Tammivauvat 2008 (4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuppu80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä laitan vaipat ihan erilliseen muovipussiin jossa heitän ne sitten sekajätteen sekaan. Kai ne jotenkin sieltä ostaan sitten kerätä silleen,et maatuvat jossain...ja toivon,että vaikka joutuisivatkin muiden jätteen sekaan,maatuvat silti.

Mulla on tänään taas ollut tosi huono päivä. Oon ihan rikki kaikesta. En jaksa tehdä mitään! Ehkä mulle suodaan tämä päivä vähän "laiskotteluun" lastenhoitamisen ohella...Ei vaan jaksa välittää tästä sotkusta ympärillä ja mieskään ei yhtään ole ajatellut,että vois pestä meidän JÄTTI pyykkivuorta pois. Olkoon siis!!

Meillä ei ole noita kauhukohtauksia ollut. Toivottavasti ei tulekkaan.

Sormiruokaa olen antanut aika vähän. Nyt vasta enemmän. Vehnäleipää pieniä paloja(pieniä määriä), paprikaa, tänään meinaan keittää perunaa ja kasviksia ja antaa niitä. Poika kyllä sitten sormiruokailee lattialta mitä löytää...
Pinsettiote hyvin hallussa. =)

Äsken poika yritti pungertaa itsensä seisomaan patteria vasten...Toivottavasti ei ihan heti pääse. Vaikuttaa kuitenkin taas meidän yöuniin,jotka ei ole luksusta enään nähneetkään! =/

Tulee miehen siskon pojat meille hoitoon kohta...kai sitä pitäs ryhdistäytyä vähän ja "koitta" edes olla pirteä.

Voisin vaan itkeä ja huutaa tän pahan olon pois!!

Kiitos kaikille "myötäelämisestä" meidän tuulettumis-illasta! =) Teki kyllä hyvää, mutta jotenkin maananatai tuntui taas vanhalta tutulta arjelta.. Ehkä vaikutti sitten sekin, että mäkin olin tulossa kipeäksi. Meidän piti lähteä huomenna Babybioon (poika jo oikeastaan terve) ja sit mulle pamahti flunssa päälle. Ottaa päähän ihan hirveästi, olis taas mukavasti katkassu tän viikon, ollut kivaa vaihtelua..

Sumu, meillä on muutaman kerran ollut noita kauhukohtauksia. En vaan oo osannut niitä nimittää tuolla nimellä. Mä oon aina jotenkin tulkinnut ne vatsakivuksi / painajaiseksi, mutta kamalaa se kuitenkin on. Tulee niin "riittämätön" olo, kun ei edes syliin ottaminen auta. Pelottavaa, mutta kaiketi ihan luonnollista.

Meillä noi kököt on edelleen täys nounou syömisessä.. Jätkä vetää 5-6 kk lihasoseita mennen tullen, mutta jos on kökköä seassa niin ei maistu. Mä oon muutaman kerran antanut nyt ruisleipää palasen pojalle maisteltavaksi, ja hän ihan innoissaan sitä syö, kunnes ahneuksissaan saa ison palan kurkkuun ja yökkää. Sama omenan kanssa. En uskalla niitä siis enää antaa, täytyy ostaa jotain kovaa leipää josta ei lähde niin helposti isoja paloja irti. Ainoa mitä poika syö hyvin on maissinaksut.

Minkä merkkisiä noi maatuvat vaipat on? Pitääkö ne laittaa biojätteeseen? Mua ärsyttää noi koirankakka-Bioska pussitkin, niissä kun lukee että ne toimii vaan jos ne laittaa toimivaan kompostiin. No hei haloo, kuin monella on toimiva komposti? Eli paras vaan kun jättää ne skeidat maatumaan maahan.. =)

Täällä myös yksi joka ei oo löytänyt mitään draivia kotitöiden tekemiseen!

Palaan myöhemmin jatkamaan..

