikaa ei syöty, paikallisia viinejä kyllä juotiin ja maisteltiin antipastoja, taivaallista kiviarina-pizzaa, tomaatti-mozzarellaa ja mies söi ilmakuivattua kinkkua, prosciutto crudoa.Me ei yleensä syödä punaista lihaa. Yks viinipullo tuotiin, kaupoissa ei oikein ehditty käymään ja muutoin tavaroissa ja vaatteissa hintataso oli korkea. Tosin, himoitsin yhtä D&G:n vyötä, oli alessa -30% mutta hinta silti yli 100 euroa.. jäi ostamatta.

Ei muuta kuin mukavaa jatkoa kaikille, palailen seuraavan kerran elokuun puolella. Mökillä oon täysin nettipimennossa.

Helou taas täältä lomataustalta. :)

Oon tällä viikolla kerinny välillä lukaisemaan tein viestejä, mutta nyt taitaa olla vähän enemmän aikaa niin saan kirjoiteltuakin. Viime viikolla olin siis jo kotomaisemissa, mutta kävin piipahtamassa porukoilla ja sitten yks päivä/ilta meni kaverin kanssa "yhdellä" ja siitä seuraava päivä krapulassa maatessa. :D (Tais olla samaan aikaan Kastiksen kanssa) Eilen sain miehen kotiin Itä-Suomesta.. Huomenna lähdetään mun porukoiden mökille. Saas nähdä kuinka kauan siellä viihdytään, ja mikä on sitten loppuviikon ohjelma.. Sadetta on ainakin luvannu, raah. Masentaa jo valmiiksi töihinmeno.. Manna, kyllä töissä on kamalaa! En oo varmaan vielä teille kertonutkaan et mää aion jättäytyä pois töistä ja ryhtyä kokopäiväopiskelijaksi.. Oon nyt semmosen tässä päättänyt. Muuten mää en valmistu ikinä.. Mies vähän nikotteli, mutta mitäs se muutakaan voi. :D Vedän kuluni ihan minimiin, niin eiköhän pärjätä kunnes pääsen "oikeisiin töihin".

Mollylla onkin hoidot päässy kovaan vauhtiin! Sumutkin hoituu. :) Ei voi muutaku peukkuja pitää pystyssä, että onnistuisi. Niinkuin kaikilla muillakin. Toivottavasti Gissalla on nyt kaikki menny hyvin kaavinnan jälkeen.. Aikamoinen nimisotku teillä kyllä on.. Ei olisi kyllä ollu kiva tilanne, että olis miehen nimi ruma ja kuitenkin haluaa saman nimen.. Mun kaverilla on vähän samanlainen tilanne, ja ovat joskus naimisiin menossa. Saas nähdä ottaako miehensä nimen, ku se on vähän karu.

Nii, olitte täällä vaihdellu kuviakin.. Keiju, mun kuvan saa kans lähettää kiinnostuneille ja vaihtaria otetaan vastaan. Tai jos sää et jaksa toimia välikätenä, niin voit mulle laittaa viestiä halukkaista kuvan vaihtajista. :)

Keijun matka kuulosti tosi ihanalta! Vautsi.. *kateellinen* ;)

Jeps, mutta ei kai tässä ny muuta.. Ei oikeen ajatus juokse enempää.