O
oliskohan taustalla jotain muuta
Vieras
Itse olisin mielissäni jos tarjottavani kelpaisivat sisarilleni. Olisin mielissäni, että olenpahan hyvin onnistunut tekeleissäni, kun näin on kysyntää..He ovat kuitenkin sinun sisariasi ja minusta ei ole edes tapana laskea tällaisia asioita oman perheen kesken.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja oliskohan taustalla jotain muuta:Minä en usko, että ketään ottaa päähän se oikeasti, että sisarpuolet tulee ja syö pöydän tyhjäksi. Onhan ne kuitenkin sinun omia sisaria. Veikkasin sitä äsken, että olisikohan sinulla hampaankolossa.. onko äitisi antanut enemmän huomiota sisarpuolillesi nyt kuin sinulle aikanaan.. Sitten tällaiset ns. pienet jutut alkavat ärsyttämään.
Itseasiassa jos nyt ihan rehellisen vastauksen haluat tuohon kysymykseesi niin olen kyllä rehellisesti sitä mieltä, että olen omassa lapsuudessani saanut niin henkisesti kuin materiaalisestikin enemmän äidiltäni ja isältäni kuin nuo sisarpuoleni. Eli päätelmäsi on vinksallaan.
Eikä minua ottanut tuo päähän kun tekivät sitä jo 10vuotta sitten ollessaan ihan pikkumukuloita. silloin en pitänyt isoja synttäreitä lapsilleni eikä ollut siis omia lapsia. Silloin leivoin vain ja ainoastaan noille joten siinäpä tyhjensivät. Tosin kyllä minä muistan silloinkin miettineeni, että on aika tavat kun automatkallekin otetaan pullaa kaksin käsin.