Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:voihan sellainen tilanne tulla etee vaikka silloin kun se isä kuolee
Kannattaisi käyttää ehkäisyä niin ei tulisi isättömiä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:voihan sellainen tilanne tulla etee vaikka silloin kun se isä kuolee
Kannattaisi käyttää ehkäisyä niin ei tulisi isättömiä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla on kaksi isätöntä lasta. Mulle ei isättömyys ole mikään ongelma, olen itsekin ollut isätön että mulla on ihan ensikäden tietoa. Nykyisin kun näkee millaisia "isejä" on lapsilla, niin saa olla oikeestaan kiitollinen ettei itse tarvitse tapella eikä lasten olla sekaisin.
Eli vastaus kysymykseen, en tekisi aborttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:Ja voihan siinä käydä niikin että molemmat isät tapais lapsiaan säännöllisesti, ja toinen kuolla kupsahtaa. Mihin sen lapsen tunkee sitte? Lastenkotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla on kaksi isätöntä lasta. Mulle ei isättömyys ole mikään ongelma, olen itsekin ollut isätön että mulla on ihan ensikäden tietoa. Nykyisin kun näkee millaisia "isejä" on lapsilla, niin saa olla oikeestaan kiitollinen ettei itse tarvitse tapella eikä lasten olla sekaisin.
Eli vastaus kysymykseen, en tekisi aborttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:Ja voihan siinä käydä niikin että molemmat isät tapais lapsiaan säännöllisesti, ja toinen kuolla kupsahtaa. Mihin sen lapsen tunkee sitte? Lastenkotiin?
Nii-in.... Vaikeita kysymyksiä, joihin ei ole yhtä oikeaa vastausta.
Alkuperäinen kirjoittaja utelenpa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla on kaksi isätöntä lasta. Mulle ei isättömyys ole mikään ongelma, olen itsekin ollut isätön että mulla on ihan ensikäden tietoa. Nykyisin kun näkee millaisia "isejä" on lapsilla, niin saa olla oikeestaan kiitollinen ettei itse tarvitse tapella eikä lasten olla sekaisin.
Eli vastaus kysymykseen, en tekisi aborttia.
Saako kysyä et onko lapsillesi isättömyys ongelma?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Tietenkin pitäisin.
Mun mielestäni riittävä syy abortin hankkimiseen ei ole lapsen isän typeryys.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Tietenkin pitäisin.
Mun mielestäni riittävä syy abortin hankkimiseen ei ole lapsen isän typeryys.
Mä taas tekisin. Äidin typeryys olisi mulle se riittävä syy. Näin yhtä kärjistettynä vastattuna.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Tietenkin pitäisin.
Mun mielestäni riittävä syy abortin hankkimiseen ei ole lapsen isän typeryys.
Mä taas tekisin. Äidin typeryys olisi mulle se riittävä syy. Näin yhtä kärjistettynä vastattuna.
Eli naiset selibaattiin jos eivät löydä tarpeeksi fiksua miestä
:snotty: ?
Mielummin harrastaisin seksiä idiootin exän kanssa kun jonkun tuntemattoman idiootin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sinulla olisi 1 lapsi, joka tapaa etäänsä säännöllisesti, ja uutta "vahinkoa" ei tuleva isä haluaisi tavata. Pitäisitkö lapsen?
Muoks. itse en pitäisi.