V
vieras
Vieras
Elikkä tultiin ulkoota sisälle laittamaan ruokaa,lapsi oli jo sisään tullessa kiukkuisen oloinen(väsynyt luultavasti).Laitoin ruoat tarjolle ja lapsi vaan kiukutteli pöydässä,nostin muutaman kerran pois ja jatkoin itse syömistä.Jälkiruoaksi oli jäätelöt jonka itse söin kun olin ruokani lopettanut,tähän mennessä lapsi ei ollu koskenutkaan ruokaansa.Sanoin että äiti söi reippaasti ja jos sinäkin syöt niin sinäkin saat jäätelön,en tietenkään vaatinut että syö koko ruoan vaan että maistaa,ruokaa ei suostunut syömään,otti suuhun ja sylki pois(oli samaa ruokaa kun eilen eli ei ollu siitä kyse ettei tykkäisi)pienen palan juustoa,leikkelettä ja leipää suostu syömään.Tarjosin vielä lusikalla ruokaa ja sanoin että pitää ainakin maistaa pari lusikallista ennenkuin jäätelön sais.Ei syönyt,nostin pois pöydästä,laitoin jäätelön takaisin kaappiin ja laitoin tytön nukkumaan,hetken itki sängyssään ja nukahti.
Mietin vaan että olisko se jäätelö pitänyt antaa kun olin sen ehtinyt jo pöydälle ottaa ja itsekkin söin sellasen ja kuitenkin söi sitä leipää pikkasen?
Mietin vaan että olisko se jäätelö pitänyt antaa kun olin sen ehtinyt jo pöydälle ottaa ja itsekkin söin sellasen ja kuitenkin söi sitä leipää pikkasen?