Pinni, meidän leivontamittojen mukaan 1rkl on 15ml ja 1tl on 5ml, mutta tavallisissa lusikoissa on varmaankin eroja, että kannattaa tarkistaa jollain muulla mitalla, jos vain löytyy teiltä ja voithan antaa pienempää annosta, jos epäilet, että teidän ruiskussa on mitat vinksallaan.

Pureskeltavaa ruokaa olen antanut omasta kädestä poitsulle ja syö helposti puolikkaan banaanin, suoraan siitä banaanista. Kurkusta pureskelee myös nopsaan palasia, mutta ottaa mielestäni vähän liian isoja ja omenaa on myös syönyt isosta palasesta. Poitsu tykkää pureskella suoraan esim. hedelmästä, mutta jos antaa valmiina palasina, niin useasti yrittää vain nielaista sen, purematta. Olen antanut myös mini luumutomaatteja, puolikasta jyystänyt omilla hampaillaan minun kädestä. Ehkä nuo banaani, kurkku ja omena ovat olleet helpoimpia antaa. Porkkanaa en ole vielä antanut, kun se on niin kovaa, jos juuttuu palanen kurkkuun. Ehkä voisi keittää kokonaisia porkkanoita ja yrittää sellaisesta syöttää, kun on pehmeämpää.

jumbis, ei kai niitä roskia siellä kukaan käy lajittelemassa (mun tietääkseni) enää sen jälkeen kun ne on kaatopaikalle tuotu :) ? ongelmahan ei oo se, etteikö ne maatuis sekajätteen seassa vaan se, kun ne tuottaa siellä sekajätteen seassa maatuessaan metaanikaasua (metaani on 20 kertaa pahempi kasvihuonekaasu kuin hiilidioksidi). en tiedä, mikä on sitten paras ratkaisu. kaasu ja nopeampi maatuminen vai se, että ne muovivaipat lojuu pitkään siellä kaatopaikalla odottaen maatumistaan satoja vuosia. tsemppiä päivään, toivottavasti alkaa jo hiukan helpottaa paha olo!

laura, voiskohan se sit selittää sen.. oon ajatellu, et ne tl ja rkl on aina vakio kokoa eli 5 ml ja 15 ml. meillä ei ole toista ruiskua, johon verrata. mut nyt kun tarkemmin ajattelen, se onkin viralliselta nimeltään kahvilusikka eikä teelusikka.. heh, nostinkohan haloon täällä nyt turhasta, no ite kummastuin, niin pitihän siitä vähä "hiiltyä" täälläkin :D ehkä se on sit niin, et meidän tl onkin se 3 ml, niinku sanoit.. noloa.. hih.

olin saanu pojan ihottuman pois tässä, kun ei sille ruoka ole maistunu. ja tänään se tuli taas. kynsi sen itte sit ihan verinaarmuille. nyt on karun näkönen naama sanon ma. syötin aamulla kuningatarpuuroa tetrasta ja sen kaa mustikka-vadelma-omena sosetta 3 lusikallista. mut se kutina ja ihottuma ei tullu heti, vasta unien ja suikun jälkeen. onkohan se siis tosta puurosta esim vai jostain mitä se on saanu naamaansa lattialla nuohotessaan. mut samalla lattialla se on nuohonnu tässä viime päivät. voi pers.. piti testata tässä kala tällä vkolla, kun se ihottuma oli kerran poissa. vähän pännii.

Pinni: Totahan minäkin olen miettinyt noiden vaippojen kans. Noh, yksi pakkaus meillä ja muuten onkin kestot. Vaippajäte aika pientä meillä nykyään...En vain tajua miks tehdään sit noita vaippoja,jos ei voi bioastiaan laittaa.

Ostin kasan suklaata ja eiköhän se mieli parane kun pääsen niiden kimppuun. =) Nyt vaan otan hetken rennosti,mies kattelee tota lapsikatrasta täällä. Poika kylpyyn iltapalan jälkeen...taas ihan vässy kun ei nukkunut kunnon päiväunia.

