S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:No, sinä oot ihan päinvastainen mun kanssani..
Mikään ei sen ihanampaa kuin kesäiltojen ukkosmyrskyt ja kattella luonnon omaa näytelmää parvekkeella (meiltä vielä näkee merelle saakka josta aina tänne ukkoset saapuu) Voi kun olisi jo kesä ja ukkosmyrskyjen aika =) =)