Ensinnäkin
a) Ne takuuvarmasti huomaa, että sua ärsyttää. Usko pois. Teineillä on uskomaton tutka silloin kun ne haluaa tökkiä jotain. Varsinkin juuri kuvailemallasi tavalla. En tiedä perhetaustaanne mutta jostain syystä ne pitävät sua ehkä nipona (mitä vähän oletkin ehkä) tai ovat vähän kieroutuneita teineille tyypilliseen tapaan ja nauttivat kun näkevät sut "kalkkiksen" pihisemässä salaa.
b) Nautin, kun mun vieraat syövät. Mikään ei ole veemäisempää kuin viettää päivä-pari keittiössä ja saada sitten närppiviä ihmisiä kylään. Teen aina esim. täytekakkua niin, että ainakin neljännes kakusta (yleensä 30hlö riittävä kakku) on ns.ylimääräistä. Suolaisia vielä reilummin, pakkasessa aina varalla. Pullaa, kuivakakkua, keksejä. Mun mielestäni on aika epäkohteliasta pyytää syömään ja sitten laskea muffinsseja. Kun niitä ei edes ole rajoitettua määrää, vaan kaapissa lisää.
c) Mikset voisi kokeilla käänteistä taktiikkaa tai vaikka OLLA VÄLITTÄMÄTTÄ noista? Teet tarjottavaa reilusti enemmän, voisi se suursyömäri olla joku aikuinenkin vieras. Pienille lapsille tarjottavat muutenkin lautaselle erikseen. Miksi se, että sun "äitisi lapset" syö noin paljon, ärsyttää sua noin kohtuuttomasti? Normaali ja yleisin ratkaisu tuohon nimittäin olisi se, että sitä tarjottavaa laitettaisiin enemmän. "Päälajike" eli esim täytekakku kyllä riittää kaikille kun sitä tarjotaan kierros samaan aikaan. Piirakoita voi laittaa ensin pöytään palan kaikkia kohti ja kun loppuu, hakea lisää ja tarjota siinä kaikille pöydässä olijoille.
Sua manipuloidaan nyt suuttumaan ja siellä on pari murrosikäistä jotka kokevat tilanteesta HEMMETIN suurta voitonriemua.

Pistä itse peli poikki ja löysää pipoa.