Pinni, tohon ruiskuasiaan .. mä ihmettelin tosi pitkään minkä takia Valion ruokakermoissa on kermaa 2,5 dl eikä 2 dl niin kun purkissa lukee. Jossain vaiheessa ostin uuden desilitran mitan ja se olikin paljon isompi kuin meidän vanha mitta ja sen jälkeen ruokakermassakin on ollu kermaa "vain" 2 dl. Eli eipä noihin desilitran mittoihinkaan voi aina luottaa.. no vähän ohi aiheen ja ehkä pikkusen eri asia joku vauvan lääkeannostelu, mutta kuitenkin. Tosiaan ehkä varminta käyttää sitä lääkkeen omaa mittaa, luulis että sillä annostelu tulis oikein:)

Kauhukohtauksia on ollu täälläkin. Minäkään en ole osannut pitää niitä kauhukohtauksina, mutta siis tollasia samanlaisia kohtauksia on ollu. Vauva vaan rääkyy ja on ihan kauhuissaan.. onneksi niitä ei ole usein! Tosiaan tulee itsellekin hyvin avuton olo.

Mä oon vähän huonosti uskaltanu antaa mitään sormiruokaa, kun kerran poika meinas tukehtua maissinaksuun. No ei se siihen varmaan oikeesti olis tukehtunu, mutta poika kakoi ihan hulluna ja mä sitten lopulta vedin maissinaksun kurkusta ja olin niin kauhuissani, etten vähään aikaan uskaltanu tarjota yhtään naksua. Kyllä meilläkin banaania poika saa, mutta vahdin aina vieressä silmä kovana, ettei vaan haukkaa liian isoa palaa.

Nyt pitää mennä, tulee vieraita..

hei siis kertokaa mielipiteenne, et voiko olla liian kaukaa haettua seuraava: siis ajattelin, et voisko se ihottuma tulla mun syömästä banaanikakusta. leivoin eilen banaanikakun ja olen syöny sitä eilen illasta tähän päivään ihan reippaasti siis, ku miehen kaa kaksin sitä nautiskellaan.. poika siis sai silloin ihan maisteluvaiheessa noin 5 kk iässä siitä banaanista sitä ihottumaa. ja nyt se tuli jotenkin ovelasti. meinaan siis, ettei tullu heti puuron jälkeen. ja sit me ollaan kyl annattu aiemminkin 4 viljan puuroa ja ei siitä tollasta jälkeä tullu! vai voiko olla, et se on se peruna, olen antanu sitä nyt 3 päivää 2 kertaa päivässä. voisko se muka tulla tällai muhien siitä potusta? ! ja sosetta, jossa on omenaa, on annettu ennenkin..kaipaan kommentteja kiitos!

Pinni, laitoin spaceen sulle viestii..

Mä tulin töistä ja oon raato, mutta niin älyttömän innostunut! Tunne on onnellinen ja tarpeellinen ja tuntuu että aivot toimii täysin eri tavalla taas. Pupua en ennättänyt miettiä sekuntiakaan (soitin kyl kerran kotiin ;)) mutta töissä on niin kiire ettei siellä oo aikaa mietiskellä kotijuttuja ja se tuntuu täydelliseltä. Kotiin kun tulin, täällä odotti pieni pupu yöppärissä iltaimetystä ja nukutusta =) Suloista! Mä oon niin intoa täynnä ja onnellinen kun saan tehdä pikkasen töitä!!

-Mahtava fiilis! JA pian tulee BB!

Tosi mukava kuulla Nuppu, että töissä on kivaa. Kyllä varmasti aina piristää nuo työpäivät ja sitten on taas mukavampi olla kotonakin. Hienoa, että tollanen keikkaluontoinen työ on mahdollista. Sitten jos tekisit joka päivä töitä, niin ei varmaan olis enää yhtään kivaa..

