Tämä talvimyrsky on kiva,mutta ei kesällä ukkosmyrskyt!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, sinä oot ihan päinvastainen mun kanssani..
Mikään ei sen ihanampaa kuin kesäiltojen ukkosmyrskyt ja kattella luonnon omaa näytelmää parvekkeella (meiltä vielä näkee merelle saakka josta aina tänne ukkoset saapuu) Voi kun olisi jo kesä ja ukkosmyrskyjen aika =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No, sinä oot ihan päinvastainen mun kanssani..
Mikään ei sen ihanampaa kuin kesäiltojen ukkosmyrskyt ja kattella luonnon omaa näytelmää parvekkeella (meiltä vielä näkee merelle saakka josta aina tänne ukkoset saapuu) Voi kun olisi jo kesä ja ukkosmyrskyjen aika =) =)

me asutaan omakotitalossa ja aina pelkään,että se iskee siihen taloon...
 

Yhteistyössä