M
*macadamia*
Vieras
Hyvä Nasu et sait nukuttua! Mäkin sain ;-). En enää ees muista millon Mimmi ois nukkunu heräämättä vähintään 1x/yö -ja vaatii kyllä palvelua, ts pitää silitellä/ottaa syliin/viereen.. Tein eilen niin et nukutin mun sänkyyn josta nostin omaansa ->yöllä heräs ja tepsutteli mun viekkuun ja nukku tyytyväisenä aamuun asti. Ja mä oonkin töissä vaikka piti olla vapaa, ääh. Ja onpa vielä huono olo; kun sängystä nousin niin huojutti, ei mitenkään hirveesti mut tarpeeks et on etova olo. Pystyn nyt jotenkuten täällä oleen kun ajattelen jotain muuta... (en voi tosta noin vaan lähtee meneenkään jos olo huononee vaan tarvii oottaa et joku tulee päästään pois, mäkun teen täs yksin hommia). Ihmettelen vaan mikä tän aiheuttaa?? Verenpainehan ois yks syy mutkun en oo ikinä korkeesta verenpaineesta kärsiny..tosin se onkin mitattu viimeks synnytyksen jälkitarkastukses etteihän se mahotonta ois. Huh-huh, pitäs tänään sit viä jaksaa yks töihin liittyvä meno, eli kun pääsen töistä ni äkkiä Mimmiä viemään toiseen hoitoon ja takas työmaalle -ei sitten niin millään jaksas!! Olipas tää valitusta taas, sorry.
Mukavaa päivää kaikille!!
Mukavaa päivää kaikille!!