Meillä kävi vieraita, olipa heillä mukavia uutisia. Yks mun parhaimpia kavereita ja heille on tulossa helmikuussa vauva. Ihanaa, taas yksi leikkikaveri meidän pojalle enemmän:) Kohtahan tässä alkaa olla kaikki lähimmät ystävät perheellisiä, kiva niin.

Jee kohta tosiaan alkaa BB. Mies kattoo Suomi-Saksa- peliä, mun pitää mennä pikkutelkasta kattomaan oma ohjelmani.

Ihana Nuppu kuulla että työ oli noin piristävää!! Varmasti kivaa vähän ajatella muutakin, jaksaa sit tosiaan tätä arjen pyöritystä paremmin ja saa mieskin sit hoitaa yksin pikkasta :) Niin ja kiitos sormiruokavinkistä! Täytyy kokeilla tosiaan banaania tms. Taitaa olla täällä muitakin kohtalotovereita joiden vauvat saa samalla tavalla kaikki vähänkään isommat ruoan palaset kulkeutumaan sit tonne väärään torveen :/

Biosta. En viitti lähteä vaikka pääsiskin.. kun meillä taas lenssu ja nenä tukossa. Niin nyt ollaan kotosalla ja yritän saada pojan terveeks.. väsyttää tuo ainainen tukkoisuus ja imetyksen kanssa tappelu ja nukkumattomat yöt. Lähen sit taas pojan kans baanalle kun terve, tai ainakin selkeesti parempi. Mut sit ens kerralla bioon taas :)

Meillä on ihan sama kun Nintsun pojalla, kököt ei vaan mee alas ja kaiken isomman saa sit ahneena kurkkuunsa..

Pinni, noi kohtaukset on vissiin ihan vaarattomia. Eikä lapsi, varsinkin jos on isompi ja osaa jo puhua ja ilmaista itseään, niin muista niistä mitään jälkikäteen. Netissä on monessa julkaisussa juttua että ne alkaisi n. 1,5 vuoden ikäisena jos alkaa, mut palstoilla kirjoittelijoilla ja mun ystävilläkin monilla tullut niitä kyl jo just tän ikäisenä. Miehen siskon poika sai niitä just 8kk iässä ja kesti noin kuukauden niin et sai aina välillä. Tässä on linkki hussin sivuille, josta löytyy vähän tietoa siitä.

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2547,6444,6445,7649

Mut tossa linkissä kirjoitetaan jotenkin lääkärimäisesti ja jäykästi.. kun kuitenkin aika vaaratonta ja yleistä. Onhan jo meidänkin porukasta ainakin Nintsun ja Simban pojut niitä saanu. Huoh.. en oo yksin tän kans. täytyy toivoo ettei tulis kenellekään lisää... Just niin kun Nintsu sano, niin tulee niin rittämätön olo kun ei voi auttaa :/

Mut onneks meillä nukuttiin muuten viime yö ilman kohtausta ja ilman suurempia hammasitkujakaan!! jee! No, heräsin silti varmaan tuhat kertaa, mut onneks punkkiksella on jo parempi olo :)

Hmm. Pinni, vaikea juttu tuo allergia. Uskoisin ite että olis banaani. Filosofi kun vetää aika paljon vielä rintamaitoa, ja on saanut tuosta banskusta oireita, niin eikös olis aika loogista, että reagoi siihen just sit maidon kautta. Kun teillä on mennnyt jo aika satsit tuota perunaa ym, joten tuntuis epätodennäköiseltä että tulis niistä. Ainakin näin mä ajattelen, ja uskoisin että tuo banaanikakku . Niin ja eikös muista ruoista oo tullut tosi nopsaa nuo reaktiot..

Toivotaan et meillä nukutaan tää yö paremin. Kattoisin nyt kyl bbtä jos mies ei tossa just kattelis omia juttujaan :/ täytyy simban tavoin hankkii oma pikkutelkka :D

Piti vielä Nintsulle sanoo, et onkoha niin et saahaan vielä vuoden ikäisenä soseutella noille muksuille kaikki muonat kun tuntuu olevan niin hankalaa tuo syöminen ;) Ei kun joulukinkut ja laatikot vaan sauvasekoittimella murskaks :D

Kiva kun täällä on ollu niin vilkasta!

Meidänkin päivärytmi muuttui melkein heti kun olin sen kirjoittanut tänne. Hmm.

Kiitos kaikille jotka kommentoi mun tytön jalkaa. Oon kans tosi helpottunu että jalka oli kunnossa. Olin vaan huolestunu (kuten lääkärikin, joka kehotti menemään fysioterapiaan) koska tyttö ei oikein käyttäny oikeeta jalkaa, mutta nyt se on jo korjaantunu kotona tehtyjen harjoitusten ansiosta. Jee!

Meillähän noustiin seisomaan pari viikkoa sitten, samana päivänä kuin Catriinallakin. Mun tyttö kans istuu tosi hyvin ja osaa ottaa käsillä vastaan jos meinaa huojua. Pääsee istualtaan mahalleen tai konttausasentoon ja myös mahaltaan takas istumaan. Ryömimisyritys on kova.

Oli muuten kiva kuulla etten oo ainoa kenellä parisuhde välillä kiristää hermoja.

Harmi kun PInnin poika ei suostu syömään! Toivottavasti toi vaihe menee pian ohi. Pinniltä halusin vielä kysyä, kun mainitsit että tää on jo teidän kolmas remontti, niin onko teillä tarkoitus myydä tämä uusi talo remontin jälkeen, tai siis teettekö remonttia myyntimielessä vai ihan itselle? Täällä nimittäin jotkut tekevät niin että remontin jälkeen myyvät kodin ja tekevät saman heti uudelleen. Jos et halua vastata täällä, kerro spacessa. Ja PInni aika hurja toi Panadol-juttu. Ootko huomannu sun pojassa jotain erityistä käytöstä sen jälkeen, tai siis vaikuttiko lääkeannostelu jotenkin huomattavasti?

Kiva että Jumbis sai kierukan ja sen laitto meni suht kivuttomasti.

Nuppu, onneks sun vatsatauti meni ohi ja tosi kiva kuulla että sun työnaloitus meni niin hyvin! Toi on just hyvä kun pystyy tekemään töitä kerran viikossa, niin nauttii kotonaolosta ihan eri tavalla ja se töissä "vierailu" tuntuu luksukselta! Itse nautin paljon ison ryhmän edessä olemisesta (vastapainona tytön kanssa ololle, josta nautin myös) joten töiden jälkeen mulla on ihan uudistunut olo ja oon tosi energinen ja innostunut. Mutta, mulla ei varmaan ois samaa vaikutusta jos oisin joka päivä töissä, eli tää sopii mulle tässä elämänvaiheessa hyvin ja kuulostaa siltä että sulla on sama juttu, joten oon tosi iloinen että sait työjutut niin hyvin järjestymään!

Nunnu, en periaatteessa oo "antanu" tytön syödä itse, mutta hän ottaa lusikan ja laittaa sen suuhun, joten kai sen voi laskea että hän syö jo vähän itse... Ruokaa menee ihan joka paikkaan, mutta en stressaa asiasta, koska tyttö menee aina syönnin jälkeen kylpyyn tai muuten vaan pesulle.

Odotan innolla milloin muhun tarttuu Rosan siivous- ja touhuamisvimma, koska tähän asti oon tehny vaan ihan pakolliset kotityöt, siis ei vaan raskauden jälkeen vaan ihan koko elämäni ajan. Eli se etten oo kotitalousihme just nyt ei liity mitenkään vauvaan.

Laura, kiva kuulla että sun tyttö voi hyvin ja kasvukäyrä on ok. Munkin tyttö rakastaa musiikkia ja yritän vaikuttaa siihen että hänellä olisi mun eikä miehen musiikkimaku :)

Sumu, meillä ei ole ollut noita kohtauksia, mutta kiitos mielenkiintoisesta linkistä. Luin koko tekstin että tiedän sitten mistä on kyse jos sattuu omalle kohdalle. Aika hurjalta kuulostaa -- onko Punkkiksella ollut uutta kohtausta? Ja toivottavasti nuha lähtee äkkiä pois.

Nintsu, tosi kiva että pääsit ulos ja toivottavasti paranet flunssasta pian.

Simba, kiva kuulla että sun kaveripiirissä on monta vauvaa. Mulla taas on melkein päinvastainen tilanne, että vasta ihan muutamalla on vauva, eli oon joissain kaveriporukoissa eka joka sai lapsen.

Tähti, millainen sun työmotivaatio on tällä hetkellä? Tajuan hyvin sun tilanteen, kun mulla oli samoja ajatuksia silloin kun tyttö oli 2 viikkoa - 4 kuukautta kun jouduin olemaan töissä kokopäiväisesti.

Emmu, tiedätkö vielä tuletteko vuoden lopussa Suomeen? Mietin vaan tapaamista ajatellen :)

Jännä muuten lukea miten paljon vaatteita laitatte vauvoille ulosmennessä. Meillä riittää päivisin mekko tai t-paita ja hame mutta iltaisin esim. rannalla missä tuulee kovaa tarttee pitkähihaisen.

Vitsi kaikkien vauvat on taas kasvanu! Katsoin uusimmat kuvat spacessa ja ihania oli! Lisäsin myös muutaman kuvan :)

Nyt vasta täällä taas.. Mä kerkeän aina vaan käväseen äkkiä, sit on miehellä aina jotain niin tärkeää asiaa tai tekemistä mulle että täytyy lähteä koneelta pois. Ite se istuu tässä varmaan 3 tuntia päivässä. Ollaan siis molemmat kotona flunssassa, mieskin loppuviikon saikulla töistä.

Hienoa Nuppu että duunit maistuu! Mulla on niin kaksijakoinen fiilis töihin menosta, toisaalta kauhistuttaa ja toisaalta odotan ihan hirveästi. Onhan sieltä kerennyt jo vuoden olemaan poissakin, huh! Osaankohan mä mitään enää? =)

Pinni, kyllä mäkin voisin tota bantskua veikata, just samoilla linjoilla oon Sumun kanssa.. Eli koska pikku philosophi saa vielä niin paljon maitoa, niin varmasti vaikuttaa sun syömiset siihen.. Tuliko se ihottuma heti sen jälkeen kun olit syönyt kakkua ja imettänyt? Toisaalta kun ajattelee, niin kakussahan se banaani on kypsennettyä eikä välttämättä niin helposti oireita aiheuttavaa, mutta jos oot vetänyt sitä kunnolla niin sitten.. Jos pp on tosi tosi herkkä banaanille! Koita pari viikkoa välttää itekin banaania kato tuleeko mistään muusta oireita! Niin ja siitä teidän syömisestä, meneekö nyt paremmin? Millasella rytmillä syötät sosetta ja imetät? Onko ennen sosetta pitkä tauko imetyksessä?

Sumu, jees, luultavasti saadaan soseutella! Viimeistään ens pääsiäisenä varmaan alkaa kököt maistumaan kun ois suklaamuna tarjolla.. =) Mä oon ite saanut ekaa kertaa suklaata 1 v 4 kk vanhana, eli just pääsiäisenä. Perinne varmaan jatkuu.. Niin ja Punkkikselle pikaiset paranemiset!!

