Tänään oli mun viimeinen kauppareissu,en enää tän kuukauden aikana

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
hmm...miks mä teen sen työ niin vastaus on kun tykkän aika paljon tästä työstä sekä että mä tienaan kuukaudessa 3-4 tonnia tai enenmmän ja olen vain 8päivää kuukaudessa töissä,missä töissä voi vielä noin paljon tienaa B) sekä että haluan ja toivon että ens vuoden alusta aloitan jokapäivinen työ tai edes 4kerta viikossa jos pomo antaa lupa,nyt on kaikki täynnä,nyt taas uus vuoro tyttöä ja viikonloppuna on taas 14tyttöä mutta onneks paikka on iso ja asiakaita yleensä paljon B)

4000 eurosta pitäisi mennä ainakin 30% veroa, eli käteen noin
2800 ?.

hmm...miks mä teen sen työ niin vastaus on kun tykkän aika paljon tästä työstä sekä että mä tienaan kuukaudessa 3-4 tonnia tai enenmmän ja olen vain 8päivää kuukaudessa töissä,missä töissä voi vielä noin paljon tienaa B) sekä että haluan ja toivon että ens vuoden alusta aloitan jokapäivinen työ tai edes 4kerta viikossa jos pomo antaa lupa,nyt on kaikki täynnä,nyt taas uus vuoro tyttöä ja viikonloppuna on taas 14tyttöä mutta onneks paikka on iso ja asiakaita yleensä paljon B)

2800 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos pystyy kuukaudessa irrottamaan 3000 euroa shoppailuun ilman että koskee säästöihinsä, täytyy olla aika huimat bruttokk-tulot (ottaen huomioon että asuntolaina, laskut ja ruokakin on maksettava).

No etkös sä Savanna shopannut asiakkaittesi laskuun, onko ne mukana tuossa summassa- ne mukavien setien kustantamat vaatteet ja meikit?

myös heidän laskus,paitsi he toivat mulle töihin lahjoja mitä toivosin ja vielä odottan perjantaina joululahjaa yhdeltä,sekä että ne on mun 3tonni joka meni,mä sain tän kuukauden aikana hyvin jo,sekä oli säästöjä kun olen koko viime kuukaus joka päivää töissä ettei ollut shoppailu päiviä ja sekä laitoin tiilille hyvin ja mies

No mutta katsos, kun suurin osa täällä inhoaa työtään ja se on välttämätön paha. Niin pakkohan sitä on valittaa sitten sellaiselle joka julkenee kertoa tykkäävänsä työstään ;)

niin ja mä mielummin olen 11tuntia viikkossa strippari,kun teen raskasta työ joka päivää 2tonnin takia

No mä ainakin tunnustan että mielummin tienaisin 11 tunnissa 2 tonnia kuin 160 tunnissa 1800 ?... ja jos niistä 11 tunnista vielä tykkäis, niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja viwer:

2800 ?.

juu,tiedän mutta viime kuussa olen saanut enemmän,että en ees halua kehuskella :snotty: kuinka paljon

savannan kirjoituksista saa sellaisen kuvan että kyse tosiaan on maanisdepressiivisyydestä.
Tällä kertaa on päällä mania-vaihe.. välillä taas on masennusvaihe..

tämä tosiaan kirjoitusten perusteella..

hyvää joulua kuitenkin savannalle ja muillekin :)

Kyllä tulee köyhälle paha mieli näistä Savannan aloituksista. Itse mietin että mistä saisin rahat jotta voisin ostaa lapsilleni ne joululahjat joita he toivovat. Kummallakin siis vain yksi toive, lapsetkin jo tajunneet meidän rahatilanteen... :(

Mut onhan se kiva vaan ostella ja voivotella sitten palstalla kuinka on rankkaa kun tuli taas niin ja niin monta sataa tai tonnia tuhlattua. Toivottavasti osaat Savanna arvostaa tuota etuoikeutta joka sinulle on suotu. Kateellinen en suoranaisesti ole, enemmän kai surullinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
savannan kirjoituksista saa sellaisen kuvan että kyse tosiaan on maanisdepressiivisyydestä.

Paitsi masennus vaihe oli viimeks kaks kuukautta sitten ja todella lievä B) hyvää jolua sullekin ja vaikka mitä olsi mulle en välitä paskakaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja upponalle:
"Se jolla onni, se onnen kätkeköön" :)

Ihanan suomalaista =) Älkäämme ulospäin osoittako mitään onnen ja ilon merkkejä vaan murjottakaamme ja jurottakaamme, kärsien kruunukin kirkastuu =) Eikä vahingossakaan tule tehtyä ketään kateelliseksi, kun valittaa vain =)

:headwall:

Nooh, täytyy myöntää, etten itsekään seiso täysin tuon sananlaskun/toteamuksen takana, mutta tietyissä asioissa olisi mielestäni ihan järkevää pitää hieman pienempää volyymia päällä. Toki saa olla onnellinen ja näyttää se, mutta ehkä siinäkin olisi hyvä pysyä tietyn hyvän maun rajojen sisäpuolella...

