TÄMÄN TE HALUATTE TIETÄÄ! (jos olette seuranneet meidän naapurisotaamme ton tädin kanssa)

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Lähdin tossa koiran kanssa metsään, ja täti oli tupakalla tossa ovensa edessä. Se huusi mun perään että "nyt ois parempi sen hakkaamisen sit loppua!!" mulla katkesi kaapeli jo siinä vaiheessa ja kiljuin takaisin että "ANTEEKSI MITÄ??"

Akka "en saa koskaan nukuttua kun te hakkaatte yökaudet jotain, järkyttävä kolina"
Minä olin huuli pyöreänä, ja ilmoitin vaan että me nukumme öisin, että äänet kuuluvat arvon rouvan pään sisältä.
Akka "neljän aikaan yöllä kuului niin julmetonta paukutusta ja kolinaa että en voi nukkua, minulla on rytmihäiriöitäkin"
Minä "me nukumme öisin, ja meidän lapsillakin on rytmärialttius, että joka kerta kun taot sitä seinää niin he säikähtävät ja riski rytmäreille on olemassa, heillä on synnynnäinen sydänvika"
Akka "mistä se johtuu"
Minä "no en tiedä"

Sitten ilmoitin sille hyvinkin selvästi että minä en todellakaan tiedä että mitä vatun kolinaa se kuulee öisin, meille ei kuulu mitään, meidän toiselle naapurille ei kuulu mitään, täällä EI KUULU MITÄÄN! Meidän lapset ja koira on herkkäunisia, ja jos täältä kuuluisi niin mieletön kolina mitä tuo akka väittää, joka yö lähestulkoon kuulemma, niin ehkä meistäkin olisi joku jotain joskus kuullut.

Sitten se sanoi että "silloin kun te muutitte tähän niin koko ensimmäisen kuukauden jo kuului niin helvetillinen meteli joka yö että silloin tein ensimmäisen valituksen"
Minä "se varmaan loppui siihen kun synnytin kuopuksemme, viimeisillään raskaana ollessa tulee ravattua öisin vessassa, halusit sinä sitä tai et"
"normaalin elämisen äänet kuuluu rivitaloon, muuta johonkin metsään jos et niitä kestä!"
Akka "ei noi ole normaalin elämisen ääniä. teiltä ei ole koskaan kuulunut lapsen itkua tai naurua tai teidän puhettanne, mutta perkeleenmoista kolinaa joka yö"
Minä "mietipäs notta missä se vika on, jos et kuule kovaäänistä itkua, mutta jotain järkyttävää kolinaa kyllä, mitä kukaan muu ei kuule. arvon rouvan olisi nyt parasta hankkia korvatulpat, vaikka ei se taida auttaa kun äänet on pään sisällä. ehkä joku mp3-soitin, vai tuleeko sitten kamala äänten sekamelska?"
Akka "ehkä minä olen alkanut ärsyyntyä pienestäkin äänestä kun te olette valittaneet minusta"
Minä "aaaaaivan...!"

No, keskustelimme pitkään, alkuun kimotin sille niin että koko taloyhtiö kuuli, kun se motkotti mulle ensin jostain olemattomista häiriköinneistä...
Sanoin sille että seuraavaksi voisi tulla sanomaan ihan suoraan sitten kun luulee ääniä kuulleensa, niin voisin miettiä että onko jotain tapahtunut. Mutta meillä öisin NUKUTAAN eikä kolpata.

Se sanoi että se kuuluu hänen makkarinsa seinän takaa, eli poikien huoneesta. Sanoin että voisko olla että lapsen jalka kopsahtaa seinään, kun hän kääntyy... "EI, turhaan sinä lapsia syytät!! se on jatkuvaa hakkaamista ja kolinaa" :o :o Toistin sille sata kertaa että koska hän nukkuu LASTENHUONEEN seinän takana ja sanoo että se meteli kuuluu, niin mitä se kuvittelee, mikä sen voisi aiheuttaa, että käyttäisi nyt vähän sitä saakelin päänuppiansa, me NUKUMME öisin.

Ei tässä mihinkään tuloksiin päästy, mutta pääsinpähän kerrankin avautumaan tolle... Ehkä se jopa ymmärsi. Ehkä. Musta tuntui jopa parin nanosekunnin ajan siltä että se hiffas ettei täältä OIKEASTI kuulu mitään... Se meni niin hämilleen.

Ei päivää silti... Katotaas koska se taas hakkaa tota saamarin seinää :whistle: :whistle:
Sitten se oli niiiiin pippeli ottassa kun ME OLEMME VALITTANEET HÄNESTÄ, no mä raivosin sille että jukolauta kun oot hakannu tota seinää kaks vuotta yötä päivää, etkä avaa ovea ja juokset mua karkuun niin eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin valittaa, muttei silti näy menevän jakeluun.
Suosittelin jossain vaiheessa sille myös jonkinlaista hoitoa.

