Tänään oli mun viimeinen kauppareissu,en enää tän kuukauden aikana

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
ja mä en viitsiyt edes laskea paljon olen tuhlannut. Ostin astiaston jonka lautasetkin maksaa vain 52 eur kappale :ashamed:

:o :o Minkälainen astiasto mahtaa olla kyseessä ja uskaltaako sitä muuta kuin ihailla? :D

Ihana, olen hiplannut jo monta kertaa. Halusin vähän juhlavamman astiaston nyt sen ostin lahjaksi itselleni. Sitä käytetään vaan paremmissa tilaisuuksissa.

Tulil vaan kirjotettua, tarkoitus oli varmaan sanoa että kyllä muutkin tuhlaa, mutta joka ostosta ei jaksa täällä hehkuttaa ja valitella rahan menoa. Jokainen aikuinen varmaan kuitenkin tietää rajansa.

Voitko kertoa mikä astiasto ja olisko netissä siitä kuvia? Mua nimittäin kiinnostaa minkälaine astiasto on kyseessä. :D Mulla on yhtä (halvempaa kylläkin :D ) astiastoa jokaista osaa kolmelle, pitäisi saada useammalle hengelle sitä. On yksinkertaista mallia, mutta mä tykkään siitä mallista ja väristä. =)

Villeroy Boch Samarah purppura ja sitten tuo ihan jossa kullanväriset koristuksen. Tuo malli ja väri iski minuun on niin minua. Moni ei varmaan tykkää.

villeroyn mummo astiat

Onneksi jokainen voi osataa mitä haluaa, minä tykkään näistä.

http://www.villeroy-boch.com/en/fi/home/products/tischkultur/dinnerware.html?kollektion=4639&page=5

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
en mä hänen töistä halua kertoa,kun ei edes hän siitä halua,mutta yhdessä isossa firmassa joka toimi monissa muissa maissa nyt

No ei sitä tietenkään täällä tarvitte kertoa vaikka kuinka kyseltäisiin. Eihän se kenellekään kuulu.

Miksi pitää JOKA päivä kehuskella kaikella sillä, mitä on ostellut?! Ihan kuin ihminen yrittäisi nostaa itseänsä jollekin jalustalle (olla parempi ja ennen kaikkea rikkaampi kuin muut ) ja saada vaan huomiota osakseen, kun kehuu ostamillaan tavaroilla. Nooh, tapansa kullakin...

Silloin on hyvä ostaa kun on siihen varaa.Voi tulla päivä ettei ole rahaa kunnolla edes ruokaan,sitten on hyvä alkaa opiskelemaan rahankäyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi Savanna aika moni näistä sun aloituksista on valitusta siitä miten pajon olet tuhlannut? Eikä muulla ole merkitystä.

Ihan kuin leveilisit sillä miten palljon rahaa on on laittaa minnekkin. Hienoa jos menee hienosti.

Meinasin just laittaa samaa

peesi.
iha turhan päivästä höpötystä koko ajan,teillä joko on rahhaa iha v*tusti tai sit ei lainkaan mutta puhu välillä jostai muusta ku rahasta,shoppailusta..jos ne lapset sillä kaikella krääsällä kasvatetaan niin hyvin on asiat teilläkin |O

mä voin laita kuvia ostoksista ja kuittia ja päivänmäärä kuiteista B)

ei,ei tarvi :)
mä en nimenomaan halua nähä mitä oot ostanu tai paljon olet tuhlannut rahaa jne.
koitin sanoa et pidä välillä omana tietonasi ;)

sen verran utelias olen että haluan tietää mitä sun mies tekee työkseen ku sillä kerta sitä rahhaa on niin paljon? :whistle:

hän on päälikkö ja mä olen strippari B)

no sun ammatti on kyllä tiedossa jo ;)
jaa,mikä päälikkö,tarkenna nyt hiukan ku aloit puhuun :D

en mä hänen töistä halua kertoa,kun ei edes hän siitä halua,mutta yhdessä isossa firmassa joka toimi monissa muissa maissa nyt

aivan,ymmärrän :)
mutta jos se kerran niin hyvin tienaa niin miksi teet ite tommosta työtä??voihan sunki työ olla hyvä palkkasta mut jos sitä rahaa on syytää asti ni mä en laittas tikkua ristiin B)

Alkuperäinen kirjoittaja upponalle:
Miksi pitää JOKA päivä kehuskella kaikella sillä, mitä on ostellut?! Ihan kuin ihminen yrittäisi nostaa itseänsä jollekin jalustalle (olla parempi ja ennen kaikkea rikkaampi kuin muut ) ja saada vaan huomiota osakseen, kun kehuu ostamillaan tavaroilla. Nooh, tapansa kullakin...
Elämässä ei ole mitään sisältöä,siitä se johtuu.Ei se tavaramäärä tee ketään onnelliseksi niinkuin on Savannasta huomattu,jatkuva valitus.

ja miksi sinulla täytyy joka päivä avata nämä ketjut ja olla kateellinen? Minusta olisi ainakin kivaa jos olis rahaa shoppailla niinkuin Savannalla. Minulla kun ei ole varaa shoppailla ollenkaan.

