Täydelliset ihmiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmh"

Vieras
on ärsyttäviä. Niillä onnistuu kaikki mihin ne vaan keksiikin ryhtyä. Ja ovat ulkoisesti tottakai kauniita, tyylikkäitä, hoikkia, trendikkäitä ja vaikka mitä. Miltähän se tuntuis olla täydellinen edes yhden päivän ajan... no, sitä en saa koskaan tietää.

Kateellisen on helppo nähdä kaikki muut täydellisenä ja jopa purnata ja ärsyyntyä.
Ryhdy arvostamaan sitä mitä sinussa on itsessäsi. Huomaat pian, että täydellisiä ei olekkaan! ????

Ettet vain katselisi muita värillisten silmälasien läpi?
Jos oikesti tuntisit heidät näkisit että samanlaista se heidänkin arkensa on. On hyviä ja huonoja hetkiä. Se että he saisivat kaiken tuosta vain edes kunnolla yrittämättä on 99% harhaa. Jos ei yritä mitään ja vaan kylpee kateudessaan ei taatusti saavuta mitään. Jos taas jaksaa toistuvasti yrittää yleensä saavuttaakin jotain, etenkin jos osaa kuunnella neuvoja niiltä jotka tuntevat tuota tavoittelemaasi asiaa/alaa.

En mä ainakaan tunne yhtään tuollaista ihmistä??

Mä tunnen. Jo koulussa oli ihmisiä, jotka olivat hyviä kaikissa aineissa, myös taideaineissa, koska olivat myös taiteellisia, mutta sen lisäksi he olivat erittäin suosittuja koulussa. Ja tietysti kauniita ja heillä oli paljon ystäviä ja kaikki pojat olivat kiinnostuneita heistä. Harrastuksiakin heillä oli tietysti useampia ja he olivat niissä kaikissa hyviä, kilpatasolla. Ja ärsyttävintä oli tietysti se, että kaiken tämän lisäksi he olivat myös todella mukavia. Mutta kyllä mä sen tiedän, että eivät hekään täydellisiä ole, kaikilla on ongelmia ja jokaisessa on vikoja.

Tiedän muutaman tuollaisen "täydellisen" ihmisen, mutta olen tullut siihen tulokseen että heilläkin on varmasti jotain ongelmia elämässään, ehkä vain henkilökohtaisempia ja sellaisia mistä ei ääneen puhuta. Läheisesti en ole kuitenkaan heitä tuntenut, mutta parilta tiedän taustojakin eikä heillä varmastikaan ole elämä karikotonta ollut.. Lähinnä ihailen sitä motivaation ja jaksamisen määrää mikä heiltä löytyy. Tosin olen kuullut sellaisistakin jotka lopulta palavat loppuun kun "jaksavat" liikaa..

Toisin sanoen kukaan ei ole täydellinen, toiset vaan näyttää enemmän siltä :D

Nämä täydelliset ihmiset kouluttavat itsensä tohtoreiksi. Elävät tavallista perhe-elämää, ja jonakin päivänä tappavat perheensä ja ajavat päin rekkaa kuolettavin seurauksin. Ja sitten jälkeenpäin kaikki sanovat, että he olivat niin ihana perhe, ei mitään ongelmia koskaan... Vai oliko sittenki? Olisiko sittenkin pitänyt puhua, eikä vain olla hiljaa...

Ihminen on silloin täydellinen kun hän on oma itsensä ja sujut sen kanssa mitä tekee ja miten suhtautuu ympäristöönsä.

Hoikat, trendikkäät ja pinnalliset ihmiset ovat joskus sisäisesti tyhjiä. Ei sekään täydellistä ole.

Ole iloinen siitä millainen olet ja koita muuttaa niitä asioita jotka edistävät terveyttäsi ja tekevät sinut onnelliseksi. Eivät ne muut ihmiset ole sen parempia, se vaan näyttää siltä.

On kyllä olemassa ihmisiä, jotka näyttävät onnistuvan kaikessa, mihin ryhtyvät. Useimmiten nämä ihmiset eivät kuitenkaan ole täydellisiä vaan ihmisiä, jotka tuntevat omat voimavaransa, ovat sopivan kunnianhimoisia sekä kärsivällisiä ja ryhtyvätkin vain sellaisiin asioihin, joissa heillä on mahdollisuus onnistua.

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30081479:
On kyllä olemassa ihmisiä, jotka näyttävät onnistuvan kaikessa, mihin ryhtyvät. Useimmiten nämä ihmiset eivät kuitenkaan ole täydellisiä vaan ihmisiä, jotka tuntevat omat voimavaransa, ovat sopivan kunnianhimoisia sekä kärsivällisiä ja ryhtyvätkin vain sellaisiin asioihin, joissa heillä on mahdollisuus onnistua.

Niin kerta.

Tunnen useita onnistujia ja olen täysin samaa mieltä keittiönoidan kanssa heidän menestyksensä salaisuudesta.
Itse pidän enemmän jollakin tavalla rikkoutuneista, mutta jo eheytyneistä ihmisistä. Niillä on perspektiiviä ja ihana suhtautuminen elämään.

Yhteistyössä