Sitten se vähän koitti laittaa koko pimahteluaan nivelreumansa piikkiin.
Ilmoitin kyllä että mulle on aivan sama minkä takia sen päässä raikaa, mutta en voi tehdä asialle mitään, kun voin 110% varmuudella sanoa että täällä ei öisin kukaan hakkaa, paukuta, eikä heittele mitään keilapalloa pitkin lattiaa (kuten se epäili...)
Sitten tämä sanoi että "voihan se olla että ne on vaikkapa auton ovien ääniä, kun se kuuluu NIIN KAUAS ja kovasti kun joku pistää auton oven kiinni parkkiksella"... Jepu, eli se voi kuulla jostain jotain, ja se kuvittelee että se tulee meiltä. Hakkashan se uutena vuotenakin meidän seinää kun raketit paukku ulkona :whistle:

Viti se on, mutta nyt sille taisi oikeasti mennä vähän jauhot suuhun. Toivon ainakin.

eiku jauhot suuhun vaan moiselle.... :D

hali_mouse.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

hali_mouse.gif

Joo. Mä en ehkä ollut niin kovinkaan asiallinen nyt, mutta kohta 2v olen odottanut että saan sanottua tuolle että menee hoitoon, ei ole normaalia että päässä kuuluu ylimääräisiä ääniä. Mikähän sen päässä kolisee? Lienee jotain irrallisia osia.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:

hali_mouse.gif

Joo. Mä en ehkä ollut niin kovinkaan asiallinen nyt, mutta kohta 2v olen odottanut että saan sanottua tuolle että menee hoitoon, ei ole normaalia että päässä kuuluu ylimääräisiä ääniä. Mikähän sen päässä kolisee? Lienee jotain irrallisia osia.

no enpä olis asiallinen ollut minäkään.. parempihan se on välillä sanoa kuuluvasti,että menee perille? ;)

mä jaksoin lukea! ja juma että sain kunnon naurut! siis "aivan sama minkä takia sen päässä raikaa..." *ryskis* ihan meinasin tuolilta pudota =)

se on seko se teidän naapuri ja tosi on että sillä itellä on sitä keilapallokolinaa pään sisällä. tehkääpä joskus niin että lähdette ikäänkuin varkain jonnekki vaikka viikonlopun reissulle ja kysyt sitte maanantaina siltä ihan muina miehinä että vieläkö kuuluu kolinaa. jos se taas valittaa niin voit hyvin napauttaa sille että kuule kun ollaan oltu POISSA koko veetun viikonloppu! siinäpä menee akalla tervat keuhkoon niin että humahtaa :D

hih,hyvä kun sanoit sille! Sairashan toi on. Asiasta muute ntoiseen,miten se teidän koira voi? Etkös se ollut sinä joka kertoi tässä taannoin että koira voi huonosti?

hali_mouse.gif

no enpä olis asiallinen ollut minäkään.. parempihan se on välillä sanoa kuuluvasti,että menee perille? ;)

Luulen kanssa. Se vähän vaikutti siltä että se oikeasti tajusi että ei ne kuulu meiltä ne sen kuulemat äänet, siinä vaiheessa kun sanoin että meidän lapset ja koira nyt 100%varmuudella siihen heräisi, ja erittäin todennäköisesti minä ja mieskin. "ehkä katolla kolisee joku, mutta kyllä se kuuluu alempaa!" -se sanoi. Ja mä sanoin että vaikka se kolisis katolla niin kyllä se kuuluis meillekin, että rouva uskoo nyt että täällä ei oikeasti kuulu yhtään mitään.

Sitten se sanoi että joka yö joku käy suihkussa klo 01, mutta ei kuulemma meillä kun se kuuluu kauempaa. Voi video sentään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader harmaana:
mä jaksoin lukea! ja juma että sain kunnon naurut! siis "aivan sama minkä takia sen päässä raikaa..." *ryskis* ihan meinasin tuolilta pudota =)

se on seko se teidän naapuri ja tosi on että sillä itellä on sitä keilapallokolinaa pään sisällä. tehkääpä joskus niin että lähdette ikäänkuin varkain jonnekki vaikka viikonlopun reissulle ja kysyt sitte maanantaina siltä ihan muina miehinä että vieläkö kuuluu kolinaa. jos se taas valittaa niin voit hyvin napauttaa sille että kuule kun ollaan oltu POISSA koko veetun viikonloppu! siinäpä menee akalla tervat keuhkoon niin että humahtaa :D

AINIIN, meinas tärkeä unohtua... Se sanoi että se kolina kuuluu päivisinkin jos MIES on yksin sisällä ja minä lasten kanssa pihalla. Sanoin että noin ei tapahdu oikeestaan koskaan, kun me ollaan kaikki pihalla aina. "KYLLÄ MINÄ TIEDÄN KUKA TEILLÄ ON KOTONA JA KUKA EI" :laugh: Kysyin että mites sinä sen niin tarkkaan tiedät...-ainiin, sähän olet kattonut aina verhojen välistä että koska meillä on vieraita, ettet sillon hakkaa... :whistle:

Sanoin että mites kun mä olin esikoisen kanssa viime vkl kokonaan pois... se keskeytti lauseen "kuule kyllä mä huomasin kun oli NIIIIIN HILJAISTA öisin", ja mä kysyin että "meinaatko sä sitten että toi meidän **** häiritsee sua öisin hakkaamalla seiniä?" :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:o taitaa tätillä tosiaan kolista päässä..

