tosielämää:mies oltuaan hetken sängyssä toteaa nyt ois vihreät valot,ja naureskelee(tää on pelottavinta mitä mä oon kokenut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt

Vieras
toteaa uudestaan että niin ne vihreät valot. minä siihen että ei meidän sängyssä ole valoja. mies hiljenee ja toteaa,täytyypä käydä asiakas wc:ssä minä siihe :O sit se oli menossa meidän vaatehuoneeseen!

sitä ennen puhui myös sekavia ja välissä yritti jos minkäkin asian varjolla lähteä ulos! hoitamaan omia asioita,jotka siis oli jo hoidettu aiemmin päivällä! sit ku kysyin että miksi se käyttäytyy oudosti ja puhuu sekavia sain vastaukseksi että mä oon tällänen,ihan normalisti.

minä siihen että no et varmasti ole. en oo ikinä nähnyt sitä tollasena! yhdessä vaiheessa kun kysyin että tietääkö se kuka mä oon se totesi että NOITA AKKA!! :o :o

voi vitsi että mä olin täällä ihan paniikissa siinä vaiheessa!!! pieni lapsikin kotona. onneksi hänen sukunsa tuli hakee miehen täältä pois. ja ei se ei ollut juonut mitään, täällä kun ainoa alkoholipitoinen asia on haavandesifiointi aine. minä ku olen absolutisti. ja vieläkin todella järkyttynyt! onneksi kuitenkin osasin toimia järkevästi ja johdonmukaisesti ja kykenin olemaan täysin tyyni ja normaali,mutta sisäisesti olin täysin paniikissa.

joo, vaikuttaa todella kovasti oireet siltä kuin tarvitsis viedä todella nopeesti lääkäriin katottavaksi, jos aivoinfarktia tai joatin muuta vastaavaa, niin ajoissa hoidettuna voidaan tehdäkkin jotain!

mä ajattelin ensin et tuo tapahtui yöllä et puhui unissaan, mutta siis hereillä viittaa vahvasti juuri johonkin noista edellä mainituista, lääkäriin ja nopiaan ja joku kertomaan mitä kävi..ei normaalia!!!!

no siis normaalisti vähän sellanen mies että saa välillä ns.potkii sängystä ylös,etten aina se joka nousee eka. mutta muuten ihan hyvä mies,kiltti,hellä,rakastava. eikä todellakaan ole ollut tuollainen ennen!

mäkin ensin ajattelin että puhuu unissaan(kun eräs ex niin kerran teki), mutta siis ei se ollut unissaan! tota jatkuin aika pitkään. ja joo kyllä hänen vanhempansa lähti miestä lääkäriin viemään! mutta minulla ei ole ajokorttia,enkä olisi voimiltani pärjännyt miehen kanssa millään ja pienen lapsen kanssa sinne päivystykseen.

ja siis kun hän väitti että se eräs lääke mitä tänään haki apteekista(resepti) aiheuttaa sen sekavuuden(kun hetken oli tolkuissaan) mutta enpä usko! tää on ihan käsittämätöntä,en mä ole ikinä ajatellut että ihminen voisi tollain vaan seota.

siis ilman päihteitä :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no siis normaalisti vähän sellanen mies että saa välillä ns.potkii sängystä ylös,etten aina se joka nousee eka. mutta muuten ihan hyvä mies,kiltti,hellä,rakastava. eikä todellakaan ole ollut tuollainen ennen!

mäkin ensin ajattelin että puhuu unissaan(kun eräs ex niin kerran teki), mutta siis ei se ollut unissaan! tota jatkuin aika pitkään. ja joo kyllä hänen vanhempansa lähti miestä lääkäriin viemään! mutta minulla ei ole ajokorttia,enkä olisi voimiltani pärjännyt miehen kanssa millään ja pienen lapsen kanssa sinne päivystykseen.

ja siis kun hän väitti että se eräs lääke mitä tänään haki apteekista(resepti) aiheuttaa sen sekavuuden(kun hetken oli tolkuissaan) mutta enpä usko! tää on ihan käsittämätöntä,en mä ole ikinä ajatellut että ihminen voisi tollain vaan seota.

Mitä lääkettä se sit käyttää?

Mitä lääkettä se on syöny? Jotku voi aiheuttaa IHAN mitä vaan!

kuulotaa kyllä aika peottavalta vaihtoehdolta tuo verisuonen katkeaminen yms.mutta mies on kyllä alle 30v että voisko olla silti tuollaista? no illan mittaan saan varmaan kuulla että mikä on tilanne. nyt täytyy lapselle laittaa ruoka nenän eteen :)

kuulotaa kyllä aika peottavalta vaihtoehdolta tuo verisuonen katkeaminen yms.mutta mies on kyllä alle 30v että voisko olla silti tuollaista? no illan mittaan saan varmaan kuulla että mikä on tilanne. nyt täytyy lapselle laittaa ruoka nenän eteen :)

Yhdellä tutulla tuli aivoinfarkti alle kolmekymppisenä. Mutta voihan toi nyt olla siitä lääkkeestä myös, mitä mies syö.

minä olin 25v kun sain aivoinfarktin. eli ei se mahdotonta ole et verisuonikin katkieaisi.

Yhteistyössä