tatuointi paikat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sani

Vieras
Suositelkaa Kokkola-Ylivieska-Oulu akselilla hyvää tatuointi paikkaa. Tatuointi ois tarkotus ottaa, mut en ihan missä tahansa sitä haluis ottaa. Haluisin etukäteen tietää mikä ois mahollisimman hyvä paikka.

Mulla on kaksi tatuointia otettu Kokkolan Iguana-tattoossa, kaikki ei paikasta (tai miehestä?) tykkää mutta mulle on tehnyt tosi nättiä jälkeä!

Lisäksi, nuori ja hölmö kun olin, en rasvannut ensimmäistä tatuointiani kunnolla, jolloin se kuivui ja siitä hilseili väriä irti, sain kuvan korjauksen "kaupanpäälle".

Muualta ei ole kokemustakaan, eli verrata en osaa, mutta omat kokemukset tuolta ovat hyviä! :)

Mikä on "hyvä paikka" ja "huono paikka"? Tekijästähän se on kiinni, koska eiköhän hygieniajutut sun muut ole liikkeissä ihan kohdallaan. Jokaisella kunnon tatskaajalla on portfolio, joita vertaamalla löytyy se omaa silmää miellyttävä tyyli. Tiedän monta kehuttua ja taitavaa tekijää, joilta en ikinä ottaisi kuvaa, koska heidän kädenjälkensä ei mua miellytä.

Mulla painaa eniten hygienia ja tatuointitaito. Aika kalseita kuvia on monessa paikassa, mutta onneksi nykyään moni arvonsa tunteva tatuoija laittaa reilusti referenssinsä nettiin.

Yhteistyössä