Toisen ketjun innoittamana: missä tilanteessa jättäisit sairaan lapsesi hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tuli tuosta ketjusta jossa äiti oli jättäny kuumeisen vauvan hoitoon ja mennyt ryyppäämään mieleen että mikä olisi tilanne jossa jättäisit sairaan lapsesi hoitoon?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli tuli tuosta ketjusta jossa äiti oli jättäny kuumeisen vauvan hoitoon ja mennyt ryyppäämään mieleen että mikä olisi tilanne jossa jättäisit sairaan lapsesi hoitoon?

Pitäs hakea lapselle lääkettä...

Hmm.. No olen mä jättänyt mummun hoitamaan sairasta lasta kun olen itse mennyt töihin... Kyllä mummu pärjää ja puhelimet on keksitty, tietysti olisin tarpeen vaatiessa lähteny töistä eikä matkakaan oo pitkä.

Riippuu miten sairas lapsi. Kuumeisena pysyy kotona, ensi viikolla menee normaalisti hoitoon vaikka on korvatulehdus päällä.

Ja vaikka olis kuinkas sairas, kävisin koulussa ja urheilemassa, osaahan se lapsen isäkin hoitaa ihan samalla tavalla kuin minäkin.

Miehelle oikeastaan missä tilanteessa hyvänsä. Tietty jos lapsen tila kriittinen tms niin tottaki haluaisin olla paikalla.

Mutta normaalisti lapsen sairastaessa voisin käydä töissä tai kavereita tapaamassa, jonkun syntymäpäiviä juhlimassa tms. Jos olisi jotain ennalta sovittuja menoja niin voisin jättää tuon normaalisti sairastavan lapsen myös jonkun tutun hoitajan hoiviin, samoin vaikka vain käydäkseni kaupassa tai hoitamassa jotain asioita.

jos en itse häntä pystyisi hoitamaan, jos lapsi olisi niin sairas ettemme pystyisi häntä hoitamaan, jos lapsi ei ole kovin sairas ja minulla tärkeä sovittu meno. siinäpä ne. mutta pääosin hoitaisin itse tai lapsen isä hoitaisi lasta jos minulla menoa tai harrastuksia jne.

Riippuu tietenkin siitä, että miten sairas se lapsi on, kuka lasta hoitaa ja mikä tilanne muutoin kyseessä. Huvittelun vuoksi en jättäisi, mutta olen kerran työharjoittelun vuoksi jättänyt sairaan lapsen kotiin hoitajan kanssa. Tietty määrä työharjoittelua vaadittiin tutkinnon saamiseksi ja työpaikkaan oli jo uusi harjoittelija sovittu, en voinut venyttää sitä.

Jos lapsi on pitkään sairaana vaikka pari viikkoa niinkuin alkuperäisessä viestissä, niin jonkinlainen tauko tekisi hyvää. Ryyppäämään en lähtisi, mutta kaupassa,ulkoilemassa tai kaverin luona voisin käydä.

Yhteistyössä