Tuttu tunne. Se vaan on niinku harrastus, tuo shoppailukin. Siinä missä joku virkkaa, minä shoppailen. Ja mieskään ei juuri huonommaksi jää. Totta kai tajutaan, että kun shoppaa, menee rahaa ja sitten hirvittää kun meni taas niin paljon, mutta kun... kai sitä on vaan niin koukussa shoppailuun :D

Tuntuu vaan olevan sille virkkaajalle sallitumpaa valittaa että rannetta särkee kun on niin paljon virkannut kuin shoppailijan valittaa rahanmenoa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Elämässä ei ole mitään sisältöä,siitä se johtuu.Ei se tavaramäärä tee ketään onnelliseksi niinkuin on Savannasta huomattu,jatkuva valitus.

Vaikka Savanna tekis aloituksen säästä, aina jotkut hyeenat kääntää asian strippaukseen tai shoppailuun...

hmm...miks mä teen sen työ niin vastaus on kun tykkän aika paljon tästä työstä sekä että mä tienaan kuukaudessa 3-4 tonnia tai enenmmän ja olen vain 8päivää kuukaudessa töissä,missä töissä voi vielä noin paljon tienaa B) sekä että haluan ja toivon että ens vuoden alusta aloitan jokapäivinen työ tai edes 4kerta viikossa jos pomo antaa lupa,nyt on kaikki täynnä,nyt taas uus vuoro tyttöä ja viikonloppuna on taas 14tyttöä mutta onneks paikka on iso ja asiakaita yleensä paljon B)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Hetkinen hetkinen, höpsis. Voi sitä sisältöä olla elämässä vaikka shoppailee! Harrastuksethan ne juuri tuo elämään sisältöä, miksi tuo shoppailu olisi sen huonompi?

Alkuperäinen kirjoittaja neitiX:

ja miksi sinulla täytyy joka päivä avata nämä ketjut ja olla kateellinen? Minusta olisi ainakin kivaa jos olis rahaa shoppailla niinkuin Savannalla. Minulla kun ei ole varaa shoppailla ollenkaan.

Saan avata juuri ne ketjut kuin haluan ja kommentoida niihin, miten haluan. Toki olisi kivaa shoppailla paaaaljon, mutta MIKSI se on kehuskelemisen arvoinen asia? Ei mullakaan (eikä ihmisillä, joista pidän ja vaikka en pitäisikään ) ole tapana kehuskella koko ajan kaikella sillä, mitä omistaa... "Se jolla onni, se onnen kätkeköön" :)

Njääh, oisko jonkinsortin kulttuurierot taas tässäkin kauhistelussa takana.

Suomessa aatellaan, että kellä on rahaa, niin se pitää piilottaa. Venäjällä taas jos on rahaa ja statusta, niin se saa kyllä totisesti näkyä.

Henk. koht. en asiasta ja muiden shoppailusta sen enempää ajattele, ihan vaan yleisesti tuli tämä mieleen.

hmm...miks mä teen sen työ niin vastaus on kun tykkän aika paljon tästä työstä sekä että mä tienaan kuukaudessa 3-4 tonnia tai enenmmän ja olen vain 8päivää kuukaudessa töissä,missä töissä voi vielä noin paljon tienaa B) sekä että haluan ja toivon että ens vuoden alusta aloitan jokapäivinen työ tai edes 4kerta viikossa jos pomo antaa lupa,nyt on kaikki täynnä,nyt taas uus vuoro tyttöä ja viikonloppuna on taas 14tyttöä mutta onneks paikka on iso ja asiakaita yleensä paljon B)

No mutta katsos, kun suurin osa täällä inhoaa työtään ja se on välttämätön paha. Niin pakkohan sitä on valittaa sitten sellaiselle joka julkenee kertoa tykkäävänsä työstään ;)

Jos pystyy kuukaudessa irrottamaan 3000 euroa shoppailuun ilman että koskee säästöihinsä, täytyy olla aika huimat bruttokk-tulot (ottaen huomioon että asuntolaina, laskut ja ruokakin on maksettava).

No etkös sä Savanna shopannut asiakkaittesi laskuun, onko ne mukana tuossa summassa- ne mukavien setien kustantamat vaatteet ja meikit?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mutta katsos, kun suurin osa täällä inhoaa työtään ja se on välttämätön paha. Niin pakkohan sitä on valittaa sitten sellaiselle joka julkenee kertoa tykkäävänsä työstään ;)

niin ja mä mielummin olen 11tuntia viikkossa strippari,kun teen raskasta työ joka päivää 2tonnin takia

"Se jolla onni, se onnen kätkeköön" :)

Ihanan suomalaista =) Älkäämme ulospäin osoittako mitään onnen ja ilon merkkejä vaan murjottakaamme ja jurottakaamme, kärsien kruunukin kirkastuu =) Eikä vahingossakaan tule tehtyä ketään kateelliseksi, kun valittaa vain =)

:headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä