TÄMÄN TE HALUATTE TIETÄÄ! (jos olette seuranneet meidän naapurisotaamme ton tädin kanssa)

On se jotain 70v pintaan jo...

Mulla riittää ymmärrys johonkin pisteeseen asti, ja toikin ehkä nyt tajusi kun kerroin että meidän lapsillakin on toi rytmärialttius, kun kerran se itse niistä sanoi kärsivänsä... Siis meinaan että ehkä toi nyt tajusi että ton seinän paukutuksen on loputtava.
EHKÄ. Tai luulen että se tajusi, mutta eri juttu on miten pitkään se sen muistaa :/

Pakko kertoa vielä yks juttu... Sanoin että mies tekee vuorotyötä niin akka pamautti että "niin sehän on huonekaluliikkeessä töissä"
Minä siihen että "no ei kyllä ole, tuolla satamassa se on"
Akka naureskeli että kyllä se on huonekaluliikkeessä.
Minä sanoin että satamassa se on...
Akka "nää on varmaan näitä huhuja mitkä kiertää" :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teillä on siis koira ja mies vuorotöissä.
Ehkä nuo äänet kuuluvat selvästi jos on ohuet seinät.

Koirathan ehkä liikkuvat yöllä? Mies elää eri rytmissä?

Koira ei liiku lastenhuoneessa öisin. Ja tämä eukko painotti että se kuuluu lastenhuoneesta :o Oikeastaan toi otus nukkuu mun ja miehen välissä koko yön.

Sanoin että miehellä on vuorotyö, mutta akka sanoi että kyllä hän sen tietää kun tietää koska mies menee ja koska tulee :kieh: Mies tekee kahta vuoroa vaan, aamua ja iltaa. Sitten se sanoi että kolinaa kuuluu silloinkin kun minä, lapset ja koira ollaan pihalla, mutta mies on sisällä. Sanoin että kuule, tämmöstä ei tapahdu oikein koskaan, jos me ollaan pihalla minä, lapset & koira vaan, niin mies on töissä....... :whistle: :whistle:

meidän entisessä naapurissa asuin vissin saman sortin hullu kun se väitti että meillä kuuluu 24/7 koko ajan kolinaa ja pauketta ja me ollan päivät oltu töissä ja yöt nukutaan! ei todellaakaan tiedä mistä nää repii näitä juttuja, kyllä niillä päässä kolisee ja kovaa!

Ja sitten toi valitti että kun hänellä on käynyt niin vittumainen (joo, se sanoi ihan että vittumainen) tuuri naapureiden kanssa että ennen hän asui tuolla yhdellä alueella mikä on tunnettu Rauman slummina, niin joku naapureista kuunteli koko illan tv:tä lujaa, sit hän muutti tähän niin tässä mein asunnossa ennen meitä on asunut kaksi perhettä mitkä on pitänyt ääntä, ja nyt me pidetään ääntä.
Kysyin vaan että joko se nyt älyää että missä vika on...... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauheita naapureita sulla... jostain syystä vanhat mummut on aika rasittavia tapauksia. Mullekkin kerran tultiin opettamaan roskienlajittelua kun vein roskia roskiin.

Se on oikeasti ihan pimahtamispisteessä, kyllä sen niistä jutuista huomasi :whistle: :/

Sitten se kärkky multa sympatioita kumminkin, et kun hänellä on rytmihäiriö, nivelreuma ja yks sormikin puuttu :whistle: Mun oli ihan pakko vastata siihen että meidän talossa on kahdella synnynnäinen sydänvika, yhdellä epilepsia, ja yhdellä muuten vaan rytmäreitä, että yhtälailla meillä saadaan sydämen jumputuksia sen öisestä paukuttelusta kuin se saa niistä ÄÄNISTÄ.

Oon lukenut näitä sun juttuja naapurinakasta enkä ole aiemmin kommentoinut, mutta nyt oli jo pakko antaa ääneni kuuluville. On sen naapurin omassa päässä ne kolinat ja äänet. Mulla oli kerrostalossa asuessani naapurina taiteilijajuoppo, joka kerran kusasi mun ulko-ovenkin ja tulipa sieltä tappouhkauskin kerran. Ei auttanut mitkään muiden naapureiden keräämät valituslistat isännöitsijälle. Jatkoi samaan malliin öykkäröimistä ( oli varmaan silloin aina paussi taiteentekemisessä ) ja sitten kun muutin toiseen taloon, niin eikös se äijä heti muutaman kuukauden päästä kuollut.

Noita joilla pääässä kumisee ja kolisee tuntuu olevan hiukan liikaa "vapaana".

Tossä eräs päivä peijaksen pysäkillä oli mamma joka mulkoili minuu ja lapsii kiukkusina. Alko yllättäen tivaa olenko hänen naapuri, johon sitten kohteliaasti, että ei olla. Jankkas pari kertaa ja päätti että "kyllä sä kuule olet mun naapuri, kyllä mä tiedän"! Mie sitten päätin siirtyä sivummalle tupakoimaan ni voi elämä se mamma repäs. "Älä nyt tupakoi, ku on NOIN LEVEE PERSE" :o Mä vaan katoin sitä ja lapset ihmetteli miks se on niin kiukkune! Ja mammalla ei paljo ollu varaa sanoo perseen leveydestä... Toivottavasti en enää tapaa siellä sitä mammaa, voi olla että avaudun. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Noita joilla pääässä kumisee ja kolisee tuntuu olevan hiukan liikaa "vapaana".

Tossä eräs päivä peijaksen pysäkillä oli mamma joka mulkoili minuu ja lapsii kiukkusina. Alko yllättäen tivaa olenko hänen naapuri, johon sitten kohteliaasti, että ei olla. Jankkas pari kertaa ja päätti että "kyllä sä kuule olet mun naapuri, kyllä mä tiedän"! Mie sitten päätin siirtyä sivummalle tupakoimaan ni voi elämä se mamma repäs. "Älä nyt tupakoi, ku on NOIN LEVEE PERSE" :o Mä vaan katoin sitä ja lapset ihmetteli miks se on niin kiukkune! Ja mammalla ei paljo ollu varaa sanoo perseen leveydestä... Toivottavasti en enää tapaa siellä sitä mammaa, voi olla että avaudun. :/

Kiesus! :o

äitiliinille; toi meidänkin naapuri on jaellut noita tappouhkauksia. Ei tosin meille, mutta toiselle tässä taloyhtiössä asuvalle... :/

ihana naapuri!Meil oli kanssa edelies asunnos tuollainen joka valiti äänistä,hakkas jalalla lattiaan sit ja käveli koko perhe ku norsuperhe.Ja sit alko valittaa et parvekkeella haisee...joopa joo..
onneks muutettiin pois,täällä on ihania spurguja naapurissa,mut ei ne mitään valita.Enkä mä valita.Eletään sulassa sovussa =)

No meidän työpaikan pihalla pyöri ja hyöri joku aivan ihme heepo ja yht äkkii se syöksy sisään. "sammuttakaa bensapumput HETI! Ne on päällä, ne pitää sammuttaa!!!" Yks vanhempi rouva säihkähti sitä ja mä en osannu ku :o

Noi tappouhkaukset on jo aika vakavia juttuja. Eikö sitä naista sais hoitoon? Tai no hoitoon ja hoitoon, mä luulen et nää mun kaks tapaamani on näitä surullisen kuuluisia avohoito potilaita.

Kamala riesa teillä sattunut naapuriksi. Saat kyllä täydet sympatiapisteet, olisi ihan kamalaa elää tuollaisen naapurissa.

Ensimmäisenä tulee mieleen, että onkohan tällä rouvalla skitsofreenisia oireita? Niihin kun voi liittyä äänien kuulemista.

