Kiva kun täällä on ollu niin vilkasta!
Meidänkin päivärytmi muuttui melkein heti kun olin sen kirjoittanut tänne. Hmm.
Kiitos kaikille jotka kommentoi mun tytön jalkaa. Oon kans tosi helpottunu että jalka oli kunnossa. Olin vaan huolestunu (kuten lääkärikin, joka kehotti menemään fysioterapiaan) koska tyttö ei oikein käyttäny oikeeta jalkaa, mutta nyt se on jo korjaantunu kotona tehtyjen harjoitusten ansiosta. Jee!
Meillähän noustiin seisomaan pari viikkoa sitten, samana päivänä kuin Catriinallakin. Mun tyttö kans istuu tosi hyvin ja osaa ottaa käsillä vastaan jos meinaa huojua. Pääsee istualtaan mahalleen tai konttausasentoon ja myös mahaltaan takas istumaan. Ryömimisyritys on kova.
Oli muuten kiva kuulla etten oo ainoa kenellä parisuhde välillä kiristää hermoja.
Harmi kun PInnin poika ei suostu syömään! Toivottavasti toi vaihe menee pian ohi. Pinniltä halusin vielä kysyä, kun mainitsit että tää on jo teidän kolmas remontti, niin onko teillä tarkoitus myydä tämä uusi talo remontin jälkeen, tai siis teettekö remonttia myyntimielessä vai ihan itselle? Täällä nimittäin jotkut tekevät niin että remontin jälkeen myyvät kodin ja tekevät saman heti uudelleen. Jos et halua vastata täällä, kerro spacessa. Ja PInni aika hurja toi Panadol-juttu. Ootko huomannu sun pojassa jotain erityistä käytöstä sen jälkeen, tai siis vaikuttiko lääkeannostelu jotenkin huomattavasti?
Kiva että Jumbis sai kierukan ja sen laitto meni suht kivuttomasti.
Nuppu, onneks sun vatsatauti meni ohi ja tosi kiva kuulla että sun työnaloitus meni niin hyvin! Toi on just hyvä kun pystyy tekemään töitä kerran viikossa, niin nauttii kotonaolosta ihan eri tavalla ja se töissä "vierailu" tuntuu luksukselta! Itse nautin paljon ison ryhmän edessä olemisesta (vastapainona tytön kanssa ololle, josta nautin myös) joten töiden jälkeen mulla on ihan uudistunut olo ja oon tosi energinen ja innostunut. Mutta, mulla ei varmaan ois samaa vaikutusta jos oisin joka päivä töissä, eli tää sopii mulle tässä elämänvaiheessa hyvin ja kuulostaa siltä että sulla on sama juttu, joten oon tosi iloinen että sait työjutut niin hyvin järjestymään!
Nunnu, en periaatteessa oo "antanu" tytön syödä itse, mutta hän ottaa lusikan ja laittaa sen suuhun, joten kai sen voi laskea että hän syö jo vähän itse... Ruokaa menee ihan joka paikkaan, mutta en stressaa asiasta, koska tyttö menee aina syönnin jälkeen kylpyyn tai muuten vaan pesulle.
Odotan innolla milloin muhun tarttuu Rosan siivous- ja touhuamisvimma, koska tähän asti oon tehny vaan ihan pakolliset kotityöt, siis ei vaan raskauden jälkeen vaan ihan koko elämäni ajan. Eli se etten oo kotitalousihme just nyt ei liity mitenkään vauvaan.
Laura, kiva kuulla että sun tyttö voi hyvin ja kasvukäyrä on ok. Munkin tyttö rakastaa musiikkia ja yritän vaikuttaa siihen että hänellä olisi mun eikä miehen musiikkimaku
Sumu, meillä ei ole ollut noita kohtauksia, mutta kiitos mielenkiintoisesta linkistä. Luin koko tekstin että tiedän sitten mistä on kyse jos sattuu omalle kohdalle. Aika hurjalta kuulostaa -- onko Punkkiksella ollut uutta kohtausta? Ja toivottavasti nuha lähtee äkkiä pois.
Nintsu, tosi kiva että pääsit ulos ja toivottavasti paranet flunssasta pian.
Simba, kiva kuulla että sun kaveripiirissä on monta vauvaa. Mulla taas on melkein päinvastainen tilanne, että vasta ihan muutamalla on vauva, eli oon joissain kaveriporukoissa eka joka sai lapsen.
Tähti, millainen sun työmotivaatio on tällä hetkellä? Tajuan hyvin sun tilanteen, kun mulla oli samoja ajatuksia silloin kun tyttö oli 2 viikkoa - 4 kuukautta kun jouduin olemaan töissä kokopäiväisesti.
Emmu, tiedätkö vielä tuletteko vuoden lopussa Suomeen? Mietin vaan tapaamista ajatellen
Jännä muuten lukea miten paljon vaatteita laitatte vauvoille ulosmennessä. Meillä riittää päivisin mekko tai t-paita ja hame mutta iltaisin esim. rannalla missä tuulee kovaa tarttee pitkähihaisen.
Vitsi kaikkien vauvat on taas kasvanu! Katsoin uusimmat kuvat spacessa ja ihania oli! Lisäsin myös muutaman kuvan