A
aply
Vieras
Tätä ketjua lukiessa tuli nyt mieleen, siis pitääkö mun listiä toi ipana jos me erotaan ukon kanssa? :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sinulla olisi 1 lapsi, joka tapaa etäänsä säännöllisesti, ja uutta "vahinkoa" ei tuleva isä haluaisi tavata. Pitäisitkö lapsen?
Muoks. itse en pitäisi.
Siis ihanko vakavissaan tätä kysyt???Et voi olla tosissas....
No siis todellakin pitäisin lapsen. Eihän tuo nyt ole mikään syy abortille. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Onpas harvinaisen naurettava perustelu abortille. "Sille tulee paha mieli kun sen etäisä ei tuu kylään ja siskon tulee".
Harvinaisen hyvä perustelu abortille mun mielestä.
Kenties se on eriarvoisuutta, mutta asiat voi elämässä muuttua myöhemminkin. Mun esikoisella - sattuneesta syystä - ei ole isää, mutta tein silti kuopuksen, jolla isä on. En koskaan ole edes ajatellut, että esikoisen takia en voisi hankkia toista lasta tai että pitäisi hankkia lapsi miehen kanssa, joka varmasti kuolee ennen lapsen syntymää. Ettei olisi esikoisen kannalta eriarvoista.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei ole olemassakaan typeriä kysymyksiä.. Ja kyllä se mielestäni on eriarvoisuutta, jos toinen lapsi tapaisi säännöllisesti isäänsä, ja toinen ei koskaan saisi edes mahdollisuutta tutustua isäänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Onpas harvinaisen naurettava perustelu abortille. "Sille tulee paha mieli kun sen etäisä ei tuu kylään ja siskon tulee".
Harvinaisen hyvä perustelu abortille mun mielestä.
Eli jos isä vaikka kuolee, niin lapsen olisi hyvä kuolla myös?
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ylipäätään musta on kyllä ihan tervettä miettiä, että minkälaisessa elämäntilanteessa niitä lapsia tekee.
Se on ihan totta. Mutta kun voi olla vaikka miten hyvä ja vakaa suhde, joka sitten muuttuukin.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ylipäätään musta on kyllä ihan tervettä miettiä, että minkälaisessa elämäntilanteessa niitä lapsia tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Se on ihan totta. Mutta kun voi olla vaikka miten hyvä ja vakaa suhde, joka sitten muuttuukin.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ylipäätään musta on kyllä ihan tervettä miettiä, että minkälaisessa elämäntilanteessa niitä lapsia tekee.
Mä en pidä lasten eriarvoisuutta tuollaisissa asioissa edes välttämättä mitenkään pahana. Mun lapseni ovat varsin hyvin sopeutuneet siihen, että toisella on isä ja toisella ei. Ihan hyvin ovat sopeutuneet siihenkin eriarvoisuuteen, että toisella on 2 kättä ja toisella 1. Voisin jopa sanoa, että kun pienestä pitäen oppii siihen, että kaikkea ei voi saada mitä se toinen saa, lapsenkin elämä on helpompaa. Maailma on eriarvoinen paikka ja lapsi huomaa sen viimeistään koulussa. On pelkästään hyvä, jos ei kuvittelekaan saavansa samoja asioita kuin muut.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Eli jos isä vaikka kuolee, niin lapsen olisi hyvä kuolla myös?
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Siis ihanko vakavissaan tätä kysyt???Et voi olla tosissas....
No siis todellakin pitäisin lapsen. Eihän tuo nyt ole mikään syy abortille. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Mutta silti, alkuperäisessä tilanteessa en lasta pitäisi. Oman ja lapsen elämän hallinta on muutenki tällä hetkellä melko haastavaa, saati sitten, jos saisin tähän vielä "isättömän" lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Mutta silti, alkuperäisessä tilanteessa en lasta pitäisi. Oman ja lapsen elämän hallinta on muutenki tällä hetkellä melko haastavaa, saati sitten, jos saisin tähän vielä "isättömän" lapsen.
Joo, mut sä et tekis lasta koska et halua että siitä tulee isätön, eikä sun elämäntilanne sopis siihen.
Se on aika lailla eri asia kun jättää tekemättä lapsi sen takia että se saa vähempi isänpäiväkortteja ja laatuaikaa iskän kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Kyllähän täällä mammat hohkaa ettei isejä tartte, mutta julma totuus on että lapsi kaipaa ihan samalla tavalla isää kuin äitiä.
Ja jos ihan kypsän aikuisen tapaan ajattelisitte, toisella lapsella isä jonka kanssa tehdä kivoja juttuja, ja toisella ei, niin kyllä jokainen tajuaa eron.
Mulla on ollut juuri tuo tilanne. Mutta en missään tapauksessa olisi abortoinut junnua sen takia, että sillä sattuukin olemaan vielä syntymänsä jälkeen isä. Ja vielä sellainen isä, joka on tavannut lastaan eronkin jälkeen useammin kuin keskivertoeroisät.Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Kyllähän täällä mammat hohkaa ettei isejä tartte, mutta julma totuus on että lapsi kaipaa ihan samalla tavalla isää kuin äitiä.
Ja jos ihan kypsän aikuisen tapaan ajattelisitte, toisella lapsella isä jonka kanssa tehdä kivoja juttuja, ja toisella ei, niin kyllä jokainen tajuaa eron.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Mutta silti, alkuperäisessä tilanteessa en lasta pitäisi. Oman ja lapsen elämän hallinta on muutenki tällä hetkellä melko haastavaa, saati sitten, jos saisin tähän vielä "isättömän" lapsen.
Joo, mut sä et tekis lasta koska et halua että siitä tulee isätön, eikä sun elämäntilanne sopis siihen.
Se on aika lailla eri asia kun jättää tekemättä lapsi sen takia että se saa vähempi isänpäiväkortteja ja laatuaikaa iskän kanssa.
Öö, mä en tajunnu kyllä tätä sun juttua nyt.
Näin juuri!Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Todellakin pitäisin sillä MUN lapsi se silti olis eikä sen isät tai siemenenroiskijat sen arvoa ja rakastettavuutta vähennä.