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Oon lukenut näitä sun juttuja naapurinakasta enkä ole aiemmin kommentoinut, mutta nyt oli jo pakko antaa ääneni kuuluville. On sen naapurin omassa päässä ne kolinat ja äänet. Mulla oli kerrostalossa asuessani naapurina taiteilijajuoppo, joka kerran kusasi mun ulko-ovenkin ja tulipa sieltä tappouhkauskin kerran. Ei auttanut mitkään muiden naapureiden keräämät valituslistat isännöitsijälle. Jatkoi samaan malliin öykkäröimistä ( oli varmaan silloin aina paussi taiteentekemisessä ) ja sitten kun muutin toiseen taloon, niin eikös se äijä heti muutaman kuukauden päästä kuollut.

näin kävi myös meidän entiselle vinttipimee juoppo naapurille..huuteli pihalla yleisesti uhkauksia,kuseskeli ja pasko saunan täyteen. Veti ryyppyrinkiä narkin kaa ulko oven eessä. Majaili rappiksessa jne jne jne jne(poliisille ei tarttinu sanoo ku et tulkaa hakee Monni pois ni tiesvät osotteen).Valituksia tehty mut ei saatu sitä pois.
Muutettiin..2viikkoa meni ja äijä delas.

mut ap:lle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:
Kamala riesa teillä sattunut naapuriksi. Saat kyllä täydet sympatiapisteet, olisi ihan kamalaa elää tuollaisen naapurissa.

Ensimmäisenä tulee mieleen, että onkohan tällä rouvalla skitsofreenisia oireita? Niihin kun voi liittyä äänien kuulemista.

niin äänet vissiin liittyy skitsofreniaan -tai sit lievempiin muotoihin jostain häiriöistä. Aika huolestuttavaa toimintaa, sympatiat ap:lle et jaksaa tollasta.

Toi on ihan yhtä seko kuin meidän entinen naapuri! Miten noita riittääkin...toi keskustelu on ihan samansuuntainen mitä minä kävin monet kerran huuhkajan kanssa.
Esim meidän hullusta naapurista. hän ei tykännyt etä grillasimme takapihallamme, aina valitti savun hajua. Edellisessä talonyhtiön pihassa sitten kysyin kantaa grillaamiseen ja kellään ei ollut mitään sitä vastaan ja jos on omaa pihaa saa grillata (parvekkeella ei saa).
Eräänä sunnuntaina sitten savusimme kalaa ja taas huuhkaja valitti vaan en jaksanut edes vastata. Hän soitti päivystäjät paikalle, päivystäjät tuli ja sanoi että täällä on kuulemma kauhea nuotio.... :o Ai missä? No he nolona että kun ei saisi grillata. No minä että ei me edes grillata vaan savustetaan ja sitä paitsi voitte käydä lukemassa uusimman pöytäkirjan ilmoitustaululta jossa sanotaan että saa grillata. No päivystäjät alkoi meille valittamaan kuinka kallista on heidät soittaa turhaa.Ohjasin heidät tämän huuhkajan luo kuka oli heidät soittanut.
Seuraavana päivänä sosiaalityöntekijä soitti että olemme kuulemma juhlineet koko edellisen illan ja yön ja grillailleet takapihala ja lapset eivät ole saaneet mitään ruokaa ja lapset ovat huutaneet koko yön. Poliisit on kuulemma meillä käyneet. Sanoin että emme ole ottaneet mitään koko iltana, voi vapaasti tarkistaa poliisilta ovatko meillä käyneet, voi soittaa päivystäjille miksi he kävivät meillä ja missä kunnossa me olimme ja voi tulla kyselemään muilta naapureilta miten paljon on meidän lasten huutoa kuulunut. Sosiaalityöntekijä jätti asian siihen. Vaan minä en jättänyt vaan kävin kertomassa tämän huuhkajan miehelle joka oli kyllä fiksu mutta aivan vaimonsa tossun alla.
Tämän jälkeen saimme olla aika kauan rauhassa vaan eihän se sairas mieli vaikene lopullisesti. Otti vähäksi aikaa toiset naapurit silmätikukseen.

Yhteistyössä