T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ölli;23910129:Moniko täällä ihan tosissaan haluaa riitoihin mustalaisten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja uskon tämän;23910211:Nämä hakkaajat olivat ns. ideaaliperheiden lapsia (isillä audi jne.).
Uskoin tuohon vähemmistö-sanaan asti.
Mä en oo ikinä hävennyt tulistumisiani, ja lapsiini ei kajota millään lailla! Olen kun naarasleijona aivan sama sillon vaikka vastassa olis 10 mustalaista
Mee mäkättään sille niitte kakaroiden äidille.
Mitä jos joku kuriton lapsi heittää vaikka kiven sinun lapsen päähän,lapsesi saa aivovaurion,tai kivi osuu silmään ja lapsesi menettää näkönsä toisesta silmästä,joko silloin uskaltaisit puuttua? Vai jättäisitkö lapsesi makaamaan ja juoksisit karkuun?
hyvä! ei ne romanit mitään mörköjä ole.pahempia hulluja voi olla tavallisissakin.
Mulla oli joskus romaneja naapureina ja kyllä mä niille uskalsin suorat sanoa.ja silti välit pysyi.
jos tämä on totta, niin miten sä olet niin aikaansaamaton äiti että et edes omia lapsia osaa puolustaa? jos joku lapsi kävisi mun lapsen kurkkuun kiinni niin kyllä lähtis liitäen se kakara! enkä mä lähtis karkuun tollasia lapsia, johan ne varmaan huomas että säkin niitä pelkäät.