Kuinka te muuten annatte esim. banaania lapsosillenne syötäväksi? Meillä se ei pysyny lainkaan handuissa.. Tosin siitä on aikaa kun viimeks koitin. Mutta aina jossain vaiheessa rupeaa räpeltämään minkä tahansa sormiruoan kanssa ja sitten tiputtaa.. Ja meillä on aina koirankarvoja lattialla, vaikka ois just siivottu. Plus meillä on toi koirakin lattialla, joka on kärppänä paikalla jos poika syö jotain. Ei kyllä yleensä ota mitään ilman lupaa, mutta jos silmä välttää niin syö lattialta pojan tiputtamat jutut.

Meillä ryömitään nyt sitten tosi lujaa. Poika nousee vähän väliä kontalleen ja suorille jaloille nostaa pyllyä. Ja nukkuu edelleen levottomasti, myös päikkärit on nykyään tosi pätkät ja herää todella helposti. Kait tää sitten joskus vielä muuttuu..

Oolrait, mä käyn kattomassa Spacessa mitä sinne on ilmestynyt, meillä ei taida olla juurikaan uusia kuvia..

Nintsu + pieni mies 8 kk + pari viikkoa

Nintsu, minä annan banaania silleen, että pidän puolikasta banaania omassa kädessäni ja syötän siitä poitsulle. Laitan siis banaanin sen suun lähelle ja itse hän siitä haluaa sitten haukata, välillä mussuttaa koko banaani suussa ja välillä puraisee palasen. Näin me syödään puolikas banaani melko nopsaan, enemmän en ole antanut kerralla. Eilen annoin sitten riisikakun poitsulle omaan käteen ja hän nakersi sitä kuin viimeistä ruuanmurusta maapallolla ;-) Kaksin käsin piti kiinni siitä, pikkuisen oli söpön näköistä. Melko pitkään hän sitä puputti, mutta kokonaisen riisikakun kuitenkin vetäisi. Se oli sellainen pirkan luomuriisikakku, jossa 0,3% suolaa. En noita kovin usein halua antaa, mutta annoin nyt "puremisharjoituksena".

Sumu, kiitti siitä artikkelilinkistä. Minusta se oli ihan hyvää tietoa asiasta, välillä hankalampaa kieltä, mutta ihan ok kuitenkin ja sain ainakin itse vähän vinkkiä tuohon "unikouluun", jos jossain vaiheessa yrittäisi silleen järjestelmällisemmin.

Lumi, piti jo aiemmin kommentoida sitä teidän fysioterapiaa, että tosi hyvä, että se poisti teidän huolet ja tytön jalka on terve :)

Minulla työmotivaatio on yleensä melko nollassa, mutta päivät menevät kuitenkin suht nopeasti. Välillä on kausia, että en millään pystyisi lähtemään töihin, mutta välillä on helpompaa. Olen ajatellut, että olisiko ollut parempi, että olisin jäänyt kotiin. Minusta kuitenkin silloin poitsu olisi jäänyt paitsi niin tärkeistä hetkistä hänen isänsä kanssa, että tämä on kuitenkin loppupelissä paras ratkaisu meille... On niin ihana nähdä kun poitsu nauttii olla isänsä kanssa ja heille kehittyy myös tiiviimpi suhde, kun saavat viettää aikaa kahdestaan. Mies vain on niin innokas hoitaja, että välillä "kiistellään", että kumpi saa hoitaa poitsua ;-))

Nyt täytyy juosta! Viikonloppuja kaikille!

Tähti, meillä syödään noita ihan samoja riisikakkuja! Kävin pari päivää sitten ostamassa, ostin samalla sitä kovaa ruisleipää. Kumpikin kelpaa, eikä ainakaan vielä oo tullut yökköjä tai "tukehtumisia". =)

Pikaisesti luin vaanmuiden kuulumiset ja kommentoin Tähdelle, että oisko varrasleipää? Meidän neiti meinas kerran tukehtua siihen, niin oon pysytellyt ihan vaan pehmeässä, vaaleassa leivässä.

Uusimmat

Yhteistyössä