Ihanaa Nasu!!!! Paljon onnea! Minäkin olen täällä hangon keksi sinunkin puolesta

)
Ja HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! Nasu taisikin saada tämän porukan parhaan ystävänpäivälahjan
Eilen sain tietää myös että yksi kaverini odottaa vauvaa ihan ekoilla viikoilla

Eli kaipa VP pääsee jonon jatkoksi vielä tällä viikolla

Sain minäkin ihan kivan lahjan, olin lääkärineuvolassa tänään ja siellä sain kuulla pikkuisen sydämen jyskeen <3
Kiva kuulla että Miia sai mukavan kätilön! Minullakin on nyt ihka oikea kätilö tätä raskautta hoitamassa, Miklun odotusaikana oli "vaan" terveydenhoitaja

Pätevä hänkin oli, ei siinä mitään. Nyt tunnen kuitenkin olevani turvallisissa käsissä

Tämän kätilön kanssa tulen ihan loistavasti juttuun, en malttaisi lähteä neuvolasta kotiinkaan

Se terveydenhoitaja silloin oli jotenkin vähän tiukkis ihan ihme asioista, loppua kohden kyllä tultiin tosi hyvin juttuun hänenkin kanssaan. Tämä kätilö taas ottaa erityisesti huomioon minun tunteeni kaikkea kohtaan ja sen mukaan mennään.
Kiva kuulla että Mimmi on nukkunut yönsä omassa sängyssä
Yllätyin eilen kun oltiin illalla anoppilassa, Miklu kesken leikkien sanoi anopille 'pissa'. Minä keittiössä kuuntelin ja ajattelin että niin varmaan joo

Anoppi lähti viemään Miklua potalle ja vessasta kuului kun Miklu sanoi 'kakka'. Oli tullut pottaan sitten iso pissa ja kakkakin

Olin kyllä aivan äimän käkenä! Miklu saattaa kotona joskus harvoin ilmoittaa hädästään, mutta että nyt kylässäkin!
Täytyypä mennä ulos kun aurinko alkaa taas paistamaan!