Ne on varmaan ne ruuvit... Ensin ne löystyy ja kun ne irtoaa lopullisesti, niin aivopaine kolisuttelee niitä kalloa vasten. Tämä on mun teoriani :saint:

:laugh: anteeks voi ku nauraa.. Niin hienosti ilmaistu. Ja teidän keskustelun olisin halunnut nähdä ihan livenä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hih,hyvä kun sanoit sille! Sairashan toi on. Asiasta muute ntoiseen,miten se teidän koira voi? Etkös se ollut sinä joka kertoi tässä taannoin että koira voi huonosti?

No on kyllä, ei epäilystäkään.

Haukku voi jo hyvin :) Kokonaan parantunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Taitaa se emäntä olla kyllä ihan pimiä!!
Joskus olen ennenkin lukenut näitä sinun naapuri juttuja ja ihan vaan on pakko sanoa että melkein rupee naurattamaan!
Et sinä vaan se naapurin huuhkaja!!

Kyllä mäkin sille sit jo nauroin, kun olin aikani kiekunut, että "etkö sinä nyt oikeasti tajua missä kolisee, kun täällä ei kukaan muu kuule mitään paitsi sinä, joka kuulit noita ÄÄNIÄ jo entisten asukkaiden aikana?" :whistle: :kieh:

oli tosi huvittavan kuuloista ;) vaikka tiedän että sinulla oli huvittavuus kaukana!!
hyvä juttu että sait purkautua sille!!
toivottavasti tilanne ns.laukeaa,eli helpottaisi

Ja sitten se sanoi että "ei minua lasten äänet haittaa, olisi kiva kuulla joskus lasten nauruakin, mutta lasten itku tai kirkuminen tai nauru ei kuulu minun puolelleni"
Sanoin että taitaa eukolla olla harvinaisen valikoiva kuulo, kun silloin kun noi pojat KIRKUU niin sen luulis kuuluvan Helsinkiin asti :whistle:
Sitten se sanoi että sillä on vähän huono kuulo... Tässä kohdassa mä repesin :laugh:

Tää oli kanssa huippu... Kun mä sanoin akalle että olen koittanut monta kertaa tulla asiallisesti sanomaan, mutta et sinä avaa ovea. "ei minulla ole toi ovikello päällä kun...se pitää niin kovaa meteliä" :laugh:

Tiedätkö, mulle tuli sellainen mieleen että jos hällä on vaikka jokin persoonallisuushäiriö tai vastaavaa ( vaikkapa jonkinlaisia patoutumia ) ja kuvittelee esimerkiksi teidän harrastavan seksiä siellä, siis on kuullut jonkin äänen ja ajatellut että teette siellä syntiä.. :whistle:
Tiedän nimittäin vähän vastaavanlaisen tapauksen ja nyt tuota sun kirjopitusta lukiessa tuli mieleen se.
Mut jospa hän saa nyt rauhan kun kuuli teidän ihan vaan nukkuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tiedätkö, mulle tuli sellainen mieleen että jos hällä on vaikka jokin persoonallisuushäiriö tai vastaavaa ( vaikkapa jonkinlaisia patoutumia ) ja kuvittelee esimerkiksi teidän harrastavan seksiä siellä, siis on kuullut jonkin äänen ja ajatellut että teette siellä syntiä.. :whistle:
Tiedän nimittäin vähän vastaavanlaisen tapauksen ja nyt tuota sun kirjopitusta lukiessa tuli mieleen se.

Mäkin mietin tätä, siinä vaiheessa kun se sanoi että "entisten asukkaiden lastenhuone oli toisella puolella taloa! luulin että teidänkin on" :whistle: :whistle:

Tästä tuli niin pitkä, ettei kukaan varmaan jaksa ees lukea... Mutta oli pakko kertoa kun oon täällä niin monesti kertonut tosta seinänhakkaajasta.

Jaksoin lukee ihan mielenkiinnosta, kun meillä asu vähä aikaa alakerrassa "hullu"mies!
Poika ei koulua odotellessa aamuisin uskaltanut kun istua keittiössä(olin jo töissä). Joka risahduksesta tuli lappu tai koputus tai tuli käymään. Tosin valitti muistakin,
Huippu oli klo17, luin pöydän ääressä, radio hiljaisella ja poika leikki toisessa päässä mopollaan. Soitti ovokelloa ja pyysi olemaan hiljaa kun ei voi nukkua! Menin ihan sanattomaksi!
Isännöitsijä antoi sille varmaan häädön kun hävisi yks kaks, rauha maassa!

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Mäkin mietin tätä, siinä vaiheessa kun se sanoi että "entisten asukkaiden lastenhuone oli toisella puolella taloa! luulin että teidänkin on" :whistle: :whistle:

No justiin niin, ei ole raukka saanut rauhaa kun on kärvistellyt siellä likaisten ajatustensa kanssa.. :whistle:
No joo, ei tietenkään vitsin asia jos on oikeasti sairas, apua tarvitsis ilman muuta!

Yhteistyössä