Kyllä tulee köyhälle paha mieli näistä Savannan aloituksista. Itse mietin että mistä saisin rahat jotta voisin ostaa lapsilleni ne joululahjat joita he toivovat. Kummallakin siis vain yksi toive, lapsetkin jo tajunneet meidän rahatilanteen... :(

Mut onhan se kiva vaan ostella ja voivotella sitten palstalla kuinka on rankkaa kun tuli taas niin ja niin monta sataa tai tonnia tuhlattua. Toivottavasti osaat Savanna arvostaa tuota etuoikeutta joka sinulle on suotu. Kateellinen en suoranaisesti ole, enemmän kai surullinen.

Mennään mun kans töihin :D paitsi jono on kova sielä :|

Mutta hei, Savanna ja miehensä ovat työllään rahansa ansainneet. Siihen on Suomessa mahdollisuus kaikilla. Eikä se Savannan vika ole ettei sinulla ole rahaa, eihän? Eli et viitsisi syyllistää aiheetta.

Ei voi mitään mutta nuo strippareille lahjoja ostelevat miehet kuulostaa täysiltä urpoilta... kulttuurierojahan nämä rahajutut on. Meistä suomalaisista rahojaan levittelevät virolaiset/venäläiset näyttävät ja kuulostavat moukilta. Sellaista se on kun on köyhistä oloista alunperin.

En voi sille mitään ,mutta minulle nousee näistä Savannan ketjuista aina huoli lapsista. Kuinka on heidän laita? Enkä epäile etteikö "päällisin puolin" kaikki olisi kunnossa, mutta miten mahtaa olla varsinaisen elämän laadun laita...

ensiks meni 200 ja sitten älysin miehen kans mennä urheilukauppaan,mä tiesin heti että se on vaarallinen paikka,kun hän on itse urheilija,niin ja tietenkin hän sanoi mulle että ostaa(siis mulle) itselle juoksumatto,lenkkarit,uheiluvaatet ja lapsille toki sitten kans niin ja meni 450,taas oli kiva |O tässä maailmassa rahaa ei riitä ikinä mihinkään |O

Ei kait 450 riitä juoksumattoon?

Mutta hei, Savanna ja miehensä ovat työllään rahansa ansainneet. Siihen on Suomessa mahdollisuus kaikilla. Eikä se Savannan vika ole ettei sinulla ole rahaa, eihän? Eli et viitsisi syyllistää aiheetta.

Tätä mäkin olen monesti täällä ihmetellyt,kun mäkään en ole helpolla rahojani saanut ja tullaan mulle kotkottamaan et mitä siinä elvistelet,kai mäkin saan olla tyytyväinen,että saan kohtalaisesti rahaa työstäni.
Ja en mä köyhä ole nyt,kun jäin työttömäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Savanna,eikös vain shoppailu ON ihanaa :p
Sun pitää tulla joskus tänne niin laitetaan rahaa "haisemaan",eihän sitä hautaankaan viedä :xmas:

eikun sun tänne ,kun täällä kuulema avataan uus kauppakeskus :snotty:

Apua,sinne siis joku kerta :p
Paljonkohan kannattaisi varata rahaa mukaan? :whistle:

En voi sille mitään ,mutta minulle nousee näistä Savannan ketjuista aina huoli lapsista. Kuinka on heidän laita? Enkä epäile etteikö "päällisin puolin" kaikki olisi kunnossa, mutta miten mahtaa olla varsinaisen elämän laadun laita...

No miksi epäilet että pinnan alla olisi lapsilla huonosti? Onko sinulla ihan oikeaa, perusteltua syytä epäillä sellaista? Miksi?

Ei voi mitään mutta nuo strippareille lahjoja ostelevat miehet kuulostaa täysiltä urpoilta... kulttuurierojahan nämä rahajutut on. Meistä suomalaisista rahojaan levittelevät virolaiset/venäläiset näyttävät ja kuulostavat moukilta. Sellaista se on kun on köyhistä oloista alunperin.

Hmm..mä en oikein ole ihan köyhistä oloista kun mun äiti omistanut päiväkoti ja isä oli murhattu rahaan takia :snotty: :ashamed: :ashamed:

Savanna,eikös vain shoppailu ON ihanaa :p
Sun pitää tulla joskus tänne niin laitetaan rahaa "haisemaan",eihän sitä hautaankaan viedä :xmas:

eikun sun tänne ,kun täällä kuulema avataan uus kauppakeskus :snotty:

Apua,sinne siis joku kerta :p
Paljonkohan kannattaisi varata rahaa mukaan? :whistle:

Vaikka koko säästötiili :D :laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Paitsi masennus vaihe oli viimeks kaks kuukautta sitten ja todella lievä B) hyvää jolua sullekin ja vaikka mitä olsi mulle en välitä paskakaan :snotty:

tuo kuuluu maniavaiheeseen ettei välitä.. mutta pääasia että huolehdit lapsistasi :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä